آقای سحر و جادو: مینه سوتا 13 ساله قرار می دهد سحر و جادو پیچ و تاب و در بدست آوردن پول در این تابستان

BRAINERD, Minn. - هیچ ساز و برگ زرق و برق دار و یا سحر و جادو ترکه وستون Herron, 13, شنبه در پایه های موقت جم

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399

BRAINERD, Minn. - هیچ ساز و برگ زرق و برق دار و یا سحر و جادو ترکه وستون Herron, 13, شنبه در پایه های موقت جمعه 23 ژوئن با سگ خود را در سنت لوئیس خیابان در جنوب شرقی برینرد انتظار برای مشتریان.

این بود که هیچ لیموناد ایستاده ، Herron است delved به علاقه او به یادگیری کلاهبرداری کارت و ترفندهای سحر و جادو. او دارای یک مجموعه کوچک از منحصر به فرد کارت عرشه مخصوص ماشینها ممنوع است و امیدوار به کسب درآمد برخی از پول برای خرید چند. و برای هزینه های کوچک او را سرگرم کند هر کسی که علاقه مند به تماشای تردستی خود را از دست.

در گوشه ای از حیاط خود او راه اندازی غرفه خود و نشانه ها و کارت های کسب و کار برای جذب مشتریان. شارژ 25 سنت در هر فوت و فن, او تا به حال بسیاری از بینندگان مشتاق. در این چند روز از او راه اندازی غرفه خود او تا به حال بیش از 25 نفر توقف و ساخته شده است در مورد $20. به عنوان بسیار سرگرم کننده به عنوان آن شده است برای وستون به کسب درآمد برخی از پول نقد مورد علاقه خود را در بخشی است که با دیدن واکنش به کلاهبرداری. قابل اعتماد خود, پیر, دوست, رو به آفتاب, یک ایوان تریر است که در کنار او "کمک" او.

گالری: محدود کردن طرف با آقای سحر و جادو

آخرین مطالب