East Grand Forks اجرا می شود به یک 17-4 بیس بال پیروزی

پس از پنج نوبت پنج شنبه, Lancaster برگزار شد 5-3 استفاده در بازدید. رتبه بندی را منعکس نمی کند که لبه آن است

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399

پس از پنج نوبت پنج شنبه, Lancaster برگزار شد 5-3 استفاده در بازدید.

رتبه بندی را منعکس نمی کند که لبه آن است. East Grand Forks led 12-2 که در آن نقطه و در ادامه به نمره 17-4 پیروزی در سن 19-و-تحت بیس بال در Stauss پارک.

East Grand Forks به معنای واقعی کلمه فرار با پیروزی. این تیم تا به حال 10 پایگاه های دزدیده شده را در پنج نوبت. آن را برداشت چهار پایگاه در یک جفت شانه خالی نمیکند. East Grand Forks مورد جلب 14 پیاده روی و سه بار برخورد با زمین است.

"ما بسیاری از کوچک و سریع بچه ها" EGF دستیار مربی نی Hjelle گفت. "این که ما چگونه بازی بازی در حال اجرا. اما احتمالا کمی بیشتر در حال اجرا از ما معمولا انجام دهد.

"ما بسیاری از پیاده روی. ما به بچه ها چراغ سبز برای رفتن اگر آنها احساس راحت در حال اجرا است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

تجربه عامل احتمالا همچنین به EGF را با موفقیت در حال اجرا.

East Grand Forks بهبود یافته به 20-11 با پیروزی. لنکستر بازی تنها آن بازی دوم; برای اولین بار رفت و تنها دو نوبت قبل از آن محو شد توسط باران.

"داشتن تمام بازی های ما بازی با همه تکرار آنها تا به حال ما بچه ها راحت هستند در پایگاه" Hjelle گفت. "خواندن آنها زمین خوب آگهی و جهش خوب. که در میان. و ما تا به حال بسیاری از دوندگان در در اول و سوم شرایط. که یک وضعیت دشوار برای دفاع."

East Grand Forks به ثمر رساند حداقل یک اجرا در هر زمین باز یافته.

پس از به ثمر پنج اجرا می شود بدون ضربه پنجم به جلو بروید 12-2 این East Grand Forks, خفاش ها را در ششم. دو-اجرای دونفره با جیک Hjelle و کالین پترسون برجسته چهار-آمار پنج-اجرای زمین باز یافته.

تامی تند باد رفت و شش نوبت به تبادل برنده شوید. Right-hander, اجازه پنج بازدید, قابل توجه هشت.

"تامی پرتاب کاملا چند نوبت در این سال" نی Hjelle گفت. "او موثر بود زیرا او انداخت بسیاری از حملات و پیش رفتن در شمارش. او خوب موبایل و کامپیوتر. او می تواند از آن استفاده کنید زمانی که او را جلوتر در تعداد."

کایل Haugstad و گاوین Gullikson هر حال یک جفت از بازدید برای Lancaster.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب