چند مینه سوتا طرفدار تیم های ورزشی آمدن ماه آینده

هنگامی که دوقلوها بازگشت در کمتر از یک ماه آنها خواهد بود که تنها در مینه سوتا بازی تیم در درون دولت ارائه کرد

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399

هنگامی که دوقلوها بازگشت در کمتر از یک ماه آنها خواهد بود که تنها در مینه سوتا بازی تیم در درون دولت ارائه کرد. در اینجا این است که نگاهی که در آن هر تیم (ذکر شده بر اساس حروف الفبا) می ایستد در آن بازگشت-به-بازی بازی های طرح:

مانند NBA به WNBA در حال برنامه ریزی در رفتن به فلوریدا برای فصل خود که در آن انتظار 22-بازی فصل به طور منظم آغاز خواهد شد در اواخر ماه جولای. همه تیم ها انتظار می رود به گزارش به اردوگاه های آموزشی در اوایل ماه جولای.

بازی برگزار خواهد شد در IMG آکادمی در برادنتون فلوریدا., که در آن تیم را به بازی و زندگی می کنند. به WNBA فصل در اصل برنامه ریزی شده برای شروع در ماه مه و 36 بازی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Minnesota Lynx head coach Cheryl Reeve directs her team against the Washington Mystics during the first half of a WNBA preseason basketball game at Target Center in Minneapolis on Friday, May 10, 2019. (John Autey /St. Paul Pioneer Press)

مینه سوتا سیاهگوش سر مربی Cheryl Reeve هدایت تیم خود را در برابر واشنگتن عرفا در طول نیمه اول یک WNBA پیش فصل بسکتبال بازی در هدف قرار دادن مرکز در مینیاپولیس در سهشنبه, مارس 10 2019. (جان Autey /St. Paul پایونیر پرس)

پرستاران را آغاز کرده اند "بهار آموزش" در CHS زمینه به آماده شدن برای آینده خود 60-بازی فصل مستقل انجمن آمریکایی. پس از یک سریع سطح شیب دار تا دوره آنها را سر به Sioux Falls, S. D., که در آن آنها خواهد شد بازی بازی های خانگی خود را در مقابل طرفداران. فصل آغاز خواهد شد در جولای 3.

آنها طرح در بازگشت به مینه سوتا تا زمانی که آنها می توانند میزبان طرفداران در CHS زمینه است که در حال حاضر سکس دولت تحت دستورالعمل. امید است که خواهد بود که در این فصل, معاون اجرایی رئیس جمهور و مدیر کل درک Sharrer گفته است.

تیمبرولوز' فصل به پایان رسید که NBA اعلام کرد این امر دعوت فقط 22 از آن 30 تیم به آن قرنطینه حباب در اورلاندو فلوریدا. هر چند مثبت COVID-19 مورد در فلوریدا سر به فلک کشید در روزهای اخیر NBA را اعلام نکرده است هر گونه تغییر در آن زمان برنامه.

روز جمعه لیگ ملی بسکتبال بازیکنان ارتباط اعلام کرد که 16 302 بازیکنان تست شده در تاریخ 23 ژوئن تا به حال آزمایش مثبت است. این طرح در حال حاضر خواهد بود به تیم شروع به وارد در جولای 7 با بازی شروع در جولای 30.

بیش از سه و نیم ماه پس از خروج از بهار آموزش در فورت مایرز, Fla., دوقلوها بازیکنان خواهد شد به گزارش بهار آموزش 2.0 در هدف زمینه است. بازیکن خواهد شد در گزارش ماه جولای 1 و 60-بازی MLB فصل است که انتظار می رود برای شروع در جولای 23 یا 24. دوقلوها را بازی 40 بازی در برابر دیگر چهار لیگ آمریکا مرکزی تیم و 20 برابر پنج تیم در لیگ ملی مرکزی.

دوقلوها در میان تعداد انگشت شماری از تیم های که در حال حاضر گزارش شده بازیکنان تست مثبت برای COVID-19. رئیس جمهور از عملیات بیس بال درک Falvey گفت: "چند" بازیکنان قرارداد بسته اند این ویروس هستند و به خوبی انجام می دهند در قرنطینه. هیچ کدام از این بازیکنان شده در دوقلوها' استادیوم در فورت مایرز یا مینیاپولیس Falvey گفت.

ایالات که بازگشت به full-تیم جلسات آموزشی در هفته گذشته باز خواهد گشت زمانی که لیگ خود را راه اندازی 26-تیم MLS برگشت مسابقات در اورلاندو فلوریدا. در ماه آینده.

ایالات که برای ترک فلوریدا آخر این هفته یک بازی دوستانه در برابر Columbus Crew در جولای 5. آنها بازی اول خود را در مسابقات بازی در جولای 12 برابر اسپورتینگ کانزاس سیتی است. این مسابقات دارای یک قالب گرد رابین بازی که منجر به دست کشیدن از صحنه است.

Minnesota United forward Luis Amarilla (9) celebrates during the second half of their March 2020 game with midfielder Kevin Molino (7) after scoring a goal against the Portland Timbers. Minnesota United won 3-1. Troy Wayrynen / USA TODAY Sports

مینه سوتا, ایالات جلو لوئیس Amarilla (9) جشن در نیمه دوم آنها در ماه مارس سال 2020 بازی با هافبک کوین ملینو (7) پس از به ثمر رساندن گل در برابر Portland Timbers. مینه سوتا, ایالات برنده 3-1. Troy Wayrynen / USA TODAY Sports

در حالی که NFL شده است که حداقل متاثر از لیگ موجب تقویم تالار مشاهیر بازی های نمایشگاه سالانه بازکن برای ماه آگوست برنامه ریزی. 6, لغو شد در روز پنج شنبه. این enshrinement مراسم نیز به تعویق افتاد تا 2021.

اردوگاه های آموزشی انتظار می رود برای شروع در جولای 28 و NFL گفته است که این برنامه ریزی به فشار رو به جلو با آغاز فصل به طور منظم — مجموعه ای برای شروع سپتامبر. 10 — در زمان.

یک گروه کوچک از بازیکنان بازگشت به یخ در TRIA یخ بازی این هفته اسکیت با هم برای اولین بار از ماه مارس. دروازه بان Devan Dubnyk بود در میان آن گروه و توصیف تجربه به عنوان نسبتا معمولی با استثنا از هر کس با پوشیدن ماسک در داخل خانه. او انتظار دارد که بیشتر به هم تیمی های قطره ای در هفته آینده.

داوطلبانه در گروه های کوچک آموزش بخشی از NHL فاز 2. فاز 3 که شامل شروع اردوگاه های آموزش هدفمند است برای شروع در تاریخ 10 ژوئیه اگر لیگ و بازیکنان خود را موافق به بازگشت به بازی طرح و سلامت پروتکل های. پس از آن وجود خواهد بود 24-تیم حذفی مسابقات در دو hub سایت. دوقلو شهرهای دیگر تحت بررسی به عنوان یکی از این سایت ها.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن