مکزیک extradites ادعا تجاري مشاور به ما

توسط: AP | مکزیک | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 9:53:04 am مقامات گفت: او به عنوان یکی از مشاورا

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399
توسط: AP | مکزیک | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 9:53:04 am
mexico el chapo, el chapo member extradition, extradite el chapo, extradition US drug cartel مقامات گفت: او به عنوان یکی از مشاوران رئیس محکوم به مواد مخدر, رئیس, Joaquin "ال Chapo" Guzman. (استفانی کیت/نیویورک تایمز)

یک مرد متهم به ارشد ستوان در سینالوآ کارتل مواد مخدر شده است استرداد به ایالات متحده مکزیک دادستان ها گفته اند.

مقامات آمریکایی تا به حال شده است در تلاش برای سالها به استرداد Felipe Cabrera Sarabia, نام مستعار "مهندس" که گفته می شود نظارت کارتل ماری جوانا در عملیات کوهستانی شمال ایالت دورانگو و بخشی از چیهواهوا قبل از دستگیری او در سال 2011.

اعلام رسمی استرداد نیست لیست خود را با نام کامل اما فدرال رسمی تایید آن صحبت به شرط ناشناس ماندن برای عدم مجوز به بحث در مورد آن publicly.

مقامات گفت: او به عنوان یکی از مشاوران رئیس محکوم به مواد مخدر, رئیس, Joaquin "ال Chapo" Guzman است که در زندان در ایالات متحده است. او چهره به اتهام قاچاق مواد مخدر در منطقه شمال ایلینوی.

در زمان دستگیری در مکزیک ارتش گفت: Cabrera و سه نفر از برادران خود را شروع به عنوان تولید کنندگان ماری جوانا و Cabrera رز از طریق Sinaloa رتبه با استفاده از خشونت در برابر رقبای خود.

یک ماه پس از دستگیری در یکی از این برادران کشته شد, در تیراندازی با سربازان در Durangoi.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن