مینه سوتا بازدید هدف از 5K روزانه آزمون برای اولین بار

در حالی که دولت ارسال شده بیش از 5000 تست در یک روز و یک هفته قبل از آن است که رقم تورم با تاخیر گزارش. این نق

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

در حالی که دولت ارسال شده بیش از 5000 تست در یک روز و یک هفته قبل از آن است که رقم تورم با تاخیر گزارش.

این نقطه عطف علائم با تاخیر انجام چه هنگامی که به نظر می رسید مانند یک غیر ممکن است هدف زمانی که در آوریل 12, Walz گفت: او می خواست دولت برای جمع آوری 5,000 آزمون یک روز ممکن است 4.

در ماه مارس دولت هشدار داده بود در مورد این ویروس و در عین حال نمی تواند افزایش تست بالاتر از 1500 به 2000 روزانه نمونه های زیادی از ماه است.

Walz تا به حال به طور موثر در خواست سه برابر از این ظرفیت در زمان آزمایش جهانی کمبود مواد اشاره کرد که دولت در حال جمع آوری 38,000 تا کنون سپس اضافه کرد: "ما نیاز به جمع آوری است که مقدار هر هفته."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در روزهای اخیر فرماندار منتقدان شکایت دولت است-ارائه یک وعده داده شده از 20,000 30,000 یا حتی 35,000 آزمون در روز است.

تعداد کسانی که منعکس کننده اضافه شده در آزمایشگاه ظرفیت به تصویر کشیده شده توسط کلینیک مایو و دانشگاه مینه سوتا که مشارکت خود را اعلام کرد در اواخر ماه آوریل, اما آنها بخشی از هدف اعلام شده توسط Walz یک ماه پیش.

توده تست به نظر می رسد همواره بیش از فقط آزمایشگاه, ظرفیت, علاوه بر این. گرفتن نمونه گرفته شده است که سه بخش ترکیبی از آزمایشگاه ظرفیت هماهنگی پرسنل بهداشت و درمان و به طور غیر منتظره مشارکت عمومی است.

نگران آن است که ماه از inavailability آموزش داده است با علائم این بیماری به دنبال تست مقامات بهداشت به تازگی شروع یک کمپین برای گسترش پیام که تست برای همه در دسترس است با علائمی از جمله یک صدای جیر جیر در روز دوشنبه از Walz.

5000 آزمون سهشنبه تولید 695 مورد تأیید آوردن دولت تأیید شده آزمایشگاهی در کل به 12,494 موارد است.

مینه سوتا گزارش یکی دیگر از 23 مرگ و میر ناشی از کروناویروس در روز سه شنبه و همچنین بالا بردن سطح ایالت در مجموع به 614 مرگ و میر.

مرحوم شدند, ساکنان, Hennepin, Ramsey, ایتاسکا, Anoka, Cass, LeSueur و واشنگتن شهرستان و 18 بودند ساکنان مراقبت طولانی مدت.

ICU استفاده از آمار 199 دوباره در روز سه شنبه ادامه صعود است که در حال از نزدیک تماشا دولت مراقبت های بهداشتی آمادگی کردند.

دولت تا به حال حدود 200 تخت ICU قبل از نیاز به شارژ کردن آن ظرفیت ذخیره ICU ایجاد شده توسط بیمارستان اینصورت عادی تخت بیمارستان به بخش مراقبت های ويژه.

افزایش موارد ادامه داد: در روز سه شنبه در شهرستانهای صفحه اصلی برای پردازش گوشت.

Kandiyohi County اضافه شده 51 موارد برای رسیدن به 367 اشراف شهرستان اضافه شده و 22 مورد برای رسیدن به 1,269 و Stearns County اضافه 69 موارد برای رسیدن به 1,443 موارد دوم بالاترین مورد تعداد در دولت است.

این گزارش به روز خواهد شد. به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن