خوشحالم که از شما خواسته: من محرک چک باید به پوشش مالیات های جدید در سطح شهرستان?

س: در سال 2008 دولت فدرال به $600 محرک چک برای احیای یک شکست اقتصاد است. همانطور که من به یاد بیاورید ویژه ار

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399

س: در سال 2008 دولت فدرال به $600 محرک چک برای احیای یک شکست اقتصاد است. همانطور که من به یاد بیاورید ویژه ارزیابی مالیات بر ملک نمای ساختمان شاید برای سیل حفاظت از تصویب رسید در گرند فرک. به اعتقاد من آن هرگز-قبل از هرگز-پس از مالیات ویژه بود و من سمت چپ با تنها $28 از من 600 دلار محرک را بررسی کنید. در حال حاضر با چک آینده برای احیای اقتصاد در طول coronavirus همه گیر خواهد شد و این شهر به نوعی از مالیات جدید در آینده آن را نیش می زنند از این محرک را بررسی کنید ؟

یک: چنگال بزرگ شهر مدیر تاد Feland گفت: هیچ چیز در این آثار در سطح شهر که یک نیش فدرال کمک شده است که در آینده به شهروندان ایالات متحده در هفته های اخیر.

"شهر از چنگال بزرگ ندارد و قصد دارد برای یک مالیات جدید است که به دور از فدرال محرک چک," او گفت: هرالد.

مدیر امور مالی مورین Storstad گفت که "وجود دارد هرگز یک مالیات ویژه ارزیابی مربوط به یک محرک بررسي و ما نمی پیشنهاد هر گونه مالیات جدید است. ... ما باید بیش از مدت سیل بازیابی سه مرحله ویژه ارزیابی اوراق قرضه پس متاسفانه (پرس و جو) ممکن است به اشتباه إنترمكسنج این دو مورد."

اما Storstad گفت: ارزیابی از این شهر شده اند به طور مستقیم به هر یک دلار که از سوی دولت فدرال است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"خط پایین ما نمی باید مالیات مربوط به فدرال محرک چک," او گفت:.

خوشحالم که از شما خواسته است که یک بخش در چنگال بزرگ هرالد. آیا شما یک محلی و سوال جالب شما می خواهم جواب میده ؟ ارسال آن را به letters@gfherald.com و ما آن را در نظر بگیرید. مطمئن شوید که برای قرار دادن "خوشحالم که از شما خواسته" در خط موضوع.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب