مینه سوتا طبیعت وقایع می رود با جریان

متوسط بودجه در نظر گرفته شده به نوبه خود به کودکستان تا دبیرستان و دانش آموزان به پخش طبیعت خبرنگاران به احتما

توسط NEWSATROPAT در 27 اردیبهشت 1399

متوسط بودجه در نظر گرفته شده به نوبه خود به کودکستان تا دبیرستان و دانش آموزان به پخش طبیعت خبرنگاران به احتمال زیاد نمی تواند شامل به عنوان او یک بار می رود.

"ما در حال ارسال مجدد تمام برنامه دوباره برای سال آینده" Latimer گفت استعفا داد.

John Latimer rests on an English shooting stick (a one-legged seat) while walking a trail on his property on Crooked Lake near Grand Rapids. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

جان Latimer استوار در انگلیسی چوب تیراندازی (یک پا صندلی) در حالی که راه رفتن دنباله روی اموال خود را در کج دریاچه در نزدیکی Grand Rapids. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

برای نزدیک به 40 سال Latimer شده است میزبان از "فنولوژی نمایش" در KAXE-FM 91.7 در Grand Rapids, ارائه گزارشهای هفتگی در آنچه او مشاهده در طبیعت است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

به عنوان بخشی از کار او تولید یک مکمل نمایش رادیویی "فنولوژی Talkback" که مسائل دانشجویی گزارش بیش از امواج رادیو و تلویزیون. Latimer همکاران با معلمان از بیشتر نوک پیکان منطقه که آموزش دانش آموزان خود را در ساخت فنولوژی مشاهدات.

حتی در 71 بازنشسته روستایی حامل نامه بوده و آماده برای گسترش این برنامه است.

ایستگاه کاربردی برای $200,000 در بودجه از قانونگذاری-شهروند کمیسیون در مینه سوتا منابع (LCCMR). این امر می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای آموزش 80 معلمان در مناطق در سراسر کشور و در نتیجه ایجاد صدها رادیو بخش برای ایستگاه حدود 18,000 هفتگی شنوندگان از الی در پایین. آن را نیز به معنای ایجاد یک ایالت دیجیتال نقشه chronicling دانشجو مشاهدات.

"دانش آموزان در نزدیکی نورثفیلد می تواند در قرار ما افرا قرمز گلدار امروز' و boink وجود دارد یک پین بر روی نقشه" Latimer گفت. "شما می توانید نگاه کنید که نقشه برای دو هفته و تماشای آن نقاط فقط نوع صعود دولت است."

این LCCMR شده است انتظار می رود به موضوع حدود 70 میلیون دلار از آنچه در حال قرعه کشی-تولید بودجه با هدف ویژه محیط زیست و منابع طبیعی پروژه های. اما ایران برنامه ریزی به منظور جلب پول برای تصفیه آب از محیط زیست و منابع طبیعی صندوق که نظارت LCCMR متوقف شده تصویب پرداخت.

Latimer نیست بیش از حد دلسرد سیاسی خرید اینترنتی.

هنگامی که اخبار تریبون ملاقات او در 40 هکتار از بکر شمال Mesic چوب جنگلی جنگل در هفته گذشته Latimer شد خوش بین و اختصاص داده شده به حرکت به جلو. هر چند ایالت گسترش برنامه نبود و در عین حال در اینده نزدیک او هنوز هم برنامه ریزی شده به داوطلب خود را به نگه داشتن لیست از 17 کمک مدارس مشغول اند.

"من شده است به انجام این کار بیش از 20 سال فقط داوطلب در خود من," او گفت:. "من تا به حال مدارس انجام فنولوژی پس 1997-98."

Latimer توسعه فنولوژی مهارت در حالی که رانندگی همان جاده های روستایی در ایمیل های خود تحویل حرفه ای.

John Latimer.

جان Latimer.

"آن چیزی که کامل — 100 مایل و آن همان بود هر روز," او گفت:. "من واقعی با آن آشنایی کامل دارید و می دانستم که هر بیخ و بن که شبیه یک باقرقره همراه است که کل مسیر."

این روزها به عنوان COVID-19 نگه می دارد او را از مصرف روزانه خود را استقامتی شنا در شهرستان ایتاسکا Family YMCA Latimer در حال تماشای بهار آشکار خود را در زمین.

"ما به اوج زمان از سال در حال حاضر," Latimer گفت. "این است که آن را می شود ترک خوردگی; شما باید در خارج وجود دارد در هر روز است."

یک پیاده روی در جنگل نشان داد کمتر از شش روزانه خود را یادداشت کنید. در حرفه خود او ثبت شده تقریبا 48,000 چنین فنولوژی یادداشت ها.

"دولت از پیشرفت در aspens — این سبز کم رنگ و شستن برگ ها که می آیند بیش از آنها را در حال حاضر — ما احتمالا یک هفته پشت," او گفت:.

به عنوان او راه می رفت, Latimer سوت کشید عقاب cry به عنوان یک پرواز هوایی با اشاره به serenading loons در 70 هکتار کج دریاچه پشت خانه اش و گفت: داستان در مورد آشیانه قوها قابل مشاهده در شانه کردن دریاچه.

Latimer سنجش زرد, گل مرداب, گل های جعفری او را پیگیری و اشاره کرد که چگونه شترمرغ سرخس یکی از شما می خواهید برای پیدا کردن به خوردن.

"آن را به عنوان خوب به عنوان مارچوبه," او گفت:. "من منتظر آنها هر سال; آنها فقط فوق العاده است."

روز آغاز مه آلود و مرطوب آورده و پشه.

"من اولین پشه ها جایی در اطراف مارس 18," او گفت:. "جالب است که اولین پشه ها بزرگ هستند و آهسته و من همیشه به آن نگاه مانند آن را بهار آموزش. توسط تابستانی آنها سریع تر و دقیق تر و آنها خیلی سخت تر به ضربه."

وی با اشاره به بوته کوچک از کانادا پرواز پیچ امین الدوله با خود بیضی شکل برگ. آن را آسان جاسوسی برای او و مرتب کردن بر اساس مشاهدات است که چوب با فنولوژی تازه واردان است.

"اگر شما به اطراف نگاه ما چیز دیگری است leafed از," او گفت:. "آنها واقعا زود راه جلوتر از هر چیز دیگری و این عادت خود را."

گرفتن در اطراف با او روشن بود چرا Latimer تا به حال شده است قادر به الهام بخش گزارش از صدها نفر از دانش آموزان از طریق سال.

"ما بسیاری از چیزهایی که در اینجا در مینه سوتا," او گفت:. "ما زندگی در یک مکان شگفت انگیز است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن