مینه سوتا, ایالات را Jacori هیز می افزاید: صدای عدالت: "به اندازه کافی به اندازه کافی است'

هیز گرفته است اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از حوادث دیگر. در حالی که معمولی بررسی دقیق موارد در او احساس نیاز

توسط NEWSATROPAT در 25 خرداد 1399

هیز گرفته است اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از حوادث دیگر. در حالی که معمولی بررسی دقیق موارد در او احساس نیاز به خرید یک بسته آدامس بنابراین به عنوان نه به کارکنان این تصور او را سرقت. در حالی که در خیابان در شب او را آگاه از فاصله او را نگه می دارد در بین دیگر واکر. او برگ sweatshirt ابلق در خانه به طوری که او به نظر نمی رسد "شوم."

"بسیاری از میکرو آنهایی که شما باید واقعا باید به فکر می کنم در مورد" هایس گفت: St. Paul, مطبوعات پیشگام این هفته است.

یک هافبک جدید در مینه سوتا, ایالات هیز آغاز روزنامه نگاری در این سال است. آن می تواند jotting کردن هر آنچه در آن روز رخ داده و یا سازماندهی افکار خود را در یک موضوع.

در پی جورج فلوید مرگ در حالی که زیر زانو سفید, مینیاپولیس افسر پلیس در مه 25, هیز به حال یک دوست قدیمی از خود فوتبال جوانان باشگاه در مریلند نشان می دهد او نوشتن در مورد مسابقه. سپس ایالات رسمی بررسی می شود در هیز و گفت: این باشگاه خواهد تقویت یک پیام اگر او می خواست برای به اشتراک گذاشتن.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در پایان ماه مه هیز گذراند تقریبا 1,000-word مقاله در mnufc.com دست زدن و حال کردن در حکایات شخصی بی حسی او احساس تماشای فیلم از فلوید مرگ و مسیر او را می بیند نسبت قابل توجهی در تغییرات فرهنگی. او به نقل W. E. B دوبوا' "دو-آگاهی این حس همیشه به دنبال در خود را از طریق چشم دیگران از اندازه گیری یک روح توسط نوار از جهان است که به نظر می رسد در در سرگرم تحقیر و ترحم."

هیز' مقاله با اشاره به ریشه و علت اعتراضات شده اند خطاب در گذشته اشاره کرد و چگونه رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به نام معترضان در مینیاپولیس "اراذل و اوباش است."

"هنگامی که من به پایان رسید نوشتن من گفت: "شاید این مفید است برای شخص دیگری خواندن آن' " هایس گفت. "آنها ممکن است فکر همان چیزی که آنها ممکن است به تنهایی و یا نه به اشتباه."

هیز, 24 رشد در مرفه و عمدتا آفریقایی-آمریکایی جامعه از پرنس جرج County, Md. پدر و مادر خود را در حال مهندسین و او به دست آورده فیزیک درجه در حالی که بازی فوتبال در ویک فارست.

هیز بود 18th کلی انتخاب FC Dallas در سال 2017 MLS پیش نویس و 38 بازی بیش از سه فصل قبل از معامله به مینه سوتا در ماه ژانویه است. او هرگز صحبت کردن در مورد مسابقه قبل از ماه گذشته.

"شما واقعا نمی خواهید به صحبت کردن در آن" هیز توضیح داد. "همه ما می دانیم آنچه اتفاق افتاده است با (سابق 49ers کارفرمایی) khezri و شما احساس می کنید شاید زمان یا مکان. شما نمی خواهید به خطر اندازد شخصی خود را حرفه ای انجام می دهند. که همواره در پشت ذهن من. در برخی از نقطه آن را به اندازه کافی به اندازه کافی است. آن را بزرگتر از فوتبال و یا یک شخصی حرفه ای; آن را در مورد کمک به مردم دیگر.

"من فکر می کنم که جهان در حال تغییر است و این واقعیت است که شما مجاز به صحبت در آن خیلی بیشتر است و امیدوارم دریافت blackballed مانند khezri شد. این مایه تاسف است که او شهید است که او است اما او شروع به چیزی. من مطمئن هستم که او بسیار افتخار از آنچه او آغاز شده است. امیدوارم او و بسیاری از ورزشکاران دیگر قادر به صحبت کردن نیست و باید خود را در زندگی شخصی یا شغلی شخصی را تحت تاثیر قرار."

هایس — که گفت: نه به دانش و تجربه نژادپرستی در MLS — به فکر نشان دادن طول سرود ملی قبل از آینده مسابقات. MLS گفت: این هفته بازی ها در مسابقات در اورلاندو فلوریدا., در ماه جولای نمی عبارتند از: "پرچم پرستاره" از آنجا که با طرفداران در حضور pregame حوادث خواهد بود محروم کردن. پیشنهاد بازی در خانه مانند استادیوم آلیانز زمینه بعد از آن در سال 2020 می تواند فرصت دیگری.

Loons هم تیمی آیک Opara های MLS مدافع در سال 2019 است توییتی قطعه از دیدگاه های خود را. "شما می توانید انتخاب کنید به نابینایان در مورد بی عدالتی شکسته, سیستم امتیازات و ... را انتخاب کنید و یا برای آموزش خود و غلبه بر تعصبات خود را," او گفت:.

هایس و Opara یک کارولینای شمالی مادری که پیوست Loons قبل از فصل گذشته هر بازدید گوشه ای از خیابان های شیکاگو و 38 خیابانی در جنوب مینیاپولیس. "رفتن به جورج فلوید قتل سایت دیروز هنوز من (expletive) در سطح عمیق تر," Opara توییتی ژوئن 3.

آخر هفته گذشته هیز رفت به جام غذاهای که در آن فلوید دستگیر شده بود به اتهام عبور تقلبی $20 bill. دیدار کوتاه بود.

"من به پایان رسید تا ماندن یک یا دو دقیقه و از راه دور" او گفت:. "من احساسات متناقضی در مورد رفتن به پایین وجود دارد فقط به خاطر من تو را دیدم او می میرند. بخشی از من نمی خواهید به آن را احساس می کنم مثل یک توریست رویداد مثل من پایین رفتن وجود دارد به گرفتن عکس و بگو آره, من وجود دارد.' من شخصا نمی خواهم به غیر حساس."

"این یک مقدار زیادی از چیزهایی که رفتن را از طریق ذهن من و فقط نمی خواهید به نگه داشتن بازبینی تصویری که من دیدم" او اضافه شده است. "در حال حاضر من از دیدن این جاده سریع السیر در سراسر خیابان; من تو را دیدم که در این ویدئو. پس از آن بود آوردن بسیاری از تروما از این رویداد است."

Loons مدافع تعقیب Gasper همچنین بازدید از رشد یادبود به فلوید و سفید مریلند بومی گفت: او مفتخر است که خود را سیاه و سفید هم تیمی های خود را "شجاعت" ساخت صدای آنها شنیده می شود.

"این واقعا در حال حرکت به رفتن به سایت" Gasper گفت: در این هفته. "این غم انگیز است که آن را گرفته و این برای چنین موضوع مهمی به روابط و مسابقه برابری در این کشور باید در خط مقدم از ذهن همه را. ... اما وجود دارد مقدار زیادی از مثبت آینده از آن و حرکت برای جنبش که خوب است برای دیدن.

"این دلیل است که از امثال Jacori هیز آیک Opara و بسیاری دیگر در سراسر لیگ. همه آنها می دانند که هر یک از هم تیمی های خود را و کارکنان مربیگری و کل باشگاه خود را به عقب 100 درصد است. ما می رویم برای کمک به آنها و کمک برای تغییر مثبت در هر راه ما می توانیم."

هایس و سفید هم تیمی صحبت کردیم و در مورد آنها آموزش خود را از طریق خواندن و درک سفید امتیاز و موضوعات دیگر. "آن بوده است روشنگر," هایس گفت. "این چیزهایی که آنها نمی دانم در مورد دلیل آن را در محبوب پردازنده مرکزی."

در حالی که زمان گفتگو شده است در خشونت پلیس و اصلاح ادارات پلیس هیز اشاره کرد "وجود دارد مقدار زیادی از لایه ها و راههای مختلف که نژادپرستی نظاممند لمس" ذکر جمعیتی شکاف در مراقبت های بهداشتی و ثروت انبوه حبس و سرکوب رای دهندگان.

هایس یک طرفدار آموزش و پرورش و طوفان مغزی راه برای استفاده از پلت فرم خود را.

"اینطور نیست که همه چیز در حال رفتن به ثابت در هفته پس از صدها سال از آن که یک راه خاص" او گفت:. "این رفتن به یک مقدار زیادی از عمق برنامه ریزی و فکر جدی است. من نمی خواهم و نه باید به راه حل های یک گروه کمک. نمی توان آن را 'بیایید فقط پرتاب پول در آن است و آن را فقط ثابت خود را.' آن را به خوبی فکر شده و آن را ماندگار که در راه است."

هیز' برادر کوچکتر Braxton, تبدیل 13 این ماه و به تازگی پدر و مادر خود را به سیاه و سفید جدید زندگی ماده پلازا در واشنگتن ،

"آنچه که او در حال تجربه و شاهد در حال حاضر بیشتر از من همیشه در سن و سال او," هایس گفت. "من امیدوار هستم که او در حال شکل گرفتن آن همه در و یادگیری است. برای بیشتر قسمت ها این بیشتر در عمق مکالمات من امیدوارم که با او در آینده هنگامی که او را برای آن آماده; من نمی خواهم به بهار آن را در او بیش از حد به زودی. اما من احساس می کنم به عنوان یک بچه شما نوع از یادگیری این چیزها به سرعت."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب