مکزیک سبقت انگلستان به جهان سوم بیشتر Covid-19 مرگ و میر

توسط: تابناک | منتشرشده: اوت 1 سال 2020 11:45:03 am راهبه با پوشیدن ماسک محافظ راه رفتن در امتداد یک خ

توسط NEWSATROPAT در 11 مرداد 1399
توسط: تابناک | منتشرشده: اوت 1 سال 2020 11:45:03 am
Mexico overtakes UK to have world’s third-most Covid-19 deaths راهبه با پوشیدن ماسک محافظ راه رفتن در امتداد یک خیابان در کرتارو مکزیک در ژوئیه 21. (بلومبرگ)

مکزیک پیشی گیرد و انگلیس برای تبدیل شدن به کشور با سوم بیشترین مرگ و میر به علت Covid-19 با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط وزارت بهداشت جمعه شب. گزارش مرگ و میر افزایش 688 از پنج شنبه برای رسیدن به 46,688 داده ها نشان می دهد.

تعداد موارد افزایش رکورد روزانه از 8,458 به 424,637. انگلستان دارای 46,204 مرگ و میر با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

بالا بودن مرگ و میر در مکزیک نشان می دهد واقعی موارد ممکن است بسیار بالاتر است. در برزیل است که در شماره 2 پشت متحده با بیشترین تعداد از موارد و میر, نرخ مرگ و میر حدود دو برابر مکزیک در حالی که موارد حدود شش برابر بالاتر است.

مکزیک شده است انتقاد خود را برای عدم تست ترک مقامات و بدون اطلاعات در مورد این بیماری را گسترش. معاون وزیر بهداشت هوگو لوپز-Gatell که پیشرو کشور در پاسخ به این ویروس اذعان کرده است که در حالی که موارد واقعی بسیار بالاتر از رسمی شمارش, وزارت بهداشت, تست استراتژی موثر در ردیابی شیوع است.

مکزیک به طور فزاینده ای تبدیل به یک کانون جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador تا حد زیادی متمرکز بر فعال سازی مجدد اقتصاد تصویب مستندات دقیق. او همچنین عنوان اهمیت استفاده از ماسک به سرعت ویروس گسترش یافته است. در سخنان جولای 25, او اذعان همه گیر به کشور ضربه سخت و منجر به بسیاری از مرگ و میر. او نسبت تلفات به شیوع بیماری های مزمن مانند فشار خون بالا و دیابت.

حتی رئيس جمهور نگهداری از گسترش این ویروس رو به کاهش است.

"نشانه هایی وجود دارد coronavirus عفونت ها کاهش و خوشبختانه حتی اگر وجود داشته اند که مرگ و میر و آن چیزی که بسیار دردناک و هیچ کس در مکزیک رها شده است و بدون توجه پزشکی," لوپز Obrador گفت. "بیمارستان ها نشده است اشباع شده چون ما هشدار. ما در حال پرداختن به این مشکل در یک موقع و مسئول راه است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن