بسیاری از 51 جدید کره جنوبی موارد مرتبط با فروش درب

توسط: AP | سئول | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 6:35:12 pm یک مقام بهداشتی پوشیدن دنده محافظ می گی

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399
توسط: AP | سئول | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 6:35:12 pm
یک مقام بهداشتی پوشیدن دنده محافظ می گیرد نمونه ای از یک مرد در طول COVID-19 تست در موقت درمانگاه در سئول کره جنوبی جمعه 5 ژوئن 2020. (AP)

کره جنوبی گزارش داد 51 موارد جدیدی از کروناویروس در شنبه عمدتا در پرجمعیت منطقه پایتخت به عنوان مقامات تقلا برای جلوگیری انتقال در میان کارگران کم درآمد است که نمی توانیم در خانه بمانند.

از بعد از ظهر شنبه حداقل 42 از موارد جدید در ارتباط بودند به درب-به-درب فروشندگان استخدام Richway یک سئول مبتنی بر سلامت ارائه دهنده محصول.

معاون وزیر بهداشت کیم باند-لب گفت: گسترش این ویروس در میان Richway فروشندگان بود به خصوص نگران کننده به عنوان بسیاری از آنها را در خود 60s و 70s به. به نام او برای مقامات برای تقویت تلاش های خود را برای پیدا کردن و بررسی محل های آسیب پذیر به عفونت.

حداقل 130 عفونت نیز مرتبط شده است به یک انبار عظیم توسط Coupang محلی e-commerce غول پیکر است که متهم به عدم درستی پیاده سازی اقدامات پیشگیرانه و داشتن کارکنان کار حتی زمانی که بیمار است.

کره جنوبی در حال حاضر تایید 11,719 موارد از جمله 273 مرگ و میر.

این کشور گزارش حدود 500 مورد جدید در هر روز در اوایل ماه مارس با توجه به شیوع گسترده اطراف جنوب شهر دائگو قبل از مقامات موفق به ایجاد ثبات در وضعیت تهاجمی ردیابی و آزمایش است.

اما اخیر تجدید حیات COVID-19 در بیشتر سرمایه منطقه که در آن حدود نیمی از کره جنوبی با 51 میلیون نفر زندگی می کنند در حال حاضر تهدید به پاک کردن برخی از کشور را سخت به دست داشت. این نیز منجر به دوم حدس زدن اینکه آیا مقامات بیش از حد سریع برای سهولت اجتماعی فاصله و بازگشایی مدارس.

مقامات بهداشت و مقامات بیمارستان در روز جمعه شرکت کردند در جدول بالا ورزش های بیمارستان ظرفیت های بین سئول و شهرهای نزدیک و اطمینان از سریع حمل و نقل بیماران به طوری که افزایش موارد در یک منطقه پایمال کند آن سیستم بیمارستان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن