'حمله کردند با واقعیت' تهمت می یابد انکار نمی خواهد متوقف کردن بیماری همه گیر

توسط: نیویورک تایمز | واشنگتن | به روز شده: ژوئیه 25 سال 2020 3:10:13 pm در صحبت های قبل از دوربین های

توسط NEWSATROPAT در 4 مرداد 1399
توسط: نیویورک تایمز | واشنگتن | به روز شده: ژوئیه 25 سال 2020 3:10:13 pm
US coronavirus latest updates, donald trump coronavirus, trump on coronavirus pandemic, donald trump, US coronavirus masks در صحبت های قبل از دوربین های این هفته مقامات کاخ سفید اصرار داشت که برگ برنده خود را تغییر نکرده از نظر ویروس و اینکه او همیشه آن را در زمان به طور جدی. (نیویورک تایمز)

او اصرار داشت که آن را امن است که مردم می تواند به بازگشت به کار است که مدارس می تواند بازگشایی که او می تواند نگه دارید و بسته بندی داخل سالن تجمعات انتخاباتی که او حتی می تواند نگه دارید کامل خشن و بی ادب, پارچه سست بافت پرچمی پر از نامزدی کنوانسیون به عنوان اگر همه به خوبی.

فقط در حال حاضر آن است که همه ریزد در اطراف رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. رئیس جمهور که در تمسخر ماسک و تحت فشار متحده به بازگشایی و وعده بازگشت به مبارزات انتخاباتی خود را میبیند لغو تظاهرات scrapping خود را همانند کنوانسیون اصرار آمریکایی ها برای دور ماندن از شلوغ میله های زندان و در آغوش اگر تنها halfheartedly پوشیدن ماسک.

آن ممکن است مرگ انکار است اما لحظه ای که انکار دیگر به نظر می رسد به یک استراتژی مناسب برای مغلوب ساختن پیشی جستن. برای بیش از سه سال در دفتر او ثابت کاملا موفق در خم های زیادی از جهان سیاسی به خود دید اما پس از شش ماه coronavirus همه گیر است که تبدیل به یکی از خیره inalterable واقعیت زندگی است که او به سادگی نمی تواند به زور به ارسال مقاله از طریق محض خواهد شد.

رئیس جمهور بهار اعتماد به نفس است که او می تواند پریمیر در رنگ کشور به ظاهر عادی در زمان به پا زدن شروع به اقتصاد رو به زوال و قدرت خود را به دور دوم در ماه نوامبر انتخابات ثابت شده نابرابر به grim فصل تابستان پزشکی و کالبد شکافی گزارش در حال ظهور از جنوب و غرب است. با 60000 موارد جدید و 1000 بیشتر مرگ و میر ثبت شده در هر روز تهمت مجبور شده است این هفته به عقب نشینی از رنگ سرخ ارزیابی سلامت ملت و ریاست جمهوری خود را.

نه این که او اذعان کرده است یک تغییر است. او به عنوان احیا coronavirus جلسات این هفته او هنوز هم اصرار داشت که بسیاری از این کشور به خوبی انجام شد و ارائه شده خوش بین پیش بینی ها در مورد فتح ویروس. اما اقدامات او به تكذيب پرداختند که به نظر او به عنوان لغو کنوانسیون در جکسون ویل فلوریدا با استناد به همان مراقبت های بهداشتی نگرانی که او اعلم از او در تغییر آن را به طور ناگهانی از شارلوت در کارولینای شمالی در وهله اول.

حتی تصمیم به شروع برگزاری جلسات دوباره خود را پذیرش که بحران او به شدت می خواستم به بیش از است که در واقع شتاب و حتی به عنوان او می افتد در پشت سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن دو رقمی در پای صندوقهای رای است. مغلوب ساختن پیشی جستن را نه شده است صحبت کردن در مورد تقریبا هر موضوع دیگر از این ویروس وجود دارد اما او دوباره در تریبون سه روز در یک ردیف وحی خواندن هشدار که مشاوران او به او داده بود به عنوان خوانده شده.

"این یک مورد زمانی که شما خط این همه تا آن را فصل گذشته از "شاگرد" ما رو 100 روز باقی مانده و واقعیت تلویزیون ستاره فقط حمله کردند با واقعیت گفت:" رام امانوئل که به خدمت در کنگره و کاخ سفید رئیس ستاد باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا قبل از تبدیل شدن به شهردار شیکاگو است.

خود را مدافعان گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ به این وضعیت به عنوان آن تغییر کرده است. "با این ویروس ما وارد یک قلمرو ناشناخته و گمنام ساخت تصمیم گیری دشوار برای هر کسی از جمله این رئیس جمهور گفت:" کریستوفر گلچهره مدیر اجرایی نیوز مکس و یک دوست از مغلوب ساختن پیشی جستن. "با توجه به مشاوره متضاد او بدست از کارشناسان پزشکی, من فکر می کنم او برای انجام یک کار بزرگ اقتصادی پاسخ و یک کار خوب در کاهش روزانه تعداد مرگ. عمومی خواهد شد و در نهایت ببینید که."

در صحبت های قبل از دوربین های این هفته مقامات کاخ سفید اصرار داشت که برگ برنده خود را تغییر نکرده از نظر ویروس و اینکه او همیشه آن را در زمان به طور جدی. صحبت در خواست نامش فاش نشود, اما, ارشد جمهوری خواه به مقامات بیان غضب است که رئیس جمهور خود را مشاهده و سنن ویروس, ترک, پارتی, در معرض نه تنها از دست دادن کاخ سفید اما در مجلس سنا نیز هست.

عمومی رشد کرده است به طور فزاینده ای نگران به عنوان caseloads اوج به دو بار به عنوان بالا به عنوان آنها در طول زودتر اوج این بیماری همه گیر در مارس و آوریل. که در آن فقط 30 درصد از آمریکایی ها اعتقاد بر این بحران بدتر در اوایل ماه ژوئن 66 درصد در حال حاضر بر این باورند که با توجه به گلوپ. سه چهارم از کسانی که در نظر سنجی گفت که انتظار می رود این اختلال به سفر مدرسه و کار و رویدادهای عمومی برای ادامه تا پایان سال و یا حتی به سال آینده قبل از این وضعیت شروع به بهبود می بخشد.

"او نیاز به این بیماری همه گیر جمهور. به جای او یک بیماری همه گیر منکر," دکتر گفت: Jonathan S. Reiner برجسته قلب که تحت درمان سابق دیک چنی معاون رئیس جمهور. "متاسفانه وقتی که رئیس جمهور حاضر به قبول علمی واقعیت" Reiner افزود: "خود را به کلمات و اعمال شبیه سازی توسط تعداد زیادی از آمریکایی ها که پس از اخراج جدیت همه گیر با قابل پیش بینی عواقب فاجعه بار است."

از شروع به تهمت بارها دست کم گرفت این ویروس تشبیه آن به آنفولانزا اغلب پیش بینی است که آن را به سادگی "ناپدید" خود افشاگری در رسانه ها "هیستری" بیش از این بیماری و اصرار دارد که موارد را تقریبا به صفر و سپس در موعد مقرر اعلام پیروزی در جنگ در برابر آن.

او در ماه مارس گفت که "به هیچ وجه من قصد انصراف از کنوانسیون" و معتقد است که "ما در حال رفتن به در شکل بزرگ طولانی قبل از آن." یک ماه بعد با استناد به کارشناسان بهداشت و او اعلام کرد که "بدترین روز از این بیماری همه گیر در حال پشت سر ما است." وقتی کارولینای شمالی فرماندار اصرار داشت که این کنوانسیون در شارلوت را باید محدود بهداشت عمومی اقدامات تهمت عصبانیت نقل مکان کرد و بیشتر از آن را به جکسون که در آن به او وعده داده شده کامل رویداد.

این هفته او فرمان رکوع به این واقعیت است که این ویروس گسترش یافته است نه زوال یافت اعتراف که آن را "بدتر قبل از آن بهتر می شود" و لغو جکسون گفت: "این زمان مناسب برای آن است." پس از تلاش های اولیه برای از سرگیری عرصه تظاهرات بود یک مجسمه در Tulsa, اوکلاهما و دوم برنامه ریزی برای پورتسموث شد لغو مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر می گوید که او انجام خواهد شد "telerallies."

افزایش عفونت نیز مجبور مغلوب ساختن پیشی جستن به حمایت بیشتری از ماسک های پس از ماه از scorning آنها. زمانی که او برای اولین بار اعلام کرد که کارشناسان بهداشت عمومی می خواستم به پوشیدن ماسک او بلافاصله تضعیف این پیام اعلام کرد که "من فکر نمی کنم من قصد دارم به انجام آن" شکایت که آن را نمی خواهد نگاه خوب در دفتر بیضی شکل به عنوان او استقبال بازدید کنندگان خارجی است.

در ماه های پس از او اعلان مجدد یک پیام توییتر که مسخره بایدن برای پوشیدن یک ماسک تحقیر یک خبرنگار که اصرار بر پوشیدن ماسک به یک کنفرانس خبری "از آنجا که شما می خواهید به لحاظ سیاسی درست" اصرار داشت که ماسک به یک "شمشیر دو لبه" و توافق کردند که برخی از مردم ممکن است تنها با پوشیدن ماسک به یک بیانیه سیاسی علیه او.

بیش از دو هفته گذشته او به تن یکی در جایی که او می خواهد عکس برای اولین بار و گفت: آمریکایی ها که آن را یک عمل میهن پرستی به پوشیدن یک. "اگر شما می توانید با استفاده از ماسک," او گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی. "هنگامی که شما می توانید با استفاده از ماسک است."

حتی پس از او پوشیده نیست یکی خود, در, دوباره, حتی زمانی که بازدید خود را از واشنگتن هتل برای یک رویداد سیاسی و یا میزبانی کمی بازیکنان لیگ در جنوب چمن به مناسبت بازگشایی لیگ اصلی بیس بال.

Kayleigh McEnany کاخ سفید وزیر مطبوعات اصرار در روز جمعه که تهمت بود نه تعدیل رویکرد خود را به این ویروس گفته او "بوده و سازگار" در ماسک و همیشه آنها را پشتیبانی می کند. "او تغییر نکرده است," او گفت:. "به همین دلیل او می خواهد برای بازگرداندن این جلسات این است که برای دریافت اطلاعات وجود دارد."

کلیان کانوی رئیس جمهور مشاور اذعان کرد که این خوشه در عفونت به دنبال متحده' بازگشایی اما مقصر فرمانداران. "برخی از این کشورها از طریق منفجر ما دردار معیارهای منفجر طریق ما فاز و آنها را باز کرد تا برخی از صنایع کمی بیش از حد به سرعت مانند میله" او به خبرنگاران گفت: این هفته است. خاطر نشان کرد که این رئیس جمهور بود که آنها را تشویق به بازگشایی به سرعت او با اشاره به یک زمان او chided یک دولت گرجستان برای رفتن بیش از حد.

مغلوب ساختن پیشی جستن و تیم او همچنان اصرار دارند که او تا به حال به کار گرفته virus قاطعانه همیشه با استناد به تصمیم خود را در اوایل به محدود کردن سفر از چین و افزایش عرضه هواکش و تست ظرفیت. رئیس جمهور نیز در ادامه به مطبوعات به بازگشایی مدارس و به طور کامل در فرد در پاییز حتی اگر پسر خود را به مدرسه خصوصی نمی خواهد اما حتی در آنجا او به برخی از زمین های این هفته تایید کرد که برخی از مدارس در مناطق سخت ضربه توسط ویروس ممکن است نیاز به تاخیر در انجام این کار است.

اما در بسیاری از کشور رهبران مدرسه مانند بسیاری از فرمانداران و شهرداران در حال پرداخت کمتر توجه در حال حاضر به یک رئیس جمهور که پیش بینی ها کاهش یافته است و در حال توجه بیشتر به اعداد روی نمودار. اگر یک گردهمایی سیاسی در جکسون است که امن نیست در coronavirus سن بسیاری از مدارس در حال آمدن به این نتیجه رسیدند که آن را ممکن است برای آنها امن یا حداقل نه در یک مقیاس کامل بر اساس.

"ویروس و علم نه سیاست را تعیین می کند گسترش ویروس و آیا و هنگامی که مدارس و اقتصاد ما می تواند بازگشایی بدون نیاز به, بسته, با شدت بهم زدن دوباره" Thomas R. فریدن سابق مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: در روز جمعه. "حقایق مهم است. علم مهم است. حمایت و هدایت توسط بهداشت عمومی مهم است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن