مهاجران به صورت یک معضل در طول COVID-19: عدم قطعیت در خانه و یا خارج از کشور ؟

احمد را COVID-19 داستان منحصر به فرد نیست که همه گیر خواست بسیاری از مهاجران در سراسر جهان برای بازگشت به کشور

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399

احمد را COVID-19 داستان منحصر به فرد نیست که همه گیر خواست بسیاری از مهاجران در سراسر جهان برای بازگشت به کشورهای خود اگر چه بسیاری از آنها نیز رشته یا منتظر دولت به پرواز آنها را به خانه. هند به عنوان کشوری با بیشترین تعداد مهاجران بین المللی در جهان با تجربه بازگشت از بیش از شصت هزار کارگران مهاجر تا 22 مارس هنگامی که آن را محدود همه مسافرت های بین المللی. علاوه بر این بیش از سه میلیون هندی داخلی بازگشت مهاجران از شهرهای بزرگ به خانه متحده به عنوان آنها را از دست داده درآمد روزانه. دهها هزار نفر از اوکراینی کار در خارج از کشور با عجله به بازگشت به خانه با توجه به تعطیلی کسب و کار و رشد اقتصادی. صدها نفر از ونزوئلا در کلمبیا در بازگشت از تبعید به این دلیل که آنها از دست دادن مالی خود را نجات. هزاران نفر از بیکاری کارگران مهاجر در تایلند سفر به میانمار ، کامبوج و لائوس از رسمی و غیر رسمی عبور از نقاط. بیش از 14000 Mozambican مهاجران شاغل در بخش معدن در بازگشت از آفریقای جنوبی ظرف چند روز به آفریقای جنوبی اعلام کرد مستند. این کشور از عودت به حال به درخواست سازمان بین المللی مهاجرت (IOM) برای حمایت از در عبور از نقاط با جمع آوری اطلاعات و در کمک به مقامات ملی برای دیدار با نیازهای در سرپناه و مواد غذایی و غیر غذایی اقلام امدادی و سلامت حمایت و خطر در ارتباط است.

بدون شک وجود دارد که این بیماری همه گیر است بر تمام انواع تحرک و مهاجرت دینامیک از جمله بازگشت مهاجرت. مستند اقدامات جلوگیری از بسیاری از مهاجران از درآمد زندگی خود را از نا امن موقت و غیر رسمی شغل. حتی بسیار مهاجران ماهر تبدیل به اولین داوطلبان گذاشته می شود در موارد کوچک سازی شرکت های, به معنی بازگشت به کشور خود دیر یا زود. برخی از مهاجران برنامه را به صورت دائمی به عنوان به زودی به عنوان مرز را باز کنند چرا که آنها نگران عدم دسترسی به گسترده بهداشت و درمان مراقبت از امنیت مالی و اجتماعی و حفاظت و حمایت در کشورهای مهاجرت. محاسبات منطقی, ترس, نگرانی, احساسات همه مخلوط کردن به مهاجران بیشتر به شدت در نظر گرفتن بازگشت.

در طول بحران مانند همه گیر آرمان ها و تصمیم گیری های آمریکایی ها مشخص عمیق impasses بین ماندن و بازگشت. آنها به سرعت در حال تغییر شرایط و با انگیزه های متضاد. عودت به خطرات ناشی از بازگشت به زندگی از قطعیت قادر به بازگشت به کشوری که در آن کار خود را تکمیل مهاجرت پروژه و خطر مواجهه با انگ در کشور مبدا به عنوان واردکنندگان از ویروس.

بدتر شدن تورم و فقر و بیکاری در میان احتمال خطرات در خانه کشور است. آن دسته از مهاجران که در ادامه به ماندن خطرات در سلامت و ایمنی خود را به عنوان به خوبی به عنوان لایه های مختلفی از عدم قطعیت به عنوان آنها ممکن است بیکار با توجه به اقتصاد کم کردن سرعت در حال اجرا از پول و یا قادر به ارسال حواله به خانه های خود. احساس سوء ظن در برابر خارجی ها ممکن است باقی بماند و یا بدتر. وجود دارد بیش از حد شواهد به انتظار ممکن است افزایش تبعیض و بیگانه ستیزی و همچنین سیاستمداران سرزنش خارجی ها برای همه چیز, تولید محدود تر اقدامات مانند ساخت نرده ها و یا تعلیق پذیرش پناهندگی.

مستند نشده مهاجران تبدیل به آسیب پذیر تر مجبور به بازگشت در طول بیماری همه گیر. کشورهای مهاجرت مانند کویت تمایل به سرکوب کارگران بیش از ماندن خود ویزا و یا اجازه در چنین دوره ای از مستند. افزایش چک هویت توسط ماموران امنیتی ایجاد ترس در میان مهاجران بدون در اروپا برای بازداشت و یا تبعید شدند. کشورهای خلیج فارس به نظر می رسد به صبر برای عودت کننده گان و یا تبعید به انجام "ایمن گرداند" تا زمانی که مرزها باز است. کشورهای عضو اتحادیه اروپا به حالت تعلیق در بازگشت و اسکان مجدد مقررات با توجه به شیوع. آلمان مهاجرت آژانس به تعویق افتاد و آن بازگشت داوطلبانه برنامه و ادغام مجدد کمک به کامرون و مالی و مراکش و سنگال.

اما برخی از کشورها نمایش قاطع تر ایستاده است. ایالات متحده را متهم به اخراج هزاران نفر از مردم گواتمالا, هندوراس السالوادور و مکزیک در میان همه گیر از جمله کودکان بی سرپرست و بسیاری از کسانی که مبتلا به این ویروس هستند. مدیترانه کشورهایی مانند قبرس و مالت را به عقب رانده مهاجر قایق, هزینه های بسیاری از زندگی در دریا از دست داده excusing عمل خود را با خطر ویروس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب