مینه سوتا کاج به دشت کوهپیمایی دنباله کمک مجموعه ای ایالات متحده روند در هوای آزاد, تفریح و سرگرمی

دوربین دوچشمی از گردن Jaskiewicz متوقف می شود اواسط حکم در حالی که راه رفتن را از طریق یک پایه از درختان بلوط

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399

دوربین دوچشمی از گردن Jaskiewicz متوقف می شود اواسط حکم در حالی که راه رفتن را از طریق یک پایه از درختان بلوط مرز یک مارش و افزایش راست خود را به عنوان اگر خواستار سکوت. "را می شنوید ؟" او می گوید: پاسخ به یک پرنده تماس از تاج پوشش برگ های سبز. "که حداقل flycatcher."

مطمئن شوید که به اندازه کافی "che-بک che-بک" تماس آسان بود برای شنیدن حتی اگر کوچک زیتون-خاکستری پرنده باقی ماند نهان.

Jaskiewicz زیست محیطی است مربی در مرکز آموزش مجازی و از طریق آن راه رفتن است یک بازی خانگی ، آسان پیاده روی همراه آسفالت یا شن مسیر نشان داد حدود 25 گونه از پرندگان هر دو دیده می شود و شنیده می شود که شامل حداقل flycatcher سرو waxwings زرد warblers آمریکا redstarts رس-رنگی گنجشک قرمز بالدار blackbirds چوب اردک و bobolinks.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این یک مثال از ثروت باد اورده از پرندگان موجود در توقف در طول کاج به دشت کوهپیمایی دنباله 220-کشش مایل از 51 مرغی نقاط داغ در غرب و شمال غربی ایالت مینه سوتا تاسیس شده در سال 1998 به نفع birdwatchers و اقتصاد شهر در امتداد دنباله.

فرگس فالز و PWLC به عنوان لنگر از این دنباله دار که در امتداد شمال به Warroad در مرز کانادا. سپس آن ها را تبدیل به مانیتوبا این بخش از دنباله بافی از دریاچه جنگل شمالی از وینیپگ قبل از تقسیم شمال به دریاچه وینیپگ و غرب به معروف دلتا مرداب در نزدیکی Lake, Manitoba.

مینه سوتا بخش از کاج به دشت اولین کوهپیمایی نوین در کشور و دوم در ایالات متحده کمک به تنظیم یک روند است که تبدیل شدن به محبوب در تقریبا هر دولت است. مینه سوتا در حال حاضر دارای دو اضافی مسیرهای رودخانه مینه سوتا دره کوهپیمایی دنباله و ساحل شمالی کوهپیمایی دنباله با یک چهارم در آثار.

مسیرهای پیاده روی ساخته شده تا از توقف در طول drivable راه است که شناخته شده برای جذب پرندگان اعم از پارک های شهر به impoundments به پارک دولت برای تصفیه فاضلاب حوضچه. متوقف شد و برای انتخاب خود را تغییر زیستگاه بنابراین birders فرصتی برای نمایش های مختلف و گاهی اوقات گونه های خاص. آدامز پارک در مرکز شهر فرگس فالز یک توقف روی کاج ها به دشت نوین برای مثال به دلیل آن میزبان یک مستعمره از درخت تودرتو بزرگ egrets همه آب سفید پرنده با پاهای بلند و گردن دراز.

"خنک آن مفهوم" گفت: Jaskiewicz که کمک به توسعه دنباله. "این یک راه برای دیدن تعداد زیادی از پرندگان متفاوت است."

Wayne Perala of Fergus Falls, Minn., an avid birder, explains why the Pine to Prairie Birding Trail is important as he hikes at the Prairie Wetlands Learning Center. Mike McFeely / The Forum

Wayne Perala از فرگس فالز, Minn., مشتاق birder توضیح می دهد که چرا کاج به دشت کوهپیمایی دنباله مهم است که او به عنوان افزایش در دشت تالاب مرکز آموزش مجازی. مایک McFeely / انجمن

Wayne Perala از فرگس فالز مشتاق است مرغدار که غرق در تماشا و عکاسی از پرندگان به مدت شش سال.

"من می دانستم که هیچ چیز در مورد آن. و به همین دلیل چیزی مانند کاج به دشت کوهپیمایی دنباله مهم است. آن را می دهد مردم یک نقطه شروع آن را دوست دارم برای من" Perala گفت.

در یک روز صبح اخیر Perala شد decked در کوهپیمایی دنده برای یک پیاده روی سریع از طریق دشت تالاب مرکز آموزش مجازی. تجهیزات خود را شامل یک دوربین گران قیمت با طولانی لنز و یک high-end جفت دوربین شکاری. این غیر معمول نیست برای مشتاق birders.

Wayne Perala of Fergus Falls captured this photo of great egrets at Adams Park on Grotto Lake along the Pine to Prairie Birding Trail. Submitted photo / Wayne Perala

Wayne Perala از فرگس فالز اسیر این عکس از egrets در Adams پارک در غار دریاچه در طول کاج به دشت کوهپیمایی دنباله. ارسال عکس / وین Perala

"Birders خوب spenders," دست هایش را ژان بومن, مدیر اجرایی فرگس فالز کنوانسیون و بازدیدکنندگان دفتر.

تاثیر اقتصادی یکی دیگر از جنبه های مهم پرنده نگری در مسیرهای پیاده روی. 10 شهرستانها در طول کاج به دشت نوین که زمین در پول برای کمک به ترویج آن امید به فریب دلار است که با کوهپیمایی. Cleone استوارت از Detroit Lakes اتاق بازرگانی می گوید که شهر سالانه جشنواره از پرندگان (لغو این سال به دلیل COVID-19) گاهی اوقات تساوی بازدید کنندگان از 26 متحده است.

این خدمات شیلات و حیات وحش برآورد "طبیعت و گردشگری" که شامل پرنده نگری و عکاسی از حیات وحش به حال 86 میلیون شرکت کننده در آمریکا در سال 2016. آنها صرف حدود 76 میلیارد دلار است. هر دو این اعداد و ارقام قابل توجهی در سال های اخیر است.

A northern parula is seen at Tamarac National Wildlife Refuge. This is one of the target birds of many of the folks that attend the Detroit Lakes Festival of Birds. Submitted photo / Wayne Perala

شمال parula دیده می شود در تمرک ملی پناهگاه حیات وحش. این یکی از هدف های پرندگان بسیاری از مردمی که در دیترویت لیکز جشنواره از پرندگان. ارسال عکس / وین Perala

مقایسه کنید که به شکار که تا به حال حدود 11 میلیون نفر از صرف $26 میلیارد دلار در سال 2016. تعداد کسانی که روند رو به پایین.

روند مشابه در مینه سوتا پیشرو سابق اداره منابع طبیعی غیر بازی حیات وحش سرپرست کارول هندرسون به تماس با دولت برای اختصاص کارکنان و پول به منظور توسعه و ترویج حیات وحش تفریح و گردشگری است. که شامل چیزهایی مانند کوهپیمایی در مسیرهای پیاده روی.

هندرسون بود و کلام در کاج به دشت نوین و در حال حاضر در پیشنهادی قلب باتلاق کوهپیمایی دنباله دار در شمال مینه سوتا است. او می گوید وجود دارد که نه تنها تمام وقت کارکنان در دولت اختصاص داده شده به طبیعت و گردشگری است.

A sign at the Prairie Wetlands Learning Center near Fergus Falls, Minn., exhibits some birds that can be seen on the Pine to Prairie Birding Trail. Mike McFeely / The Forum

نشانه ای در دشت تالاب مرکز آموزش نزدیکی فرگس فالز, Minn., نمایشگاه برخی از پرندگان است که می توان روی کاج ها به دشت کوهپیمایی دنباله. مایک McFeely / انجمن

"این یک فرصت است که در آن مینه سوتا باید پیشرو چشمگیر این روند به جای منفعلانه به دنبال روند" هندرسون گفت.

در دشت تالاب مرکز آموزشهای Jaskiewicz شگفت زده به عنوان قابل توجه و سیاه و سفید و زرد bobolink ماند بالاتر از چمن در یک مانور او به نام "skylarking."

"کاج به دشت دنباله دار است که بسیاری از کمی سرد مکان های که در آن شما می توانید گوش دادن به اطراف نگاه کنید و وجود دارد یک فرصت بسیار خوب شما دیدن برخی از پرندگان," او گفت:. "در اینجا آن است 11:30 صبح و چگونه بسیاری از گونه های ما در حال حاضر دیده می شود در یک پیاده روی کوتاه? این یک راه بسیار خوبی برای ترویج یک سرگرمی بزرگ است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن