Minn. SOS نشانه های خاموش در absentee ballot تغییرات; دولت خواهان گریه ناپاک

ST. پل -- مینهسوتا جمهوری خواهان در حال گریه ناپاک پس از وزیر خارجه استیو سیمون امضا دو شرط موافقت نامه با سا

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399

ST. پل -- مینهسوتا جمهوری خواهان در حال گریه ناپاک پس از وزیر خارجه استیو سیمون امضا دو شرط موافقت نامه با سازمان شکایت کرد که دولت بیش از آن غایب رای گیری انتخابات ،

در یکشنبه, ژوئن 17, کنفرانس خبری و در نوشته اظهارات دولت اوباما متهم سیمون از اخلال در روند قانونگذاری از طریق توافق و گفت: قوه مقننه باید بدن حاکم برای ایجاد تغییرات در فرآیندهای انتخابات. از طریق موافقت نامه های سیمون گفت: دولت را قبول غیابی حتی اگر آنها از نظر قانونی مورد نیاز شاهد امضا و اگر آنها وارد ظرف دو روز پس از مینه سوتا Aug. 11 اولیه (به عنوان طولانی به عنوان آنها شهریور اولیه در روز).

شرط ضمن عقد توافق نامه آمده پس از طرفداران قانونگذاران و سیمون خود را که نگرانی های رای گیری در دسترس در میان coronavirus بیماری همه گیر. به امید جلوگیری از شلوغ رای گیری حوزه و ساعت-انتظار طولانی مانند همسایه ویسکانسین دیدم در این دو سازمان که شکایت مینه سوتا مینه سوتا داد برای بازنشسته آمریکایی های آموزشی صندوق و اتحادیه زنان رای دهندگان -- گفت: مینه سوتا را امضا و مهلت الزامات قرار دادن اضافی موانع در راه Minnesotans را انتخاب کنید که برای رای دادن از طریق پست.

دولت اوباما اختلاف نظر دارند. مینه سوتا حزب جمهوری خواه صندلی جنیفر Carnahan گفت: در یک شنبه بیانیه ای که "یک دلیل وجود دارد که شاهد امضای مورد نیاز است در هنگام رای گیری با ورقه رای بطور غیابی — برای جلوگیری از تقلب است."

"این بی وجدانی که سیمون و فرماندار Walz را انتخاب کرده اند به اطراف مجلس - که در حال حاضر در جلسه - برای تغییر یک قانون است که حذف این لازم پادمان باز کردن انتخابات ما به شایع تقلب در انتخابات آینده," Carnahan ادامه داد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در صبح روز چهارشنبه کنفرانس خبری وزیر امور خارجه سابق و فعلی دولت آمریکا به مردم ایران ، مریم Kiffmeyer R-دریاچه بزرگ گفت: دولت "دارای سابقه ای طولانی در دو حزبی قوانین انتخابات برای جلوگیری از این نوع پرهیاهو و حزبی تصمیم گیری."

"رای دهندگان انتظار دارند ما با هم کار کنند برای ایجاد یک نمایشگاه و دسترسی برابر فرآیند رای گیری به بازی کلاهبرداری از طریق دادگاه به منظور دور زدن قوه مقننه," او گفت:.

در یک جلسه کمیته در مارس سیمون خواست مقننه برای قرار دادن منابع بیشتر به سمت رای گیری غایب و به "درمان انتخابات ایالتی در ایالت مینه سوتا به عنوان یک مسئله بهداشت عمومی." قانونگذاران در ماه مه به سرعت و شدت تصویب لایحه باز شدن بودجه فدرال برای کمک به افزایش بهداشت و ایمنی شیوه اما برخی از طرفداران گفت: این قانون نمی تواند به اندازه کافی دور.

یک قاضی برنامه ریزی شده است به نقد و بررسی این توافق نامه در پنج شنبه شنوایی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن