بسیاری از بزرگسالان مبتلا به COVID-19 در آفریقای جنوبی در حال موارد بدون علامت: رسمی

توسط: PTI | ژوهانسبورگ | به روز شده: ژوئیه 11 سال 2020 9:26:58 am در این سه شنبه 24 ژوئن 2020 فایل عکس

توسط NEWSATROPAT در 27 تیر 1399
توسط: PTI | ژوهانسبورگ | به روز شده: ژوئیه 11 سال 2020 9:26:58 am
در این سه شنبه 24 ژوئن 2020 فایل عکس داوطلب دریافت COVID-19 تست واکسن تزریق توسعه یافته در دانشگاه آکسفورد در بریتانیا, در, Chris Hani Baragwanath بیمارستان در سووتو ژوهانسبورگ, آفریقای جنوبی. (AP Photo/Siphiwe Sibeko)

از همه بزرگسالان مبتلا به COVID-19 در آفریقای جنوبی 50 تا 66 درصد موارد بدون علامت با بسیاری از عفونت رفتن غیر قابل تشخیص سلامت رسمی ادعا کرده است.

Coronavirus که برای اولین بار پدید آمده در چین در شهر ووهان ادعا کرده 3,860 زندگی در آفریقای جنوبی با بیش از 2,50,000 موارد تایید شده.

"اکثر COVID-19 عفونت ها خسته شده اید" گفت: Dr Shabir مهدی که عنوان دانشگاه آکسفورد واکسن محاکمه در آفریقای جنوبی.

در مصاحبه ای با CNBC در جمعه مهدی گفت: بالا بودن تعداد موارد بدون علامت بود و باعث مشکلات در واکسن محاکمه.

این ثبت نام فرایند نشان داده است که به مراتب بیشتر افراد بدون علامت از آنچه قبلا اعتقاد بر این بود مهدی گفت.

او تخمین زده است که تنها حدود 10 درصد از تمام COVID-19 مواردی هستند که رسما گزارش شده است. مهدی گفت: حدود 80 درصد از همه کودکانی که در حال آلوده بدون علامت هستند.

آزمایش های بالینی نیاز به افرادی که آلوده به ویروس است. بخشی از فرایند ثبت نام برای COVID-19 واکسن آزمایشی شامل غربالگری افراد است.

واجد شرایط شرکت کنندگان به صورت تصادفی به یکی از دو گروه — واکسن گروه یا گروه دارونما.

Madhi گفت: نتایج جستجو در مورد اینکه آیا این واکسن با این نسخهها کار به عنوان حفاظت در برابر COVID-19 در دسترس خواهد بود در پایان نوامبر این سال, اما این آزمایشات ممکن است تمدید شود به سه ماهه دوم سال آینده.

او هشدار داد در مقابل 'بی' خوشبینی یادآوری است که تنها 10 درصد از واکسن است که به آزمایش های بالینی در نهایت مجوز برای استفاده از.

"در حال حاضر حدود 200 واکسن که در حال توسعه هستند (در سراسر جهان) برای COVID-19" او گفت:.

"این امر می تواند یک دستاورد بزرگ اگر طی 12 تا 18 ماه ما موفق نشان می دهد که حتی یک نفر از هر 20 از واکسن است که به مطالعات انسانی در حال امن و ارائه برخی از حفاظت در برابر COVID-19" او گفت:.

Madhi گفت: برای سال آینده حداقل تنها حفاظت قابل اعتماد در برابر COVID-19 خواهد بود غیر دارویی مداخلات از شستن دست, sanitisation و اجتماعی فاصله.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب