"گمراه کننده یک طرفه': بالا ترکی رسمی تقبیح سابق امنیت ملی آمریکا و مشاور را خاطرات

توسط: AP | آنکارا | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 5:34:18 pm در این چهار شنبه, جولای 11, 2018, فایل, عک

توسط NEWSATROPAT در 5 تیر 1399
توسط: AP | آنکارا | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 5:34:18 pm
donald trump, recep tayyip erdogan, us turkey relations در این چهار شنبه, جولای 11, 2018, فایل, عکس, آمریکا, رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مذاکرات با ترکیه رئیس جمهور رجب طیب اردوغان به عنوان آنها می رسند با هم برای یک عکس خانوادگی در نشست سران کشورها و دولت در مقر ناتو در بروکسل. بولتون ادعا کرد که در این خاطرات که مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال دخالت در رسیدگی به ترکی دولتی به بانک هالک بانک در تلاش برای قطع معاملات با اردوغان. (AP Photo/پابلو مارتینز Monsivais فایل)

بالا ترکی رسمی را محکوم کرده یک خاطره سابق امنیت ملی آمریکا و مشاور جان بولتونگفت آن شامل "گمراه کننده یک طرفه و دستکاری" حساب رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان در گفتگو با همتای آمریکایی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

در یک سری از توییت های ترکیه, انتخابات ریاست جمهوری ارتباطات مدیر Fahrettin Altun گفت: کتاب "از اتاق که در آن اتفاق افتاده است: کاخ سفید خاطرات" رانده شد ملاحظات سیاسی و منافع شخصی.

"پیدا کنیم و آن را قابل سرزنش است که سابق از مقامات سطح بالا تلاش های جدی دیپلماتیک گفتگو و تلاش برای حل و فصل مسائل باقی مانده میان متحدان مانند آمریکا و ترکیه به صورت داخلی و برنامه های سیاسی" Altun گفت.

توضیح داد: چرا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می خواهد برای جلوگیری سابق NSA جان بولتون کتاب

بولتون ادعا کرد که در این خاطرات که مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال دخالت در رسیدگی به ترکی دولتی به بانک هالک بانک در تلاش برای قطع معاملات با اردوغان.

هالک بانک بود به اتهام فرار از تحریمهای آمریکا علیه ایران توسط پردازش میلیاردها دلار از نفت ایران درآمد. کیفرخواست گفت: این بانک به طور غیرقانونی منتقل حدود 20 میلیارد دلار در نفت و گاز ایران, درآمد, گاهی, پنهان, پول, حرکات به خرید مواد غذایی و دارو است.

Altun گفت: اردوغان "به وضوح تشریح ترکیه اولویت ها و طرفداران آنها را با شور و نشاط" از جمله هالک بانک شماره.

Altun در توئیتر خود نوشت: "ما مطمئن هستیم که آمریکا و ترکیه ارتباط زنده خواهد ماند از جمله تلاش ها و حتی رشد در پایان. رئیس جمهور ترکیه ادامه خواهد داد و خود را صریح و صادقانه و ساده گفتگو با رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب