مینه سوتا قفل گیاهان رزرو به عنوان مصرف کنندگان خرید خوک از کشاورزان

اگر شما بوده ام در Facebook و یا Craigslist شما به احتمال زیاد دیده می شود ارائه می دهد و گاهی اوقات درخواست —

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399

اگر شما بوده ام در Facebook و یا Craigslist شما به احتمال زیاد دیده می شود ارائه می دهد و گاهی اوقات درخواست — از مینه سوتا مرکزی گراز کشاورزان به دنبال خریداران خود را برای بازار آماده حیوانات.

اغلب قیمت 240 - 300-پوند گراز کمتر از شکستن حتی هزینه برای بالا بردن حیوانات است.

"نمی ساخت هر چیزی در این قیمت اما با بزرگ کشتار گیاهان بسته ما نمی خواهید برای دیدن این گوشت خوب به هدر. ما از دست دادن! خود را به دست آورید!" گفت: یکی Craigslist پست.

در مواجهه با امکان euthanizing و کمپوست خود را در دام کشاورزان مشتاق به پیدا کردن خریداران محلی برای خوک. و مصرف کنندگان که مشتاق هستند برای پر کردن خود را از انجماد آنها را خرید.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

خرید یک گراز زنده یا دو می تواند یک معامله خوب است اما مگر اینکه شما در حال حاضر باید یک قرار ملاقات ساخته شده با یک پردازنده شما می تواند به تغذیه و مسکن که خوک برای چند هفته و یا حتی ماه.

پردازنده کوچک در منطقه گزارش داد که تلفن های خود شده اند زنگ خاموش قلاب پس از ماه گذشته shutdown از امکانات پردازش ایجاد شده جمع شدن در دام زنجیره تامین است.

"تلفن های ما هرگز متوقف زنگ" گفت: Nathan Jenniges از Jenniges گوشت در Brooten. "این فقط دیوانه. من هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این."

این است که به طور معمول آهسته زمان از سال برای خانواده متعلق به پردازنده. آنها به طور معمول فرایند فقط یک زن و شوهر خوک در هر هفته اما در حال حاضر انجام 20 هفته و رزرو به ماه اوت است.

آنها همچنین گرفتن روزانه درخواست به قصاب گوشت گاو و افزایش تعداد آنها به طور معمول روند این زمان از سال است.

در طول 10 روز دوره Jenniges گفت: آنها قرار ملاقات برای 300 سر دام (گاو و خوک) شامل یک دوره دو روزه که آنها در زمان تماس 90 خوک به پردازش می شود.

"بسیاری از مردم از ترس آنها در حال رفتن به دریافت گوشت. ما در حال تلاش ما بهترین را برای کمک به مردم گفت:" Jenniges که تبدیل شده به دور از درخواست, با وجود افزایش ساعت کار.

Jenniges گفت: آنها اضافه شده اند برخی از شیفت شب به نگه دارید تا با تقاضا و استخدام یک زن و شوهر از بالا دانش آموزان — که مشغول فعالیت های مدرسه به دلیل coronavirus — به کمک برش گوشت.

کمبود کولر فضایی است که مسئله اصلی برای بسیاری از پردازنده های کوچک.

تامی Paskewitz, بازاریابی, مدیر دشت گوشت دانوب گفت: آنها رزرو شده برای گوشت گاو تا پایان ماه اوت و "جسمی را هر بیشتر" خوک در این زمان و درخواست مشتریان به تماس در پایان تابستان.

"از دو هفته گذشته شده است کاملا دیوانه" گفت: Paskewitz. "ما شده است به طوری غرق می نامد."

او گفت: 90 درصد از تماس ها شده اند برای درخواست به روند خوک. "متاسفانه ما نمی توانیم به هر گونه بیشتر در این زمان," او گفت:.

دشت گوشت قصد دارد برای حرکت در این بهار جدید و بزرگتر در محل Olivia که در آن کسب و کار خواهد شد نه تنها افزایش ظرفیت خواهد شد اما همچنین وزارت کشاورزی ایالات متحده بازرسی اجازه می دهد تا خرده فروش گوشت.

در سراسر کشور

مینه سوتا وزارت کشاورزی است یک لیست کوچک قفل گیاهان در وب سایت خود را, اما Paskewitz گفت: از آنچه که او شنیده ام از افرادی که نام چندین قفسه گیاهان آنها رزرو شده است.

برای آن دسته از افرادی که خرید یک گراز و نمی تواند برنامه ریزی قرار ملاقات با یک پردازنده, دانشگاه مینه سوتا گسترش خدمات صادر کرده است یک راهنمای با راهنمایی در مورد چگونه به مراقبت از خوک تا زمانی که آنها را می توان butchered.

"با توجه به تقاضای زیادی در گوشت locker خدمات مصرف کنندگان ممکن است نیاز به صبر کنید چند روز تا چند هفته قبل از خوک ها را می توان برداشت. در طول این صبر مصرف کنندگان نیاز به مراقبت های سنگین خوک برای حفظ رفاه خوک کنترل خوک رشد برای جلوگیری از آنها را از گرفتن بیش از حد بزرگ و حفظ کیفیت گوشت خوک" می خواند کاغذ است که می تواند به صورت آنلاین در blog-swine.extension.umn.edu/

سارا Schieck Boelke که متخصص در خوکی آموزش و پرورش با دانشگاه مینه سوتا گسترش خدمات در ویلمار گفت: گسترش است و در حال حاضر مشغول به کار در مواد آموزشی است که می تواند کمک به مردم قصاب گراز خود را اگر آنها نمی تواند پیدا کردن یک پردازنده قادر به جا از آنها در.

Jenniges گفت: حتی اگر آنها در حال کار سخت برای دیدار با افزایش نیازهای کشاورزان و مصرف کنندگان پردازنده های کوچک مانند ایشان نمی تواند جایگزین امکانات بزرگ است که می تواند قصاب 20,000 خوک در روز است. "خواهد بود که هشت سال کار برای ما," او گفت:. "ما در حال انجام بهترین ما می توانیم."

Jenniges گفت که او امیدوار است این بیماری همه گیر آورده به نور چقدر مهم پردازنده کوچک هستند به دولت عرضه مواد غذایی و زنجیره ای.

مینه سوتا وزارت کشاورزی کمک های مالی در دسترس برای کمک به دام پردازنده های پاسخ به مسائل مربوط به بازار ناشی از COVID-19 افزایش کشتار پردازش و ظرفیت ذخیره سازی محصولات دام تا موجود بازار بازگشت و یا بازارهای جدید توسعه یافته است.

در اخیر ایالت ویدئو کنفرانس در روستایی مسائل مینه سوتا کشاورزی کمیسر تهم پترسن گفت: دولت حدود 300 قفل کوچک گیاهان و بسیاری از آنها رزرو شده برای چند ماه. او گفت: 5.000 دلار کمک های مالی می تواند کمک امکانات با افزایش نیازهای دولت را دام تولید می کند. "ما با آنها کار می کنند" گفت: پترسن.

اما از آنجا که بسیاری از مغازه های محلی می تواند تنها در 10 خوک یک روز یا کمتر — و JBS می توانید 20,000 خوک در روز "قدر" از زمان تعطیلی کارخانه قابل توجه است. پترسون گفت: 80 درصد از مینه سوتا گوشت فرآوری در JBS که آغاز شده است به بازگشایی آن تسهیلات این هفته در وورتهینگتون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب