مینه سوتا مجلس تصویب گسترده پلیس پاسخگویی لایحه هل دادن آن را به مجلس سنا در جلسه ویژه نهایی ساعت

ST. پل — مینه سوتا در مجلس نمایندگان اوایل روز شنبه, ژوئن 19, پیشرفته مجموعه ای از پلیس پاسخگویی و عدالت کیفر

توسط NEWSATROPAT در 30 خرداد 1399

ST. پل — مینه سوتا در مجلس نمایندگان اوایل روز شنبه, ژوئن 19, پیشرفته مجموعه ای از پلیس پاسخگویی و عدالت کیفری اقدامات به سنا در یک 71-59 رای teeing تا رود, مخالفت ایران با رهبری مجلسی.

این حرکت می تواند نیروی رهبران مجلس سنا را به برخی از پیشنهادات است که آنها هنوز رتبهدهی نشده است مورد بررسی به عنوان قوه مقننه جلسه ویژه وارد آن روز آخر و به عنوان یادبود گردهمایی میله میله را در کاپیتول.

مجلس سنا روز سه شنبه تایید پنج صورتحساب از مجموعه ای از پیشنهادات مطرح شده توسط مردم رنگ و بومی قانونی حزبی. اما رژیم صهیونیستی است. تیم Walz, POCI حزبی اعضای و رهبران در روز پنج شنبه گفت: کسانی که نمی خواهد به اندازه کافی برای برآوردن Minnesotans به دنبال تغییر قابل توجهی زیر جورج فلوید مرگ در حالی که دوخته توسط پلیس مینیاپولیس.

رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake گفت: همکاران او بودند بررسی اضافی پلیس پاسخگویی صورتحساب اما برنامه ریزی شده به مخالفت با تلاش ها برای گسترش دادستان کل سازمان به بررسی نیروی مرگبار حوادث و اجازه می دهد تا کسانی که به جرم جنایت به رای پس از خدمت آنها را شاهدیم. و او خواست دموکرات نیست برای اضافه کردن تایید نشده تغییرات به طرح سنا قبلا گذشت و یا که رهبران رسیده بود موافقت نامه.

خانه همراه تقریبا ده دو لایحه جداگانه با هم به یک و ارسال آنها را بیش از سنا برای تصویب جمعه. آن را بلافاصله روشن چگونه قانونگذاران وجود دارد واکنش نشان می دهند زمانی که آنها بازگشت و صبح جمعه. جمعه, علائم Juneteenth یک جشن سالانه بزرگداشت پایان برده داری در ایالات متحده است. و رهبران مجلس سنا گفت که آنها برنامه ریزی برای قرار دادن کسب و کار شب جمعه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اولویت های دیگر مانند پیوند لایحه به صندوق عمومی ساخت و ساز پروژه مالیات و COVID-19 کمک برای استان ها و شهرهای باقی مانده نیز در هوا به عنوان نماینده مجلس وارد فینال ساعت از جلسه ویژه.

این است که در حال توسعه داستان. لطفا دوباره بررسی کنید برای به روز رسانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب