مورهد مرد تلقی مناسب برای محاکمه به اتهام قتل, dismembering هم اتاقی

Clay County وکیل برایان ملتن گفت: یکشنبه, جولای 1, که ارزیابی یافت اتان مارتین گسترده 27, صالح برای محاکمه در

توسط NEWSATROPAT در 12 تیر 1399

Clay County وکیل برایان ملتن گفت: یکشنبه, جولای 1, که ارزیابی یافت اتان مارتین گسترده 27, صالح برای محاکمه در اتصال به اوایل آوریل مرگ 19 ساله Dystynee اوری.

گسترده می تواند تا 40 سال در زندان اگر مجرم در درجه دوم به اتهام قتل. دادستان ادعا گسترده آمار اوری بر سر یک لوله در 3 آوریل در مورهد آپارتمان.

اسناد دادگاه جزئیات چگونه گسترده گفته کشیده اوری بدن به گاراژ خود را, استفاده از اره به تجزیه و جای خود باقی می ماند در کیسه های زباله را قبل از انداختن آنها به نزدیکی آشغال.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

محققان کشف اوری باقی مانده است در تاریخ 22 آوریل در خشت شهرستان های دفن زباله.

سه نفر دیگر از جمله یکی دیگر از هم اتاقی اوری و گسترده ای را نیز همدست اتهام دادستان ادعا به کمک آنها گسترده پوشش این نوجوان پس از مرگ او کشته شد.

دادگاه اسناد ثبت شده در سال 2011 سرپرستی در مورد Cass County پیشنهاد گسترده ای تا به حال چندین اختلالات روانی و ضریب هوشی 65 که می تواند نشانه ای است که یک فرد دارای ناتوانی فکری.

وکیل مدافع Kenneth Kludt گفت: در طول یک شنبه شنوایی که مشتری خود را می خواند و در درجه دوم سطح. دفاع تیم اتحاد به توضیح اطلاعات گسترده ای چند بار به مطمئن شوید که او را درک آنچه اتفاق می افتد Kludt گفت.

دفاع می توانید بپرسید برای دومین ارزیابی و یا شی به ارزیابی یافته است. که اتفاق می افتد قبل از ژوئیه 24 جلسه که برنامه ریزی شده بود به بحث و ارزیابی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن