مایک Frisch: Ned دکل تاکتیک برای تابستان باس

صرف نظر از نام های پلاستیکی در یک جست و خیز کردن بازیگران به علف های هرز و مجاز به آرامی حل و فصل و سپس کار با

توسط NEWSATROPAT در 9 مرداد 1399

صرف نظر از نام های پلاستیکی در یک جست و خیز کردن بازیگران به علف های هرز و مجاز به آرامی حل و فصل و سپس کار با انواع میآید و حرکت به سمت قایق را تولید باس خوب اعداد در بسیاری از میانه دریاچه ها. به عنوان یک راهنمای ماهیگیری در ایالت مینه سوتا این است که رفتن به روش برای گرفتن مقدار زیادی از گزش از باس. به علاوه شمال ماهی بزرگ panfish و گاه به گاه انواع مختلف اردک ماهی خوردن ند سکوهای صید در weedlines بیش از حد!

بیشتر از پلاستیک کرم و جست و خیز کردن سر ماهیگیری در طول سال درگیر طعمه در 4-تا-7-inch محدوده اندازه. من باید اعتراف که ما آب را پاک و فشار ماهیگیری برای باس را افزایش می دهد در بسیاری از دریاچه های کوچکتر ند دکل پلاستیک گرفته اند یک محل برجسته در مقابله با جعبه. در واقع بار بیش از نه weedline ماهیگیری برای من شروع می شود و با دستگاه های با نوک کوچکتر پلاستیک.

Mike Frisch

مایک Frisch

عمیق weedlines که اغلب صید با این روش لبه های خارج از علف های هرز است که لبه محیطی از بسیاری از دریاچه های رشد پایین رها کردن لبه ها و در نهایت محو دور به عنوان آب عمیق تر و نفوذ نور کاهش می یابد. کسانی که علف های هرز گروهها و لبه ها اغلب در حال حاضر در کم عمق ساحل غرق سلیمان و کوهان بیش از حد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پیدا کردن ماهی در این weedlines اغلب شامل در واقع ماهیگیری لبه تا مدرسه از ماهی مواجه می شوند. برخی از ماهیگیران تفننی ترجیح می دهند به ماهی ند سکوهای پایین لبه ها به دنبال ماهی در حالی که دیگران سریع تر با استفاده از روش های ماهیگیری مربوط به "حرکت" طعمه مانند crankbaits, spinnerbaits و ارتعاشی دستگاه برای قرار دادن ماهی مدارس. هنگامی که در بر داشت ند دکل است یک راه عالی برای آرام کردن و واقعا کار بیش از یک منطقه و مدرسه به حداکثر رساندن نیش اعداد.

مدارس اغلب می توان در تابستان مربوط به نقاط و یا تبدیل در weedline هر چند تغییرات دیگر در امتداد لبه مانند تغییرات در نوع علف هرز یا پایین تغییرات ترکیب می تواند نقاط کلیدی بیش از حد. این مشاوره به علامت ماهی-برگزاری نقاط در GPS به عنوان مولد لکه اغلب نگه داشتن ماهی در طول تابستان فصل خوبی را به سقوط.

کوچک "ایستادن" style جست و خیز کردن سر مانند تور درجه ند دکل سر در 1/8-اونس اندازه اغلب ترجیح داده است. مورد علاقه من پلاستیک به ماهی در آن دستگاه باید به سرعت تبدیل شدن به جدید ند Ocho و خشم ند برش-R Worm. این طعمه در انواع رنگ های بیت زیر فقط در مورد هر شرایط ماهیگیری و بافت معمولا اجازه می دهد برای مثبت hooksets بیش از حد. رنگ های مختلف تولید خواهد شد و اغلب آن را می پردازد به آزمایش برای پیدا کردن بهترین الگوی رنگ هر چند کدو سبز و خاک الگوهای دو مورد علاقه های شما.

حق طعمه مهم هستند به ند تقلب به عنوان ماهیگیری کسانی که طعمه در سمت راست میله حلقه و خط ماهیگیری راه اندازی شده است. چرا که این یک تکنیک است که معمولا بهترین آثار زمانی که ماهیگیری, نور, خط, من اغلب کراوات 8 پوند fluorocarbon رهبر به یک قطر کوچک بافته اصلی. این ترکیب اجازه می دهد تا برای حساسیت خوب و قلاب-تنظیم قدرت در هنگام ساخت طولانی کست به علف های هرز.

ند چاه در خط نور نیز معمولا ماهی بهترین در سبک وزن, حساس, چرخش میله و حلقه combos مهارت های. این Lew را TP1 سیاه و سفید سرعت چوب "ظرافت" مدل با این نسخهها کار بزرگ برای این سبک rigging و سفارشی نرم افزار سرعت چرخش حلقه در TLC2000 مدل اندازه مناسب برای ند تجهیزات و امکانات ابریشمی صاف کشیدن سیستم بیش از حد.

هیچ ماهیگیری کامل روش که مسابقات ماهیگیری تمام شرایط. اگر شما می خواهید برای دریافت بیت توسط یک دسته از باس در تابستان, با این حال, آن را سخت به ضرب و شتم یک ند دکل صید در اعماق weedline.

مثل همیشه موفق باشید در آب و به یاد داشته باشید که شامل یک جوانی در بعدی خود را در خارج از منزل ماجراجویی!

مایک Frisch میزبان محبوب ماهیگیری در میانه تلویزیون سری. بازدید www.fishingthemidwest برای دیدن بیشتر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن