مایک جیکوبز: خزانه دار مسابقه تساوی غیر منتظره توجه

خزانه دار مسابقه تبدیل شده و قابل رویت ترین نشانه ای از عمیق تر شدن شکاف در داکوتای شمالی حزب جمهوری خواه. ماه

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399

خزانه دار مسابقه تبدیل شده و قابل رویت ترین نشانه ای از عمیق تر شدن شکاف در داکوتای شمالی حزب جمهوری خواه. ماهیت دقیق این تقسیم این است که به می گویند که در کدام طرف است نه به طور کامل حل و فصل. در عین حال شخصیت های برجسته سیاسی را به شدت سرمایه گذاری در مسابقه. فرد خواهان را باید به طرف. بقیه از ما به تماشا و ارزیابی عواقب.

وجود دارد دو نامزد جمهوری خواه نامزدی خواهد بود که تصمیم اصلی در انتخابات برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 9 اما در حال حاضر در جریان است, از آنجا که اکثر شهرستانهای ندارد فیزیکی واقعی رای گیری ، به جای رای گیری انجام خواهد شد از طریق پست. پست الکترونیکی-در برگه های رای باید شهریور ماه ژوئن 8, بعد, به منظور محسوب می شود.

کمپین روحیه و هزینه های قابل توجهی است. روز دوشنبه پست آورده دو آگهی از توماس Beadle یکی از مدعی است. اواخر هفته گذشته آگهی حمایت از Beadle و حریف خود را دان جانستون وارد شده است. هر دو Beadle و جانستون اعضای دولت مجلس نمایندگان جانستون از منطقه 24 محور در دره شهر و Beadle از ناحیه 27 که در بسیاری از جنوب فارگو.

Beadle را آگهی از ویژگی های حمایت از رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم که داکوتای رهبری تایید شده (عمل سیاسی کمیته) سرمایه گذاری در Beadle انتخاباتی. بورگوم را تایید و عکس برجسته در Beadle ادبیات.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

جانستون را در حال پرواز شامل نه فقط یکی بلکه دو مشتاق تاییدیه از وقت دولت خزانه دار, کلی اشمیت. پول پشت این کمپین کاملا واضح است. به گزارش ایسنا ، کوین کرامر ساخته شده است سهم قابل توجهی.

بنابراین یک راه برای دیدن این مسابقه به عنوان یک تمرین برای آمریکا در مبارزات انتخاباتی در سال 2024 که کرامر را در ترم جاری در سنا و بورگوم را در حکومت منقضی خواهد شد. شایان ذکر است که در اینجا کرامر و بورگوم هر دو به چالش "به طور منظم" جمهوری خواه نامزد و برنده نامزدی در پارتی, مقدماتی, کرامر برای خانه در ایالات متحده در سال 2012 و بورگوم در سال 2016.

بی توجهی خود را از روش منجر به جریان سیل از چالش های تاسیس نامزدها. آشکار مورد در نقطه است و در منطقه 8 در شمال بیسمارک که در آن جف Delzer یک عضو دیرین امور خارجه مجلس نمایندگان سابق سخنران و رئیس کمیته تخصیص بودجه در حال مبارزه برای حفظ صندلی خود را در برابر شورشیان تایید شده توسط کنوانسیون و حمایت بورگوم

این نشان می دهد یکی دیگر از راه های است که نور را خم زمانی که یکی به نظر می رسد از طریق منشور اولیه جنگ است. بورگوم است که به وضوح تلاش برای ایجاد هژمونی بیش از این حزب و به دست آوردن راه خود را در قوه مقننه است. دانش آموزان North Dakota تاریخ سیاسی شده اند استخراج سوابق. الکساندر مکنزی شناخته شده به تاریخ به عنوان "رئیس داکوتای شمالی" یکی است. قیاس مناسب است, جز این که مکنزی برگزار شد تنها یک انتخابی دفتر کلانتر Burleigh شهرستان است. هنوز او به دولت ترکیه در اولین دهه از استقلال.

نزدیک آنالوگ است "Wild Bill" لانگر که تقسیم با حزبی لیگ یک در سمت چپ متمایل به جنبش است که با این وجود وارد آن نامزد در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه پس از آن wrested کنترل سازمان و از آن ساخته شده خود را در دستگاه سیاسی. در 1930s, داکوتای شمالی, سیاست متمرکز در لانگر ماشین آلات و جمهوری خواه کمیته های سنتی کسب و کار گرا خیابان اصلی جمهوری خواهان. این جناح وارد قواره نامزدها علیه یکدیگر در انتخابات مقدماتی که تعیین کننده در دولت سیاست – فقط به عنوان آنها تبدیل شده اند در حال حاضر با کاهش حزب دموکرات در دولت است. بورگوم به نظر می رسد به خواندن که راهکار. بورگوم است شکل غالب در سیاست خارجه قادر به قرار دادن خود را به ثروت و برای اضافه کردن به حول و حوش با بهره برداری از اطلاعات تماس خود را در دنیای کسب و کار که در آن او شده است یک بازیکن موفق.

به نوبه خود منشور کمی و نور می درخشد در اصطلاح "Bastiat حزبی" یک راست متمایل گروهی از قانونگذاران بیشتر خانه اعضای رهبری تشکر. ریک بکر از بیسمارک. این نام برای یک اقتصاددان فرانسوی پدر "فرصت تئوری" که می خواستند دولت از این راه بیشتر از زمان.

ایدئولوژیک تقسیم در میان جمهوری خواهان روشن است و به نظر می رسد عمیق تر شدن است. که توضیح نمی بورگوم حمله Delzer که به نظر می رسد بیشتر شخصی از ایدئولوژیک. Delzer است tight-fisted و eagle-eyed مدیر پول در موقعیت مانع فرماندار که می خواهد به "اختراع دوباره دولت است."

کلمه "دوباره" به نظر می رسد برجسته در Beadle انتخاباتی مواد تقریبا به عنوان برجسته به عنوان بورگوم خود را تایید. اما Beadle آگهی تحویل تا حدودی دقیق تر پیام است که او نامزد جمهوری خواه استقرار. ما یاد بگیرند که خود را سگ است به نام "آیزنهاور." Beadle است که کمی محتاط تر در مورد خانواده اش اعتبارنامه او نوه ارل Strinden قدیمی قانونگذار از چنگال بزرگ رهبر جمهوری خواهان در این ایالت در مجلس نمایندگان و سنای آمریکا نامزد در سال 1988.

نتیجه نسبتا مبهم دفتر می شود تمرکز سیاسی تجدید در داکوتای شمالی..

مایک جیکوبز سابق سردبیر و ناشر هرالد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن