مینه سوتا رستوران پاسیو باز برای مشتریان

فاز دوم مینه سوتا "ایمن ماندن" طرح آغاز شد دوشنبه, ژوئن 1, و اجازه می دهد تا به 50 مهمانان به وعده های غذایی د

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399

فاز دوم مینه سوتا "ایمن ماندن" طرح آغاز شد دوشنبه, ژوئن 1, و اجازه می دهد تا به 50 مهمانان به وعده های غذایی در یک رستوران پاسیو فضا -- باید کسب و کار را در آن فضا -- و مشتریان هستند و قرار است به رزرو از قبل. کسب و کار رنج می برد در شرق چنگال رستوران هنگامی که داکوتای شمالی نقل مکان کرد به اجازه می دهد محدود ناهار خوردن در صندلی در مارس 1, به عنوان مشتریان مهاجرت در سراسر رودخانه سرخ. هر چند صاحبان در حال حاضر قادر به ارائه برخی از فضای میز آنها در رحمت از آب و هوا و همچنین قوانین است.

"هر کس که قانون هرگز مشغول به کار در یک رستوران با پیاده روی از بالا, صندلی" گفت: Marc لسلی مدیر کل در Sickies گاراژ در مرکز شهر East Grand Forks.

قوانین برای بازگشایی دولت علاوه بر اشغال محدودیت و نیاز به رزرو جداول باید به فاصله 6 فوت از هم جدا و خدمات محدود به چهار نفر در هر جدول. که شماره می رود تا شش اگر همه اعضای همان خانواده است. کارگران را مجبور به پوشیدن ماسک و نیاز به "به شدت تشویق مشتریان به انجام این کار نیز هست.

با وجود این قوانین سرجیو آگور صاحب Casa مکزیک, در 14th Street, شمال گفت که او خوشحال است برای بازگشایی حتی در صورت محدود و تقلا برای اضافه کردن اضافی و میز و صندلی و چتر خود را به چهار میز پاسیو فضا.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من احساس می کنم هیجان زده; ما از جان گذشته برای باز" آگور گفت هرالد. "پس از داکوتای شمالی افتتاح شد برای ناهار خوردن در کسب و کار ما درگذشت 80 درصد است."

همان گزارش شده توسط جاستین LaRoche, شرکت, صاحب Spud جونیور در DeMers خیابان که در آن یک جدول از کاربران بود ناهار خوری در 11:30 صبح روز دوشنبه. LaRoche گفت: او ضربه خود را با ظرفیت 32 کرسی و او نمی دانم زمانی که و یا اگر در شهرستان اجازه خواهد داد که او را به اضافه کردن یک چنگال بزرگ الهام گرفته از parklet به گسترش خود را در صندلی. بد آب و هوا گفت: می تواند تنظیم مجدد کسب و کار خود را به بلند کردن و تحویل.

"امیدوارم روز اقامت خوب و مردم قادر به نشستن وجود دارد" گفت: LaRoche اضافه کردن او دعا "ایمن ماندن" قوانین و مقررات شل به سرعت. هیچ تاریخ منتشر شده برای فاز سوم از مینه سوتا را بازگشایی برنامه ای که به شما اجازه برخی از مشتریان ناهار خوردن در داخل رستوران.

فاز دوم نیز به مراقبت های شخصی خدمات مانند مو و ناخن سالن و کسانی که کسب و کار باید محدودیت های مشابه. آنها می توانند باز به 25 درصد اشغال و مشتریان دیده می شود تنها با وقت قبلی. هر دو کارکنان و مشتریان باید با پوشیدن ماسک در داخل ساختمان و محوطه و زمانی که مشتری قادر به انجام گرفتن یک اصلاح در یک آرایشگاه برای مثال باربر مورد نیاز است برای اضافه کردن یک چهره سپر به عنوان به خوبی.

در حالی که مینه سوتا حرکت به فاز دوم طرح خود داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم در مه 29, کاهش خطر سطح رنگی "هوشمند راه اندازی مجدد" دستورالعمل های بهداشتی. حرکت طول می کشد دولت از زرد یا متوسط خطر سلامت سطح سبز خطر ابتلا به کم سطح معنی مقامات بهداشت در حال دیدن یک سیر نزولی از موارد مستند از COVID-19.

در حال حرکت به سبز به معنی ناهار خوردن در ظرفیت در رستوران ها و کافه ها جهش به 75% از 50% و مراسم عروسی و ضیافت می تواند تا گنجایش 500 مهمان. مراکز تناسب اندام می تواند ارائه کلاس های گروه با "استنشاق/بازدم ارز" از جمله کلاس های ایروبیک ارائه شده شرکت کنندگان قادر به حفظ فاصله اجتماعی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن