MLB صاحبان تصویب راه اندازی مجدد طرح در حال حاضر از آن می رود به بازیکنان

لیگ اصلی بیس بال صاحبان در چهار شنبه, مارس 11 تصویب یک پیشنهاد برای از سرگیری بهار آموزش و 82-بازی فصل به طور

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

لیگ اصلی بیس بال صاحبان در چهار شنبه, مارس 11 تصویب یک پیشنهاد برای از سرگیری بهار آموزش و 82-بازی فصل به طور منظم است که در حال حاضر به بازیکنان اتحادیه برای تصویب یک لیگ برتر اعلام کرد.

این طرح در صورت تصویب خواهد راه اندازی مجدد بهار آموزش در ماه ژوئن. در ماه جولای به لیگ 30 تیم آغاز خواهد شد کوتاه فصل به طور منظم در برابر تیم های در مناطق خود. برای دوقلوها که به معنای حدود 82 بازی برابر آمریکا, لیگ برتر و لیگ ملی مرکزی بخش.

با توجه به ESPN مقامات لیگ حاضر خواهد شد این طرح به بازیکنان اتحادیه در روز سه شنبه.

این طرح شامل گسترش برگشتی از 10 به 14 تیم و hitter وظیفه تعیین شده خواهد بود در این بازی برای تمام تیم ها در سال 2020 با توجه به آسوشیتد پرس. این پیشنهاد با هدف به همه تیم هایی که بازی در خانه خود ورزشگاه در انتظار میزبان دولت همه گیر مربوط به محدودیت های بدون فن. و در مواردی که ممکن است در بهار آموزش امکانات — در دوقلوها' مورد مجموعه خود را در فورت مایرز, Fla. — می تواند در بازی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مانفرد صحبت شده است روزانه با سلامت و رهبران دولتی و برنامه ریزی شده بود به صحبت با فرماندار مینه سوتا تیم Walz در روز دوشنبه.

گام بعدی در روند مذاکره با بازیکنان یونیون انتظار می رود که به ستیز با بازیکن پرداخت مانع عمده — اگر چه یک بازیکن در حال حاضر فکر با صدای بلند در مورد بازیکن ایمنی.

"تعدادی از بازیکنان و کارکنان که از قبل موجود شرایط است که آنها آگاه هستند (و به احتمال زیاد بیشتر که نیست هنوز)" اتباع واشنگتن پارچ شان Doolittle نوشت: روز شنبه به عنوان بخشی از یک توییتر موضوع. "ما نیاز به یک برنامه است که به طور جدی در نظر افزایش نگرانی های سلامت از هر بازیکن کارکنان یا کارگران که در معرض خطر بالاتر."

در ماه مارس بازیکنان اتحادیه به توافق رسیدند به یک $170 میلیون یکجا پرداخت می شود divvied بین تمام بازیکنان MLB که آیا یک فصل یا نه به علاوه نرم افزار تاریخ بخشی از حقوق خود را باید فصل دریافت در جریان است. به عنوان بخشی از قرارداد بازیکنان را کسب یک فصل کامل از خدمات زمان حتی اگر این فصل بازی نمی کند.

با توجه به گزارش صاحبان پیشنهاد مبادله است که توافق به نفع یک 50-50 تقسیم درآمد با بازیکنان زیرا آنها خواهد بود از دست دادن مقدار زیادی از درآمد با طرفداران در می ایستد.

ایمنی خواهد بود یکی دیگر از بخش مهمی از مذاکرات که دو طرف سعی می کنید به حرکت به جلو در یک معامله است.

اصول

پیشنهاد برای شروع سال 2020 فصل لیگ بیس بال تایید توسط صاحبان شامل برخی از یکی از فصل تغییرات با توجه به گزارش های متعدد. در میان آنها:

  • یک interleague منظم-برنامه فصل در برابر تیم های خود را در منطقه از کشور است.
  • یک 82-بازی فصل به طور منظم.
  • جهانی تعیین شده hitter.
  • 30-مرد فعال فهرست اسامی با 20 بازیکن تاکسی تیم ملی
  • آف گسترش از 10 به 14 تیم با بازی های انجام شده در صفحه اصلی شهرستانها در Octover.
  • 50/50 تقسیم درآمد برای بازیکنان و صاحبان


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن