پول و نگرانی را در برخواهد داشت خطر واقعی برای بهبود جهانی

توسط: تابناک | به روز شده: ژوئیه 13 سال 2020 1:46:15 pm Coronavirus همه گیر است پرتاب جهان به مالی ناا

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399
توسط: تابناک | به روز شده: ژوئیه 13 سال 2020 1:46:15 pm
Money and job worries pose real risk to global recovery Coronavirus همه گیر است پرتاب جهان به مالی ناامنی نما تهدید به رکود-آمار اقتصاد جهانی اگر آن را به معنی مصرف کنندگان حفظ و صرفه جویی به جای صرف. (بلومبرگ)

Coronavirus همه گیر است پرتاب جهان به مالی ناامنی نما تهدید به رکود-آمار اقتصاد جهانی اگر آن را به معنی مصرف کنندگان حفظ و صرفه جویی به جای صرف.

جدید نظرسنجی YouGov در 26 کشور نشان می دهد مصرف کنندگان همه جا هستند در مورد شغل خود و بودجه خانواده. آنها نیز با احتیاط در مورد هزینه یا سرمایه گذاری پول آنها فراموش کرده اند.

این نشان می دهد که نشانه هایی از بهبود در برخی از اقدامات از فعالیت های ذکر شده توسط تعدادی از سیاست گذاران به عنوان دلیلی برای خوش بینی — را هم به مردم پشت در مغازه ها و فرودگاه ها و یا رستوران.

امنیت شغلی یک نگرانی عمده برای بسیاری از, با بیش از 30% کمتر احساس امنیت در شغل خود از یک ماه پیش در حالی که حدود نیمی از پاسخ دهندگان هنوز هم پشت برش بر روی غیر ضروری هزینه ها. در بیشتر نشانه ای از احتیاط آمریکایی ها خواهد بود در حدود سه برابر بیشتر شبیه به صرفه جویی به جای صرف غیر منتظره ثروت باد آورده نقدی افزایش به بیش از چهار بار در انگلستان

Money and job worries pose real risk to global recovery

افزایش کار نگرانی شرح زیر وحشیانه سه ماهه دوم برای اشتغال زمانی که سازمان بین المللی کار تخمین زده می شود که آسیب به بازار کار از ویروس مستندات و محدودیت های دیگر بود معادل با از دست دادن 400 میلیون شغل تمام وقت.

این نگرانی باقی می ماند حتی به عنوان مستندات باید کاسته بطور قابل توجهی با توجه به YouGov بهبود اقتصادی ردیاب است که بر اساس 27,681 پاسخ دهندگان و به اشتراک گذاشته شده به طور انحصاری با بلومبرگ. در بسیاری از کشورها نسبت به کسانی که نگران از دست دادن اشتغال است در 10 درصد از سطح هشت هفته پیش.

در آمریکا است که دیده می شود را تمدید کرد شعله تا از این ویروس ها در حال نصب دوباره با 23 درصد کمتر احساس امن در مورد کار خود را در مقایسه با 18 درصد در دو هفته پیش است.

که نگران است که ترجمه به احتیاط در مورد پول است. آنچه آنها را با غیر منتظره ثروت باد آورده نقدی معادل درآمد یک ماه پاسخ دهندگان به مراتب بیشتر احتمال دارد به بانک آن است. سی و هفت درصد از پاسخ دهندگان آمریکایی گفت: آنها می خواهم صرفه جویی در مقابل 13 درصد که صرف. انگلستان نسبت و حتی بیشتر stark: 58 درصد به 13 درصد. داستان مشابه در سراسر جهان با بیش از 40 درصد انتخاب برای صرفه جویی در, استرالیا, هند, فرانسه, اندونزی, نروژ و کانادا است.

Money and job worries pose real risk to global recovery

کوچکی خواهد سرمایه گذاری در بازار سهام هر چند هر کشور بار یکی اومد زیر 20%. همه پاسخ ها در سراسر گروه هفت سازمان ملل در تک رقمی.

در ضمن در تمام کشورهای اطراف 1 در 4 خانواده ها حفر کرده اند به پس انداز برای کمک به آنها را از طریق بحران در حالی که بیش از 10 درصد گرفته اند در ادامه بدهی.

اما با ترس از دست دادن شغل و یا یک ضربه به درآمد مردم مورد علاقه کاهش در هزینه های به جای کشش امور مالی خود را بیش از حد.

با توجه به نظرسنجی دین "به طور فعال در کاهش غیر ضروری هزینه" است که به مراتب بالاتر از کسانی که تکیه ام بر پس انداز برای پوشش هزینه های. سهم کاهش یافته است و تا حدودی در طی این بیماری همه گیر است اما به طور متوسط در سراسر همه کشورها است که هنوز هم نزدیک به 50 درصد است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن