مینه سوتا دامپزشک نگه می دارد حافظه از جنگ کره زنده در سالگرد 70

ژوئن 25 سال 2020 مشخص سالگرد 70 از کره شمالی حمله به آن همسایه جنوبی آغاز سه سال جنگ کره در سال 1950. Laflin ح

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399

ژوئن 25 سال 2020 مشخص سالگرد 70 از کره شمالی حمله به آن همسایه جنوبی آغاز سه سال جنگ کره در سال 1950.

Laflin حدود 18 یا 19 زمانی که او پیوست و تلاش در نیروی هوایی ایالات متحده. او نوشت: نامه به سردبیر برای برینرد اعزام در 50 و 60, سالگرد, اما در حال حاضر در 88 که فقط نیست عملی برای باکستر ساکن این سال است. بنابراین Laflin صحبت به اعزام در سالگرد به اشتراک گذاشتن داستان خود را و مطمئن شوید که تاریخ یاد شده است.

"من خیلی نگران آن است که مردم را فراموش کرده ام چون فقط من به تازگی شنیده و یا خوانده شده — که جنگ کره تا به حال کاهش یافته و به سیاه چاله تاریخ" Laflin گفت. "و من در اینجا برای احیای آن برای یک روز حداقل."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در 17 سال Laflin خود را در سمت چپ صفحه اصلی در بکوس محدود برای برینرد به کمک طلب کردن در ارتش در سال 1949. او در میان تاکتیکی خود را آموزش در ویچیتا فالز, تگزاس, زمانی که جنگ کره آغاز شد. او خدمت در فرودگاه o'hare شیکاگو قبل از حمل و نقل در خارج از کشور.

Laflin خدمت در کره جنوبی حدود یک سال با 4 جنگنده رهگیر بال پرواز یک North American F-86 Sabre. واحد مبارزه در برابر روسیه-پرواز میگ جت.

"ساز و برگ است که من در حال بالاترین نرخ کشتن در مبارزه با میگ جت," او گفت:. "در واقع ما نسبت به طور کلی 13 بود:1. برای هر سابر جت ما از دست این کمونیست ها از دست داد 13 از ایشان. پس از آن بود بسیار خوب ساز و برگ."

هنگامی که صحبت کردن در مورد وقت خود را در کره Laflin totes در اطراف یک کتاب به نام "F-86 Sabres از 4 جنگنده رهگیر بال." منتشر شده در سال 2002 کتاب پروفیل های خلبانان نیروی هوایی مانند Laflin. و یا با دقت بیشتری آن پروفایل خلبانان نیروی هوایی از جمله Laflin.

پس از دریافت کپی از کتاب او بدبختانه از طریق صفحات و متوقف در صفحه 48. نیمه بالای صفحه تمام رنگی تصویر از یک دختر جوان Laflin زانو زدن در مقابل جت خود را.

"وجود دارد نام من در کنار هواپیما," او گفت: با اشاره به تصویر.

"نیازی به گفتن من بسیار هیجان زده," او اضافه شده است.

به عنوان Laflin به یاد می آورد او در زمان مبارزه در جنگ کره و او می داند که او یکی از آنهایی که خوش شانس.

در دهه های پس از جنگ, وزارت دفاع امریکا در گزارش بیش از 54,000 تلفات آمریکا. تعداد بوده است و اصلاح آن به بیش از 34000 نفر در سه سال مبارزه با. دو راه وجود دارد بسیاری از سربازان که نمی توان آن را به خانه.

"ما می شنوید زیادی در مورد ویتنام اما ما نمی همیشه شنیدن در مورد کره" Laflin گفت. "و کسانی که مردان و زنان آنها به معنای بسیار است. و من برگشتم. شما ممکن است می گویند من خوش و خرم زندگی با یک همسر و خانواده, خدمت, خداوند, به عنوان من می توانم. و آنها هرگز می دانستم که آنچه در آن بود به نگه داشتن خود را در سلاح های خود را."

Laflin خود را از دست داد, همسرم, اسب سواري, به سرطان پستان در سال گذشته است. آنها ازدواج کرده بودند برای بیش از 66 سال و رشد خانواده خود شامل دو فرزند نه نوه 31 نوه بزرگ و آمده سپتامبر — یکی بزرگ و نوه.

اما او را همیشه به یاد داشته باشید کسانی که از دست داده و زندگی خود را در جنگ و نمی توانید به خانه آمده و باید آن خانواده ها است. او به خصوص با تمجید از تفنگداران دریایی برای بخشی از آنها در کره جنوبی.

"من نمی توانم فراموش," او گفت:. "من نمی خواهم برای فراموش کردن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب