از دست رفته برای یک ماه, فلش لاک پشت می یابد راه خود را به عقب به خانواده مینه سوتا

"این یک معجزه است. من فکر نمی کنم او برای رفتن به آینده را این بار" مردیت گفت. "او به نظر می رسد خوب او ندارد

توسط NEWSATROPAT در 10 مرداد 1399

"این یک معجزه است. من فکر نمی کنم او برای رفتن به آینده را این بار" مردیت گفت. "او به نظر می رسد خوب او ندارد جدید scuffs و یا هر چیزی. او به نظر می رسد خوشحال می شود."

ریو گراند کویر لاک پشت رفت از دست رفته از Saikis' حیاط ژوئن 25 بود و به تازگی کشف شده توسط شلبی جانسون کروز در امتداد یک دنباله در چستر پارک. جانسون بود را برای اجرا بعد از ظهر سه شنبه, جولای 28, در آرام کشش از دنباله دار وقتی که او متوجه لاک پشت.

"من فکر کردم که او وحشی" جانسون گفت. "او فقط حلق آویز کردن و به نظر می رسید واقعا شیرین اما من اولین غریزه بود که این بود که کسی را از دست داده پت."

جانسون در زمان یک زن و شوهر عکس از فلش و نوشته شده آنها را در رسانه های اجتماعی. اچ messaged او یک عکس از یکی از دست رفته پوستر Saikis تا به حال گچ بری در اطراف شهرستان. جانسون پیامک عکس به Saikis و منتظر پاسخ. در نهایت او تصمیم گرفت تا فلش به هرمانتاوون صفحه اصلی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من نمیفهمد بدترین سناریو این خواهد بود یک لاک پشت است که من می تواند با قطع برای یک روز" جانسون گفت. "من نمی خواهم به ترک او وجود دارد در مورد او واقعا حیوان خانگی خود را."

داشتن هرگز متعلق به یک خزنده قبل از جانسون مطمئن نیستید که چه چیزی برای انجام با فلش یک بار او کردم و او را به خانه اش. یک جستجو در اینترنت او اطلاع داد که لاکپشتهای می تواند خوردن فلفل, بنابراین او قطع کردن برخی از فلفل سبز و اجازه دهید فلش سرگردان در اطراف حیاط خلوت خود.

"این یک حیاط بزرگ اما من تا به حال به خارج وجود دارد با او چون او فقط کشتی!" جانسون گفت.

این Saikis بودند با خوشحالی پیوست با فلش بعد از آن در بعد از ظهر. در این ماه است که او از دست رفته مردیت تا به حال در پاسخ به یک زن و شوهر از آلارم کاذب. او قادر به دوباره یک لاک پشت به نام تامارا با یکی دیگر از خانواده اما تا به حال نه دیده و نه سر دم از فلش.

فلش سفر به دور از خانه در این زمان به عنوان او آخرین بار او فرار کرده و در سال 2018 است. او شناخته شده برای خود را در 12 روز بازحمت حرکت کردن زمانی که او سفر خود را از شرق دامنه کوه خانه به دلوت شهردار امیلی لارسون خلوت شد و در نهایت در بر داشت 9 مایل دور در ریورساید. اما مردیت نسبتا خاص لاک پشت انگیزه برای حرکت همان بود هر دو بار.

"او بسیار در وسط فصل جفت گیری," مردیت گفت. "خود غدد اغراق و زرد که بدان معنی است که او به دنبال عشق یک شریک. که می توانید آنها را اذیت کننده هستش و به آنها نیاز به حرکت می کند."

او را متعهد به ایجاد یک سخت تر محوطه در خانواده حیاط خلوت برای کمک به نگه داشتن او را reined در طول این زمان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن