مکزیک غم انگیز زنجیره ای: 133 روزنامه نگاران' زندگی از دست

هر یک متفاوت هستند زندگی مردم متعهد به روزنامه نگاری در زمانی که این کشور تبدیل به یک میدان نبرد. صدای آنها خا

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399

هر یک متفاوت هستند زندگی مردم متعهد به روزنامه نگاری در زمانی که این کشور تبدیل به یک میدان نبرد. صدای آنها خاموش شد اما خود را به میراث ماند. این یادبود به افتخار معنای آنها را برای همیشه لطفا برای. برای مشاهده تمام 133 اعلامیه اینجا را کلیک کنید.


مختلف, قوی, مبارزه, صدای, کارشناسی ارشد خود را در نوشتن. در زیر تنها 10 از 133 روزنامه نگاران به قتل در مکزیک بین سال 2000 تا سال 2020 است. اینها کسانی هستند که درگذشت در سال 2019.

مرگ و میر غیر قابل مقایسه هستند چرا که هر مرگ ناشی از یک دشمن مختلف در مناطق مختلف در سال های مختلف. اما آنها شبیه به خاطر این که همه افرادی که چراغ راه در شریف هدف از گزارش.

خود را precariousness موقعیت خود را هرگز متوقف و آنها را از سفر به کوه های از راه دور و یا به اموات از مافیا. اغلب آنها به کارآفرینان در جهت یک راه برای انتشار و یا به ارائه اخبار است. دیگران همراه روزنامه نگاری با معاملات دیگر برای کسب درآمد مناسب و معقول. یک بار رفته آنها در پشت پوشش سیاست, قاچاق مواد مخدر و سرقت از پول و فقر و سلب مالکیت از زمین از مردم بومی و خراب از سواحل و جنگل و جنگل.

در دسامبر 2006 پس از آن رئیس جمهور Felipe Calderón هینجسا (2006-2012) و دولت او متمرکز بر امنیت ملی سیاست. در کمتر از 10 روز به لطف تصمیمات شتابزده و ضعیف شاخص های او موفق شد در توجیه ضرورت جنگ علیه گروه های جنایی.

به زودی او را از کاغذ به سیاست ها بر روی زمین است. بعد او را تکذیب کرد که این در واقع "جنگ". اما سپس آن را خیلی دیر شده بود. مکزیک تا به حال تبدیل به یک میدان جنگ. خشونت - که شده بود وحشتناک در سال های اخیر - بیشتر و بیشتر می شد خشونت و انجام بیش از به دولت بعدی با انریکه پنا نیتو (2012-2018).

زندگی در هم شکسته شد. امیدوار است نقش برآب شد. قاچاق مواد مخدر گسترش کسب و کار در نرخ بی سابقه ای. و گزارش است که با هدف به رسیدن برای کسانی که درگیر و داستان خود را بگویید – شد با ریسک بالا فعالیت است.

این است چگونه قتل روزنامه نگاران بی وقفه شروع به زاد و ولد است. داستان از خبرنگاران و عکاسان خبری و فیلمبرداران بخشی از یک hydra-هیولا سر و مرگ تعداد افزایش یافت.

اما داستان از برخی از رقیق شد ، در حال حاضر برای جستجوی اثری از یک روزنامه نگار به قتل دو دهه پیش منجر به گور که در احاطه شده توسط رمز و راز است. قتل نمی شد دنبال کرد تا با مقامات خانواده نقل مکان کرد و دور و همکاران خود را نمی خواهند به بحث در مورد برخی از این موارد است.

در مکزیک 11 متحده قوانینی که مجموعه ای از مکانیسم های حفاظت; دو لینک به فدرال حفاظت از مکانیسم های ایجاد شده توسط وزارت کشور. در همان زمان 11 متحده باید طرح که هنوز نه تایید شده و باقی مانده هفت متحده هیچ قانون حفاظت ارائه شده است. هفت روزنامه نگاران همه این بود که بدون استفاده است. آنها هنوز هم به قتل رساندند.

این داستان زندگی خود و شیوه ای که در سمت چپ آنها به این جهان است. هیچ یک از این متون شامل پس از مرگ توصیف زیرا هدف آنها این است که برای حفظ حافظه خود را. خود را در حافظه های زیبا به پایان رسید که به ناحق.

;lh.jpg
SinEmbargo MX | SinEmbargo MX

122.gif

رافائل Murúa Manríquez

20 ژانویه 2019

منطقه کار: جامعه, رادیو

2019 آغاز شده متاسفانه. روزنامه نگار رافائل Murúa Manríquez بنیانگذار و مدیر جامعه برای اولین بار ایستگاه رادیویی در, Baja California Sur, رادیو, Kashana به قتل رسید و جسد او را در بر داشت در شهر مولگ در شمال کشور است. او اولین روزنامه نگار کشته شدند که در آن سال.

او 34 سال و پشت سر سه فرزند.

در چند سال آخر زندگی او را تهدید به طور منظم. برای اولین بار توسط گروه هاي جرم سازمان يافته و سپس توسط مقامات دولتی. در نوامبر 14, Rafa انتشار یک پست در Facebook حساب که گفت: "در پنجاه و دو روز از Felipe پرادو را (مولگ شهردار) دولت من را تجربه کرده اند بیشتر حملات و سوء استفاده از قدرت تر از گذشته شش سال پس از شروع به کار به عنوان یک روزنامه نگار در شهر سانتا رسلیا... برای اولین بار ابراز خودم در یک مسئله سیاسی باعث شده است که حملات بر روی فرد و خانواده من و اموال من."

ناپدید شدن این روزنامه نگار که او نیز عضو انجمن جهانی جامعه رادیو پخش [sinad emploi], گزارش شده بود 24 ساعت زودتر.

ماده 19 (یک سازمان بین المللی است که در دفاع از آزادی بیان و دسترسی به اطلاعات) و مکزیک شعبه sinad emploi, قادر سند است که آخرین باری که روزنامه نگار شنیده شد از در 8ساعت در روز شنبه 19 ژانویه.

این گزارش توسط یکی از اعضای خانواده که گمنامی است حفاظت شده به دلایل امنیتی. "رافائل به نام از من بپرسید اگر همه چیز همه حق بود. من چیزی نمی شنوند بیشتر تا 2:00 p. m. (روز بعد) وقتی که من دریافت شده از یک شخص (که نام آن نیز حذف شده به دلایل امنیتی) بود که ظاهرا با رافائل و کسی که به من اطلاع داد که او گرفته شده بود دور".

دفتر دادستان کل از باخا کالیفرنیا سور دریافت کرده است و نه هر گونه اطلاعات در مورد رافائل قتل.


123.gif

سمیر فلرس Soberanes

20 فوریه 2019

منطقه کار: گزارش دفاع از زمین

سمیر به ضرب گلوله کشته شد مرده در سپیده دم در فوریه 20, 2019, خارج از خانه خود در Amilcingo Morelos. شاهدان به این رویداد غم انگیز گزارش داد که مهاجمان فرار کرد و در دو اتومبیل.

سمیر یک بومی انگلیسی به دنیا آمد و در Amilcingo. او تاسیس Amilcingo ارتباطات رادیویی در فرکانس 100.7 FM جایی که او میزبان برنامه است.

او 36 ساله است.

زمانی که او کشته شد و, یک, مشاوره, سازماندهی شده توسط دولت فدرال در مورد راه اندازی یک ترمو گیاه که صورت گرفت در فوریه 23 و 24 بود سه روز دور. سمیر مخالف ساخت و ساز حرارتی گیاه لا Huexca در Cuautla است که بخشی از ایالت مورلوس جدایی ناپذیر پروژه (PIM) یک طرح زیرساخت توسط دولت آندرس مانوئل لوپز Obrador که همچنین شامل یک خط لوله گاز و یک قنات. کمیسیون فدرال برق [CFE] در شارژ از سه شرکت های اسپانیایی: Abengoa, Elecnor و Enagas. صحبت کردن در رادیو سمیر شد بدنام ترین رهبر مخالفان به این گیاه است.

او یک تکنسین کامپیوتر یک علامت ساز یک نوازنده و یک آهنگر. او همچنین به مطالعه یک ترم از قانون است. او یاد گرفته در مورد PIM زمانی که او با حضور در یک نشست با آلی تولید در تلیختک با دیگران از خود شهر. هنگامی که او شنیده ام در مورد این موضوع او را از آن خود.

خود را از ایستگاه های رادیویی و رهبری او متولد شدند در حیاط خلوت خود را. در سال 2013 سمیر ایستاده بود و با پدر و مادر خود و یک بلند گو حرف زدن آغاز شد به گزارش عواقب ناشی از مدیریت است. این است چگونه رادیو Bocina متولد شد که سلف به Amiltzinko جامعه ایستگاه های رادیویی. در زمان مرگ او Samir عضو کمیته والدین از Amilcingo مدرسه.

سمیر ازدواج کرده بود به لیلیانا ولاسکز با آنها او تا به حال چهار فرزند امیره جنی, ماریانا و Kinith. هنگامی که تراژدی مرگ او شد در مکان های زنگ از Amilcingo شد پله. و مخاطبان خود شهر خود او تا به حال نگه داشته مطلع حرارتی گیاه غضبناک برای همیشه لطفا برای. خشم در مرگ او به ساکنان ایالت مورلوس, Puebla و تلاکسکالا که سازمان خود را به جلو مردم در دفاع از زمین و آب (FPDTA).

اما به عنوان سال رفت و با تعداد کمتر و کمتری از مردم گوش به رادیو Amiltzinko. پخش و برنامه ریزی شد نامنظم است. این مرلس دفتر دادستان منطقه باز هفت خط از تحقیقات در مورد این قتل است. برخی از آنها در مورد خانواده و مسائل شخصی از جمله نزاع و یا ممکن است بدهی.

یک سال بعد و این تحقیقات آمده اند به هیچ چیز.


124.gif

سانتیاگو باروسو الفارو

15 مارس 2019

منطقه کار: گزارش در قاچاق مواد مخدر

هر کس او را کشته زدم در درب خود را. روزنامه نگار باز آن را برای آنها را بدون تردید. او مانده بود با سه زخم گلوله یکی به سمت چپ خود ترقوه و دو به شکم.

او در 47 سال است.

او پنجمین روزنامه نگار کشته شده تحت دولت آندرس مانوئل لوپز Obrador.

سانتیاگو میزبان برنامه رادیویی سن لوئیس هی در 91.1 FM ریو دیجیتال شد مدیر پورتال خبری قرمز 653 و از نویسندگان هفته نامه Contraseña. اولین برنامه رادیویی او میزبانی بود که در رادیو Gallo ایستگاه. همچنین کار به عنوان یک روزنامه نگار او ساخته شده استفاده گسترده از Facebook. وجود او پخش خود را در ستون "گناه compromisos". یکی از آخرین مقالات مراجعه کننده به نام یک سری از افراد در سن لوئیس ریو کلرادو مرتبط با فعالیت های جنایی از Joaquín "ال Chapo" Guzmán.

او گزارش عالی به رسمیت شناخته شده بود توسط همکارانش در ایالت سونورا. "مهم نیست که چگونه بسیاری از ساعت ما تا به حال صبر کنید و یا چگونه بسیاری از زمان ما تا به حال برای بازگشت به یک دفتر و یا یک نقطه در شهر به دنبال اطلاعات ما تا به حال برای رسیدن به هدف ما: به تایید حقایق در مورد مسائل پیچیده مانند قاچاق مواد مخدر و مبارزه با مواد مخدر" است که چگونه روزنامه نگار جخوزس مانوئل Angulo او شرح داده شده در مشخصات نوشته شده پس از مرگ او.

سانتیاگو فارغ التحصیل از دانشگاه خودمختار باخا کالیفرنیا (UABC) با یک رشته از دانشکده علوم انسانی (1989-1993). بین سال 1999 و 2005 او برای روزنامه La Crónica ده باخا کالیفرنیا جایی که او برای اولین بار یک خبرنگار و سپس یک خبرنگار در سن لوئیس ریو کلرادو. او با انتشار چند گزارش در مردان برجسته در قاچاق مواد مخدر از جمله ایگنکیو کرنل مانوئل Garibay Espinoza و ادواردو Barraza "ال تسویه حساب" در آن زمان.

در دسامبر 23, 2014, سانتیاگو گزارش مورد مانوئل Garibay اسپینوزا اتهام قاچاقچی مواد مخدر که دستگیر شده بود در Mexicali, Baja California در ماه ژوئن 2014 در یکی از ستون ها. پس از گذراندن تقریبا چهار سال در زندان او آزاد شد و بدون دادرسی کیفری با وجود اینکه متهم متفکر قتل فرمانده سابق خوزه آنتونیو Pineda رودریگز در مارس 2002.

هفت روز بعد عوامل از دفتر دادستان کل در Sonora بازداشت یک مظنون یک کارگر شهرستان. مقامات گزارش دادند که انگیزه اصلی یک رابطه خارج از ازدواج. مظنون به گزارش داشتن رابطه با قتل روزنامه نگار. این به طور کامل رد کرد جنایت علیه آزادی بیان است. دادستان است و ادامه این خط از بررسی است.


125.gif

Telésforo سانتیاگو Enríquez

مارس 2, 2019

منطقه کار: گزارش در قاچاق مواد مخدر

او کمین و کشته در شهرداری سن آگوستین Loxicha در سیرا Sur منطقه Oaxaca, زمانی که او در حال رانندگی بود به جامعه ایستگاه رادیویی Estéreo Cafetal 98.7 FM La Voz Zapoteca که او بنیانگذار و مدیر و از جایی که او جنگیدند برای دفاع از زبان بومی. او همچنین تجزیه و تحلیل و انتقاد از دولت های محلی.

او 48 سال است.

در علاوه بر این به عنوان یک روزنامه نگار او یک معلم و یک عضو از بخش 22 اتحادیه ملی آموزش کارگران.

قتل او در آستانه روز جهانی آزادی مطبوعات از او ساخته شده سوم, جامعه, رادیو کارگر و چهارم روزنامه نگار کشته شود در سال 2019. او ششم بود روزنامه نگار به قتل با اسلحه در طول دولت از آندرس مانوئل لوپز Obrador. چند ساعت پس از قتل شناخته شد هماهنگ کننده وزارت امور خارجه ارتباطات جخوزس رامیرز Cuevas وعده داده شده برای پیدا کردن مجرمان است.

ایستگاه رادیویی منتشر شده در آن Facebook page: "کسانی از ما که بخشی از Estéreo Cafetal تیم شوکه هستند و خشم بزدل قتل ما مدیر و همکار و دوست و استاد Telésforo سانتیاگو. او یک مثال از نحوه مبارزه و کار از طرف خود مردم".

در موارد متعدد او به عنوان یک نامزد برای شهردار.

سن آگوستین Loxicha یکی از 570 شهرداری, Oaxaca در رشته کوه احاطه فقر و جنگ است. این چریکی گروه Ejército محبوب Revolucionario (محبوب انقلابی ارتش) که ظهور در 1990s تاسیس شد اینجا. از سال 1996 دولت ساخته شده است که 250 دستگیری 200 نفر شده اند که تحت شکنجه. عدم توجه دولت به این منطقه منجر به ایجاد سازمان های بومی Zapotec مردم (OPIZ) و دیگر گروه مخفی است.

Telésforo مورد تجزیه و تحلیل و انتقاد از دولت است. او تهدید به مرگ دریافت در فوریه.

دفتر دادستان کل ایالت اوآخاکا گرفت تا مورد; اما تا کنون هیچ آگهی.


126.gif

فرانسیسکو رومرو دیاز

مارس 16 2019

منطقه کار: اطلاعات کلی

او مرده پیدا شد در Playa del Carmen, Quintana Roo در 115 خیابان خارج La Gota نوار. او با نام مستعار "ñaca ñaca".

فرانسیسکو رومرو بود که مدیر و مدیر Facebook اخبار صفحه Ocurrió اینجا با بیش از 70 ، 000 پیروان او همچنین همکاری با رسانه های مختلف در پلایا دل کارمن است.

یکی از نهایی شغل بود که در پوشش یک تیراندازی قرار گرفت که در چپولتپک آبجوسازی نوار که در آن یک نفر کشته و 11 مجروح شدند.

او شهرت خود را برای پخش زنده از صحنه است. اگر وجود دارد, قتل یک تصادف و یا بازداشت شهروندان خواهد او هشدار از طریق شبکه های اجتماعی است. او برای اولین بار به می رسند.

او شکاف لب او را حتی بیشتر مشخص به عنوان یک روزنامه نگار. او ذهن نیست که با نام مستعار "ñaca ñaca"; در واقع او آن را دوست داشت.

یکی از دوستان و همکاران آندرس Palafox نشان داد پس از مرگ او به او گفت: "اگر شما نمی فهمید من این تقصیر من نیست تقصیر من نیست که شما نمی دانید که چگونه به صحبت می کنند ñacañez. چرا که او ñaca ñaca و زبان او ظاهرا ñacañez. ما همیشه با آن است."

"Ñaca ñaca" تا به حال یک زن و یک دختر شش ساله و پسر.

او در عشق با کاهش یافته نگاری چهار سال قبل از آن تقریبا شانس. او خود را تحویل دوچرخه هنگامی که او در سراسر یک حادثه است. یک فرد تحت تاثیر مواد مخدر به سرقت برده بود و لوله های آب. سپس او به عنوان فرار او برخورد چندین خودرو در یک خیابان تا پلیس و او را متوقف کرد. فرانسیسکو شروع به پخش رویداد های زنده و تصویری ویروسی رفت. مخاطبان گرفتار شد توسط راه او روایت این رویداد است.

در این ویدئو دیده می شد توسط روزنامه نگار, Rubén پت که به دنبال او و به او آموخت تجارت از گزارش. آنها سپس به همکاران. آنها با هم تاسیس هفتگی دق اخبار در سال 2016 که تا به حال 150,000 پیروان هنگامی که جمعیت پلایا دل کارمن است 200,000.

این آغاز فاجعه است. گزارش خود منجر به پلاکارد با تهدیدات بر روی آنها آویزان در خیابان. ساز و کاری برای حفاظت از روزنامه نگاران به آنها حفاظت بود اما کمی استفاده: Rubén پت کشته شد در جولای 24, 2018, خارج بار توسط کسی که تظاهر به یک گل رز فروشنده. فرانسیسکو درگذشت یک سال بعد.


127.gif

نورما Sarabia Garduza

11 ژوئن 2019

منطقه کار: پلیس پوشش

او کشته شد در خارج از خانه اش در Himanguillo توسط دو مرد که شات خود را و پس از آن فرار کرد و در یک وسیله نقلیه.

او 46 سال است.

نورما از a 13-year-old boy با مشکلات یادگیری که در سمت چپ بود و بدون هر کسی برای مراقبت از آنها را پس از او درگذشت.

شنبه ها او را متوقف گزارش و با حضور در دانشگاه محبوب de la چنتلپا فلفلی تاباسکو که در آن او در مورد تحصیلات تکمیلی در روانشناسی است. او می خواست به یک معلم و یک بار او مدرک خود. پس از قتل این ایالت تاباسکو Hoy, روزنامه, متعلق به کنتن Zetina خانواده با صدور بیانیه ای ضمن محکوم نمودن این جنایت به رسمیت شناختن نرما به عنوان یک کارمند که تا به حال مشغول به کار وجود دارد برای بیست سال.

اما در نامه ارسال شده on Facebook, خواهر او Maty گفت این بود که چنین نیست. او همچنین اظهار داشت که این شرکت تا به حال هرگز در تماس با خانواده را تسلیت گفت. نورما همچنین نوشت: برای Diario Presente. قبل از آن او را به عنوان یک وزیر در رامون Herrera مدرسه ابتدایی در ویلا چنتلپا, جلپا. او از یک خانواده با منابع اندک مشغول به کار به عنوان یک نوجوان فروش مواد غذایی در خیابان غرفه و کمک به مادر او ماریا اینس Garduza و او شش خواهر و برادر.

به عنوان یک روزنامه نگار او می خواست به تخصص در پوشش پلیس. او تا به حال همیشه تمایلی به پوشش مسائل سیاسی و یا هر نوع دیگر از اخبار.

در سال 2014 نرما رفت و به دفتر دادستان و گزارش Héctor Tapia اورتیز و مارتین Leopoldo García de la Vega, مدیر و معاون مدیر جلپا پلیس. او تا به حال شده است دریافت تهدید از ژانویه 2019 زمانی که او تحت پوشش به اتهام آدم ربایی مربوط به افسران پلیس.

با توجه به شکایت این دو نفر متهم از او اخاذی و همچنین گسترش پیام در این شهر که او را "دستگیر". شکایت ثبت شده در تحقیقات مقدماتی PGR/تب/ماشین-II/121/2014. نه گزارش از تهدید و نه قتل او را ساخته اند هر گونه پیشرفت.


128.gif

Rogelio Barragán پرز

جولای 30, 2019

منطقه کار: پلیس پوشش

Rogelio ربوده شد و به مدت 24 ساعت و سپس کشته شدند. بدن خود را رها شده بود در صندوق عقب ماشین خود یک خاکستری فولکس واگن Jetta در شهر زکتپک Morelos که در آن مادر و یک خواهر زندگی می کردند. وجود شواهدی از شکنجه.

مادر خود را شناسایی و او کسی است که در زمان شارژ از بدن است. Rogelio تا به حال هیچ همسر و یا فرزندان. یکی از خطوط تحقیقات پس از قتل با توجه به Guerrero عمومی دادستانی بود و رابطه او با یک زن زندگی می کردند که در زکتپک.

Rogelio Barragán شد مدیر پورتال خبری Guerrero al Instante در Chilpancingo که تایید مرگ او. این روزنامه نگار نوشت: مقاله های قضایی و پلیس بخش است. با مرگ او, سایت باقی می ماند اما در حال حاضر منتشر و بیشتر و بیشتر ناشناس سهم و تصویب محتاط تن در آن اخبار و گزارش.

Rogelio بود 47 سال پیر شد و دهم روزنامه نگار کشته شود در طول دولت از آندرس مانوئل لوپز Obrador.

Rogelio مشغول به کار بود به عنوان یک روزنامه نگار برای بیش از یک دهه در منطقه است. او با همکاری رسانه ها مانند Ecos ده گرررو و شر Informativa ده گرررو.

پس از مرگ او که تبدیل مکزیک به این کشور که در آن بسیاری از روزنامه نگاران کشته شده اند در جهان سازمان بین المللی گزارشگران بدون مرز گزارش داد که Rogelio تصمیم گرفته بود برای جلوگیری از قرار دادن نام خود را به مقالات خود را به دلایل امنیتی عنوان شد و دیگر همکاران از همان رسانه های سازمان است.

یکی از Guerrero al Instante را به همکاران اعلام کرد که دو روز قبل از او کشته شد, Rogelio تا به حال درخواست کمک از دولت فدرال ساز و کاری برای حفاظت از مدافعان حقوق بشر و روزنامه نگاران از دولت فدرال است. او به آنها گفت که او تهدید به مرگ دریافت و مورد نیاز برای ترک Chilpancingo. روند بسیار بوروکراتیک. آنها از او خواسته به نوشتن یک درخواست برای کمک, که توصیف آنچه اتفاق افتاده بود و گفتند که با او تماس بگیرید و به او اجازه دهید می دانم که اگر درخواست او اعطا شد.

Rogelio نمی زندگی می کنند برای پیدا کردن جواب.

قتل او در یک فایل در Guerrero منطقه دفتر دادستان. وجود دارد دو خط مجزا از بررسی است. یکی تمرکز ممکن است جرم و جنایت از شور; در این احتمال که او به عنوان یک نتیجه از وضعیت خود به عنوان یک روزنامه نگار. دادستانی و حتی شناسایی یک زن به عنوان مجرم قتل, اما آن را به انجام هیچ چیز نیست.


129.gif

Édgar آلبرتو نوا لوپز

اوت 2, 2019

منطقه کار: پلیس پوشش

ادگار به ضرب گلوله کشته شد در Casa Arcadia رستوران و کشته بلافاصله. او از بازگشت از ساحل که در آن او تا به حال گرفته شده از یک سفر با یک گروه از کودکان به عنوان بخشی از یک برنامه فعالیت برای سازندگان تعطیلات. بدن او باقی مانده بود بین جداول در رستوران. نوا لوپز شده بود مدیریت خوزه ازوتا را در Facebook صفحهLa Verdad de خوزه ازوتابرای پنج سال بود و مدیر صنعتی و تجاری فعالیت و سرگرمی برای خوزه ازوتا شورای شهر.

ادگار آلبرتو نوا لوپز هر دو مشغول به کار به عنوان یک روزنامه نگار و در دفتر مکرر در جنوب مکزیک. مشکل از درآمد زندگی از روزنامه نگاری در مکزیک است و حتی بیشتر حاد در مناطق روستایی کشور.

این منطقه که در آن ادگار آلبرتو مشغول به کار است که در آن 43 دانش آموزان متوسطه 'رائول Isidro, Burgos,' ناپدید شده در سال 2014. آن است که هنوز مشخص نیست دقیقا چه اتفاقی برای آنها..

La Verdad de خوزه ازوتا شد مسئول پخش اخبار مربوط به دولت و شهرداری و همچنین صدور مطبوعات. او در بالا نوشتم برای رسانه های اجتماعی است.

مرگ گزارش شده در Twitter و Facebook توسط سازمان آواره و حمله به روزنامه نگاران AC. آنها منتشر ادگار آلبرتو چهره در کنار مطبوعاتی خود را اعتبار.

به عنوان یک کارمند دولت یکی از وظایف خود را به صدور مجوز برای باشگاه شب.

ادگار آلبرتو خانواده خواست برای حفاظت از طریق اتحادیه ملی مطبوعات سردبیران و سعی نمی کند به نظر می رسد در رسانه ها بیش از حد پس از او به خاک سپرده شد. آژانس خواسته هر دو محلی و مقامات ملی برای اقدامات پیشگیرانه و ارائه تمام کمک قانون به عنوان قربانیان "در صورت پی در پی خشونت است که حاکم در این کشور که در آن یک روزنامه نگار است که خطرناک تر از بودن جنایی".

اما پنهان کاری تحت پوشش این مورد سکوت به عنوان است که اغلب مورد با دیگر مرگ و میر ناشی از روزنامه نگاران. این Guerrero عمومی دادستانی در زمان مورد اما ارائه شده بدون دستیابی به موفقیت.


130.gif

Jorge Celestino رویز Vázquez

اوت 2, 2019

منطقه کار: سیاست پوشش

Jorge به ضرب گلوله کشته شد مرده در داخل خانه خود را در اکتپن, Bocanita.

وراکروز که تبدیل به یک سایت اصلی خشونت و قتل روزنامه نگاران از دست یکی از قدیمی ترین روزنامه نگاران در جرگه. او اولین روزنامه نگار به قتل و توسط دولت اداره Cuitláhuac گارسیا جیمنز از ملی بازسازی جنبش حزب تاسیس شده توسط آندرس مانوئل لوپز Obrador و که او را به ریاست جمهوری.

او برای ال Grafico د Xalapa و از طریق گزارش های او تعیین می شود به فاش کردن فساد از اکتپن دفتر شهردار. در 60 و با 30 سال تجربه, او برای چند, Veracruz رسانه و درک مشکلات خود را در منطقه هست. همسایگان او را به یاد داشته باشید او به دلیل کمک به جلوگیری از ساخت و ساز از یک مزرعه مرغ که مردم از لا Bocanita مخالف است.

در سال آخر زندگی خود او جان سالم به در ضربه بودن در حالی که در ماشین خود را با توجه به شکایت او زمینه با وراکروز دادستانی کل [FGV]. پس از مرگ او دولت دادستان کل خورخه Winckler Ortiz گفت: دبیرخانه امنیت عمومی (SSP) تا به حال حاضر به او را با ارائه حمایت می کند.

اما SSP بلافاصله در بیانیه ای ارسال به رسانه ها. این ادعا که آن را تا به حال ارائه شده نظارت در اطراف خانه خود را. آنها نشان داد که آنها تا به حال دریافت درخواست رسمی از دادستانی برای محافظت از او و پس از او مستند جرایم جنایی توسط شهردار اکتپن خوزه Paulino دمینگوز. آنها در رفت: "از احترام به این روزنامه نگار و خانواده اش این خواهد بود که آخرین بار است که این واحد را در مقابله با این مورد. SSP دیگر نمی خواهد قرض دادن خود را به رسانه ها اقدامات FGE که با استفاده از این مسائل بسیار حساس برای اهداف سیاسی".

وراکروز فرماندار Cuitláhuac گارسیا جیمنز در توییتر نوشت: "ما محکوم بزدل قتل از رسانه های محلی خبرنگار Jorge Ruiz. ما پیدا کردن کسانی که مسئول; قتل او نمی خواهد بدون مجازات بماند. ما شده اند پس از یک عملیات هماهنگ برای گرفتن مجرمان برای ساعت."

در ماه نوامبر FGV بازداشت یک نفر در ارتباط با پرونده کیفری 379/2019; اما او هنوز رتبهدهی نشده است محکوم شد. هیچ چیز شناخته شده است در مورد مجرم است. خانواده ترجیح میدهد به ناشناس باقی می ماند.


131.gif

Nevith Condés Jaramillo

اوت 24 2019

منطقه کار: پلیس پوشش

بدن او در بر داشت یک روز صبح در روستا از Cerro de Cacalotepec در ایالت مکزیک با حداقل 100 جراحات ناشی از یک جسم تیز; چهار نفر از آنها جدی است.

Condés Jaramillo نتیجه چهارم شد روزنامه نگار مکزیکی به قتل رسیده در ماه اوت و دهم در سال 2019 با توجه به سازمان های غیر دولتی, مقاله 19. مرگ او ارسال یک پیام واضح و روشن است که خشونت علیه روزنامه نگاران است به پایان رسیده است فقط به خاطر اینکه کسی از چپ آندرس مانوئل لوپز Obrador است رئیس جمهور

Condés Jaramillo شد 42 سال است.

او زندگی می کردند در Tejupilco یک شهر از بیش از 70 ، 000 نفر جمعیت در جنوب مکزیک. او جان سالم به در برد توسط مادرش ماریا لورد. او تنها بود و به تنهایی زندگی می کردند.

او کار روزنامه نگاری متمرکز در Tierra Caliente ساخته شده است که جوامع مختلف در ایالت گرررو, Michoacán و مکزیک است. این آمار شده اند با سطح بالای خشونت در سال های اخیر است. مسائل اصلی شده است قاچاق مواد مخدر و سلب از منابع طبیعی است.

از طریق El Observatorio del Sur - یک Facebook صفحه آفرید – Condés Jaramillo یکی از اولین به گزارش سقوط هلیکوپتر در جامعه سولتپک پس از تیراندازی که شکست بیش از دستیابی به یک عضو از "La Familia Michoacana" کارتل توسط پلیس ایالتی در ماه ژوئن. او همچنین نوشت: در مورد پلیس اخاذی عدم ارائه خدمات عمومی و دیگر شکایت شهروند.

در مراسم یادبود ساکنان Tejupilco ادای احترام و به رسمیت شناخته شده و درخشان خود را پوشش مسائل اجتماعی.

پنج روز پس از قتل دادستان کل ایالت مکزیک, الخاندرو گومز سانچز, گزارش وجود دارد که با سه خط از تحقیقات مربوط به قتل است. یکی شخصی و دیگری مربوط به فعالیت خود را به عنوان یک روزنامه نگار.


این مقاله بخشی از یک SinEmbargo.MX anddemocraciaAbierta تحقیق, پروژه, پشتیبانی شده توسط عدالت برای روزنامه نگاران پایه و اساس است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب