مینه سوتا, ایالات نیاز به پاسخ قبل از لیگ مسابقات طرح شکل می گیرد

"اولین و مهمترین ایمنی (بازیکنان) و خانواده های آنان" Finlay " میگوید. "و دوم این است که مطمئن شوید این رقابت

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399

"اولین و مهمترین ایمنی (بازیکنان) و خانواده های آنان" Finlay " میگوید. "و دوم این است که مطمئن شوید این رقابت ارزشمند است."

Finlay عضو MLS بازیکنان اتحادیه هیئت اجرایی گفت: کسانی که دو تا از بزرگترین مسائل برای لیگ بازیکنان. فینلی و Loons مربی Adrian هیت صحبت می کرد به خبرنگاران گفت روز شنبه, مارس 14 در یک ویدئو کنفرانس تماس بگیرید.

MLS کمیسر دان گاربر خلاصه یک طرح اولیه روز شنبه که تمام 26 باشگاه جدا شده در یک دیزنی توچال در اورلاندو فلوریدا., بازی مسابقات در ESPN جهان گسترده ای از ورزش پیچیده است.

هیت گفت: آن را می تواند حمل برخی از مرتب کردن بر اساس وزن در 2020 فصل احتمالا یک اسکله در کونکاکاف لیگ قهرمانان اروپا در سال 2021 اما افزود: "هنوز هم وجود دارد بسیار کمی به مرتب کردن."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"پاسخ های اولیه از بسیاری از مربیان بود مثبت" هیت گفت. "شما باید برای رفتن از طریق این بازیکنان هستند زیرا مهم ترین افراد در این. آنها هستند که در حال رفتن به بازی کردن وجود دارد, اما من فکر می کنم اجماع عمومی این است که ما نیاز به بازگشت به برخی از عادی."

اولین گام به سوی بازگشت به مسابقات آغاز شد روز سه شنبه هنگامی که اکثر ایالات بازیکنان آغاز شده و داوطلبانه فرد تمرینات در ورزش های ملی, مرکز, هوای آزاد, زمینه های بلین. 2020 فصل بود دو هفته بود که آن را کنار گذاشته به مدت دو ماه در مارس 12.

هیت گفت: باشگاه باید یک ایده بهتر است هفته آینده در زمانی که آنها می تواند شروع شیوه با گروه کوچکی از بازیکنان. در حال حاضر هر بازیکن است که محاصره خود در بخش از زمین است.

فرمت پیشنهادی مسابقات هیت گفت: می تواند شبیه به جام جهانی با round-robin مرحله گروهی به دنبال یک چهارم, نیمه نهایی و نهایی است. برآورد زمانی از مسابقه می تواند 4-6 هفته شروع در اوایل ماه ژوئن و به طور بالقوه با پایان دادن به بازی در خارج از فلوریدا.

در ضمن لیگ و اتحادیه بازیکنان شده است بحث در مورد حقوق و دستمزد کاهش برای بازیکنان و Finlay گفت: این اتحادیه در تلاش است به ترکیب راه اندازی مجدد با مسائل غرامت.

"ما در حال مشاهده آنها به طور جداگانه اما آن را دشوار است در بازیکنان سعی کنید به تصمیم گیری در اقتصاد بازی زمانی که ما واقعا نمی دانیم که دقیقا همان چیزی است که اتفاق می افتد از یک بازی نظر" او گفت:. "ما در حال تلاش برای پوشش تمام پایگاه, اما, بازیکنان, می خواهید را به بازی و ما هر قصد شرکت اگر همه چیز کار می کند."

هیت تایید باشگاه ها باید برای به دست آوردن خود را COVID-19 آزمون در مورد یک بازیکن مربی و یا عضو ستاد توسعه علائم و گفت: ایران در روند انجام این کار است. در حال حاضر بازیکنان درجه حرارت خود را چک قبل از جلسات آموزشی در بالای اجتماعی فاصله و پوشش و بهداشت سیاست.

"من فکر می کنم وجود خواهد داشت هیچ سنگ نمیماند که پشت از هر باشگاه در نظر به دنبال پس از خود بازیکنان" هیت گفت. "در پایان روز است که مهم ترین چیز است."

فراتر از یک آزمایشی مصرانه خواست تا مسابقات به ماه جولای هر گونه برنامه ریزی برای بقیه فصل است که می تواند اجرا به ماه دسامبر است و حتی بیشتر نامشخص است.

"آنها صرفا متمرکز بر چه دو بعدی (یا سه) ماه مانند نگاه؟" هیت گفت. "ما می توانیم بازی به نحوی؟"



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن