"از دست هیتلر' اونا محکوم به سه سال زندان

توسط: | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 1:00:32 pm برش یک پیشخدمت زن وارد شده بود از دست هیتلر مسا

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 1:00:32 pm
miss hitler competition, miss hitler prison, neo nazi, britain nazi برش یک پیشخدمت زن وارد شده بود از دست هیتلر مسابقه زیبایی تحت نام مستعار "دست بوخنوالت" مرجع جنگ جهانی دوم نازی ها در اردوگاه های کار اجباری. (DW)

سابق "از دست هیتلر" شرکت کننده و سه نفر دیگر از نئو نازی ها بودند زندانی در بریتانیا روز سه شنبه پس از اینکه به جرم عضویت از ممنوع راست گروه اقدام ملی (NA) در ماه مارس است.

بیرمنگام تاج دادگاه محکوم آلیس برش 24 به سه سال زندان و او را دوست پسر سابق, Mark Jones, 25, به پنج و نیم سال است.

دو مرد دیگر — Gary جک, 24 و کانر Scothern 19 ساله — صادر شد و چهار سال و شش ماه و 18 ماه به ترتیب برای همان جرم است. یک پنجم متهم محکوم به سه سال زندان در سال گذشته است.

برش یک پیشخدمت زن وارد شده بود از دست هیتلر مسابقه زیبایی تحت نام مستعار "دست بوخنوالت" مرجع جنگ جهانی دوم نازی ها در اردوگاه های کار اجباری.

هیئت منصفه نشان داده شد پیامهایی که برش داشتم شوخی در مورد کشتار با گاز کنیسه با استفاده از یک فرد یهودی را به عنوان یک فوتبال گفت: "در جهنم فاسد, سگ ماده" پس از شنیدن در مورد 2016 قتل MP جو کاکس در اجرا تا به مبارزه با تروریسم در اروپا رفراندوم.

این گروه ممنوع اعلام شد و همان سال زیر نظر با دولت توصیف آن به عنوان یک "نژادپرستانه و ضد یهودی و ضد همجنس organizaton که stirs تا نفرت و تسبیح و خشونت است."

'ننگین ایدئولوژی'

قاضی پل Farrer QC گفت: چهار نفر در دادگاه "شما آماده نیست برای جدا کردن خودتان از ننگین ایدئولوژی این گروه و در نتیجه به مبارزه طلبیده بان کی مون و ادامه داد: به عنوان اعضای" با توجه به مترو ،

او گفت: برش که او "هرگز برگزار سازمانی یا نقش رهبری" اما که او یک "اعتماد محرم" یکی از رهبران گروه.

اما برش را تکذیب کرد یک عضو گروه با وجود داشتن حضور این گروه تظاهرات که در آن شرکت کنندگان انجام شده نشانه هایی است که خواندن "هیتلر درست بود."

پلیس شواهدی وجود دارد که همه از متهمان ادامه داشت برای شرکت در جلسات NA در بیرمنگام با وجود این گروه اعلام شده است داشتن یک سازمان تروریستی است.

صحبت های پیش از صدور حکم مدیر تعقیب عمومی حداکثر تپه توصیف اعضا به عنوان "diehards" که "hark به روز نه تنها ضد یهود, اما هولوکاست رایش سوم در آلمان است."

نازی متعلقات

دادستان گفت: یک جستجو از خانه که برش و جونز مشترک نشان داد نازی متعلقات و تصاویر و همچنین به عنوان سلاح از جمله چاقو و پنجه بوکس, منجنیق, یک اغراق گویی و بلبرینگ.

جک به عنوان یک عضو فعال ملی عمل حتی پس از آن ممنوع بود و در محکومیت قبلی برای قرار دادن نژادی متهم برچسب در پردیس دانشگاه.

Scothern نیز یک عضو فعال و در حال توزیع تقریبا از 1500 برچسب خواستار "راه حل نهایی" در اشاره به نازی ها' نسل کشی یهودیان است.

ضد فاشیستی فعالان امید نه نفرت تخمین زده است که با وجود این ممنوعیت قرار داده شده در این گروه در ماه دسامبر سال 2016 NA هنوز هم تا به حال چندین ", از اعضای" و استفاده از نام های مختلف برای پنهان کردن فعالیت های آن است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن