Minn. طرفداران می گویند بیشتر باید انجام شود برای محافظت از رای دهندگان در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

هر دو مینه سوتا در مجلس نمایندگان و سنا این هفته به تصویب مجلس فایل 3429 که باز می شود تا 17 میلیون دلار در بو

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399

هر دو مینه سوتا در مجلس نمایندگان و سنا این هفته به تصویب مجلس فایل 3429 که باز می شود تا 17 میلیون دلار در بودجه فدرال برای افزایش بهداشت و سلامت و شیوه های ایمنی به عنوان اوت مقدماتی و نوامبر را به طور کلی از انتخابات با تهدید coronavirus بلندی. جمعه, مه 8, اخبار کنفرانس, اگر چه شش گروه های حمایت گفت: آنها با حمایت از این لایحه اما بیشتر باید انجام شود برای محافظت از Minnesotans' رای گیری از دسترسی به جلوگیری از یک وضعیت مانند همسایه ویسکانسین دیدم.

Wintana Melekin مدیر اجرایی, مینه سوتا, صوتی, گفت مینه سوتا "باید و کاملا می توانید انجام دهید بهتر است."

"کشور ما تا به حال یک رای گیری جنبش حقوق که در آن بسیاری از مردم از دست داده و زندگی خود را به بازیگران یک رای" او گفت:. "این امر می تواند کاملا کامل شرم اگر ما نیروی آمریکایی جان خود را به خطر دوباره برای دموکراسی ما در حال حاضر جنگیدند."

Melekin تحت فشار قرار دادند برای گسترش رای-توسط-mail گزینه به امید کاهش ازدحام در مراکز رای دهی مکان های کاهش خطر ابتلا به کروناویروس برای هر دو رای دهندگان و نظرسنجی کارگران است. او گفت: تمام رای دهندگان واجد شرایط باید از طریق پست غایب رای گیری به جای داشتن به اعمال و کسانی که رای توسط ایمیل باید برای به دست آوردن یک گواهی امضا در مورد آنها به تنهایی زندگی می کنند -- به خصوص در زمان اجتماعی فاصله زمانی که با خیال راحت پیدا کردن یک شاهد می تواند دشوار است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

فرانسیس سالن یک عضو از کارکنان خدمات بین المللی اتحادیه های آسیایی اقیانوس آرام جزایر جلسه گفت: رای-توسط-mail نیز می تواند بسیار مهم برای غیر انگلیسی زبان رای دهندگان که نیاز به خدمات ترجمه. مترجمان ممکن است قادر به کمک به هر کسی که نیاز به خدمات خود را با خیال راحت ساخت ایمیل در رای گیری گزینه های بیشتر انعطاف پذیر.

لسلی ردموند رئیس NAACP مینیاپولیس واجد شرایط رای دادن از طریق پست درست نیست برای همه است. برای کسانی که تغییر آدرس آن را ممکن است یک گزینه قابل دوام و فرد در رای گیری بهترین کار می کند. او گفت: به منظور مطمئن شوید که انتخابات سالم و فراگیر برای همه دولت نیاز به روش های متعدد به بازیگران در یک رای گیری.

امی Caucutt روچستر است که انتخابات قاضی و عضو روچستر لیگ از زنان رای دهندگان نیز خواست قانونگذاران به ارائه منابع بیشتر به دولت های محلی و انتخابات دفاتر. آنها مطمئنا هم مشکل استخدام نظرسنجی کارگران در این سال -- ترین نظرسنجی کارگران 65 ساله یا مسن تر با شرایط بهداشتی مزمن او گفت: -- و نیاز بیشتر به نیروی انسانی برای این کار وقت گیر شمارش پست الکترونیکی-در برگه های رای.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن