مایکل تامپسون در ادامه ویژه سال دوم با برنده شدن در تور PGA

او به سادگی نیاز به دو توپ را به نفع خود و در نتیجه می تواند ایفا کرده آن را بسیار امن است. چرا در سبک ، که د

توسط NEWSATROPAT در 6 مرداد 1399

او به سادگی نیاز به دو توپ را به نفع خود و در نتیجه می تواند ایفا کرده آن را بسیار امن است.

چرا در سبک ،

که دقیقا همان چیزی است که تامپسون انجام نورد در یک مرغک به پایان 3M باز در 19-زیر پر و با کسب دومین پیروزی در تور PGA.

او آسمان و اجازه دهید یک نفس عمیق به عنوان توپ ناپدید شد به جام. او می تواند در نهایت آرامش پس از قدم زدن این زمینه برای بسیاری از هفته است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من نمی تواند خواسته اند برای کامل تر سناریو به پایان مسابقات" تامپسون گفت. "برای دیدن که در آن تسکین."

پس از همه, مورد نیاز, عکس تامپسون با عجله پریدند در FaceTime با همسرش راشل که پشت در خانه.

"قبل از ما حتی چیزی گفت ما هر دو شروع به گریه" تامپسون گفت. "من پسر Jace شد قوی کردن دیوار مثل هر 3 سال پیر می کند و هیجان زده به دیدن من در تلویزیون. دختر من, Laurel نشسته بود در دامان گریه. فقط یک نمونه FaceTime با خانواده است."

آن شده است یک سال هیجان انگیز برای Thompson خانواده به حداقل می گویند. در حالی که این پیروزی در 3M باز است و قطعا آخرین برجسته آن محدودتر در مقایسه با بزرگترین برجسته از چند ماه پیش.

کمتر از یک هفته پس از PGA Tour معلق بازی با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس در ماه مارس, the Thompsons سفر به Topeka کانزاس شاهد ناشی از تولد خود را به تصویب دختر لورل. در این معنا, این زمان دور از بازی ممکن است واقع شده است یک برکت و رحمت در لباس مبدل.

"این واقعا یک لذت برای من قادر به ماندن در خانه و واقعا به مراقبت از او و یاد او کمی ظرافت و دیدن لبخند او" تامپسون گفت. "این قطعا قرار دادن چشم انداز در ذهن من است. حتی اگر گلف بسیار مهم است و این چیزی است که من دوست دارم برای ما کودکان و نوجوانان هستند ، من بسیار سپاسگزار است که من تا به حال که در آن زمان با او."

این دیدگاه ممکن است کمک کرده اند تامپسون در طول هفته در 3 متر باز است. او موفق به ماندن در درون خود بدون در نظر گرفتن وضعیت. حتی زمانی که فشار نصب اواخر در دور نهایی.

به عنوان همکار رقبای ادامه داد: برای رفتن به پایین — از جمله آدم بلند که در کنار هم قرار استادانه آخر هفته به پایان رسید و در جایگاه دوم در 17-تحت-par — تامپسون از یک شوت زیبا برای سنین در شماره 16 به تقریبا تضمین پیروزی خود را.

پس از او قرار داده و او توپ را روی گوه شات متمرد به پناهگاه بسیار gettable 300-حیاط سوراخ تامپسون کردم به بالا و پایین در سبک چسبیده پناهگاه خود را به ضرب گلوله به در عرض چند پا. او میرود و برای مرغک دانستن او به سادگی تا به حال برای پر نهایی زن و شوهر از حفره ها به نفع خود.

"من دوست دارم پناهگاه" تامپسون گفت. "این یکی از چیزهایی که من انجام وقتی که من بچه بودم بعد از من از مدرسه به خانه. من به نشستن در یک سنگر و برای یک زن و شوهر از ساعت و ضربه عکس های پناهگاه. من واقعا احساس خوبی در پناهگاه و بصری خوب برای چگونه من می خواهم به می آیند."

با برنده شدن در 3M باز کردن بیش از آخر هفته تامپسون به دست آورده خود را برخی از امنیت شغلی بیش از چند سال آینده. پیروزی خود را به او منتقل شده به شماره 39 در فدرال اکسپرس, جدول رده بندی جام جهانی و همچنین صلاحیت او برای سال 2020 WGC-فدرال اکسپرس سنت جود دعوتی به 2020 PGA قهرمانی سال 2020 آمریکا باز 2021 مسابقات قهرمانی بازیکنان و 2021 کارشناسی ارشد دوره از مسابقات است.

"این به من اعتماد به نفس می دانم که من می تواند به رقابت در بزرگترین مرحله در جهان در این بازی و که من می توانم آن را دوباره گفت:" تامپسون که تنها پیروزی در تور PGA آمد و در سال 2013 در هوندا کلاسیک. "من هرگز در یک موقعیت بهتر, من فکر می کنم از سمت راست در حال حاضر در تور PGA. من champing در بیت برای رفتن اثبات خودم دوباره. و در هفته آینده فرصت دیگری است در یک زمین گلف است که من کاملا دوست دارم."

تونی Finau که اخراج او caddie پس از ذوب پایین در یادبود مسابقات هفته گذشته به پایان رسید گره خورده است برای مقام سوم در 16-زیر پر و دفاع از قهرمان متی ولف به پایان رسید 14-تحت-par. برخی دیگر از نام های بزرگ مانند بروکس Koepka و تامی Fleetwood از دست رفته قطع و داستین جانسون کناره گیری کرد.

هیچ یک از که اهمیت به Thompson. او نگران نیست با هر کس دیگری غیر از خود همه هفته. او باقی مانده عاطفی نزدیک به 30 دقیقه پس از تامین امنیت خود پیروزی بود و به دنبال به جلو به بازگشت به خانه به دیدن خانواده اش.

"این چیزی است که ما انجام تمام است که کار را برای" تامپسون گفت. "فقط خیلی هیجان انگیز است. در حال حاضر به جشن می گیرند که با آنها. آنچه در هفته است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن