مربی تیم مینه سوتا باب Motzko پشت این NCHC را اضافه کاری پیشنهاد

لیگ هل دادن برای کالج هاکی به انحلال پنج دقیقه پنج در و پنج اضافه کاری و رفتن به طور مستقیم به یک پنج دقیقه ای

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399

لیگ هل دادن برای کالج هاکی به انحلال پنج دقیقه پنج در و پنج اضافه کاری و رفتن به طور مستقیم به یک پنج دقیقه ای سه روز-three برای همه بازی ها از جمله nonconference.

تحت NCHC پیشنهاد ارزش در RPI و دو به دو خواهد بود برای تنظیم برنده و اضافه برنده شوید. ترین صحبت در مورد مدل 55 درصد به سه-در-سه برنده و 45 درصد به بازنده.

در نظر گرفتن بزرگ ده در هیئت مدیره مربی تیم مینه سوتا باب Motzko روز دوشنبه گفت:.

"ما در توافق با NCHC" گفت: Motzko که فقط خود را به اتمام سال دوم با Gophers پس از گذراندن 13 در خیابان دولت است. "من شخصا بسیاری از ما در برابر داشتن دو به دو شمارش در سه روز-three اما در جایی از شرق آن. پس 55-45 است که آنها چه گفت ؟ خوب اگر این است که آنچه در آن طول می کشد شما رو ما رای دادن. اما اجازه دهید در همان صفحه. اگر این است که آنچه در آن طول می کشد تا ما به نفع, چرا که همه ما باید انجام چیزی مشابه به همین.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"آنچه که ما تا به حال تمام انجام شده است در تمام سال در NCHC ما آن را دوست داشت اما آن اگر آن رفت و پنج دقیقه پس از آن یکی دیگر از پنج و سپس در ضربات پنالتی. من حس که. حتی اگر ما اقدام به انجام چیزی است که من فکر بهتری وجود دارد مسیر رو به جلو است. من مانند 60 دقیقه (پس از آن سه در سه). بهتر است برای تلویزیون. بهتر است برای طرفداران. ما سازمان دیده بان آن را در NHL.

در حالی که Motzko گفت که او ترجیح می دهند هیچ ارزش برای سه روز-three اضافه کاری او خوب است با این طرح در حال حاضر.

"من ترجیح می دهم ما آن را تعطیل کند در دو به دو, اما 55-45 من فکر نمی کنم که رفتن به نگه داشتن کسی خارج از این مسابقات گفت:" Motzko بود که نام بزرگ ده مربی از سال دوشنبه ، "اگر این است که آنچه در آن طول می کشد بیایید آن را انجام دهد. کوتاه شدن بازی است."

Motzko گفت: تصمیم نهایی در وقت اضافه, روش برای رفتن فراتر از افکار مربیان.

"من می دانم که طرفداران و بازیکنان سه روز-three" Motzko گفت. "مربیان واقعا در عشق با آن ولی که در مورد مراقبت از مربیان? اجازه می دهد طرفداران چیزی است که آنها می خواهم و من می دانم که بازیکنان آن را دوست دارم به خصوص بازیکنان که بازی کند."

این NCHC ارسال یک بررسی به دانشگاه هاکی کنفرانس ها و خواسته آن را به صورت مشترک با بازیکنان. در حالی که نه هر لیگ شرکت کردم بیش از 500 پاسخ بازگشت. تقریبا 97 درصد پشتیبانی با استفاده از سه در سه.

NCAA قوانین کمیته است که انتظار می رود برای دیدار در ماه های ژوئن و تصمیم گیری در اضافه کاری. اگر این رای به رفتن پیش با NCHC پیشنهاد آن خواهد بود تا به قهرمانی کمیته به مجموعه ای از RPI ارزش سه بر سه برنده و ضرر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب