McFeely: ثروت باد آورده است کمی Devils Lake فرودگاه در چشم مراقبت طوفان

آیا شهر شما می خواهید به دانستن در مورد فوق العاده ماهیگیری در آن اسم بدن از آب است ؟ اطمینان حاصل کنید. آن را

توسط NEWSATROPAT در 12 اردیبهشت 1399

آیا شهر شما می خواهید به دانستن در مورد فوق العاده ماهیگیری در آن اسم بدن از آب است ؟ اطمینان حاصل کنید. آن را می خواهم به مشتری جلب کردن سطح جهانی شکار اردک در دسترس قرار می گیرند ؟ شما شرط می بندم.

اما برگزار می شود هوا به عنوان مثال ناخالص دولت ولخرجی در میان coronavirus همه گیر?

این شهر از 7000 واقع در 90 کیلومتری غرب ساری احتمالا می تواند بدون انجام است.

چیزی که اتفاق افتاد این هفته هر چند که کوچک Devils Lake منطقه ای فرودگاه با United Airlines شاتل پرواز در روز به Denver — درو ملی موشکافی دلیل آن اهدا شد عظیم اعطای $16.9 میلیون تحت مراقبت عمل بسته محرک اقتصادی توسط کنگره تصویب.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بر اساس آن بودجه عملیاتی که مقدار خواهد صندوق عملیات در فرودگاه برای 50 سال. دیگر بسیار بزرگتر فرودگاه دریافت تنها به اندازه کافی پول کمک مالی به کار برای چند ماه.

کنگره از چیتی بازگشت پول از شیاطین دریاچه و 26 سایر فرودگاههای کوچک که دریافت بسیار زیاد کمک های مالی توسط دربندی مقدار آنها می توانند در چهار سال هزینه های عملیاتی خود را. این بدان معناست که شیاطین دریاچه فرودگاه احتمالا دریافت حدود 1.4 میلیون نفر است.

برای یک هفته یا بیشتر, اگر چه شیاطین دریاچه بود که تبلیغ به عنوان مثال نخست از درهم و برهم قانون و مزخرف بودجه فرمول متصل به 10 میلیارد دلار در فرودگاه بودجه در Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) با تصویب قانون با حمایت هر دو حزب.

گزارش توزیع در سراسر کشور توسط خاکستری تلویزیونی آتلانتا رو چرخ نورد. ملی, سیاسی, سایت سیاسی تا داستان. و تنسی کنگره که نشان دهنده منطقه است که شامل ممفیس فرودگاه بین المللی نامه ای به اداره هوانوردی فدرال که doled پولی که به نام برای کمک مالی به, متوقف, و به طور خاص با استناد به Devils Lake.

اخ.

Devils Lake منطقه ای مدیر فرودگاه جان Nord نمی بلافاصله پس از بازگشت پیام به دنبال نظر. چه کسی می تواند او را سرزنش? او به احتمال زیاد دریافت چندین گونه نمایش داده شد در چند روز گذشته با توجه به انفجار خود را در فرودگاه دریافت کرد.

فرودگاه مشاور علامت Sixel که شمارش فارگو را هکتور فرودگاه بین المللی به عنوان یک مشتری گفت: دولت فدرال را سخاوتمندانه بود Devils Lake گسل.

"آنها نمی پرسند برای این مقدار آنها نمی لابی برای آن است. آن را فقط از آسمان سقوط کرد که کمک های مالی اهدا شد. آنها فقط آن را" Sixel گفت.

Sixel گفت: این موضوع فرمول FAA مورد استفاده در تعیین کمک های مالی. بر این اساس بود که حجم مسافر بدهی و ذخایر نقدی. فرمول قرار تأکيد بر نقد-به-نسبت بدهی پاداش فرودگاه با پول نقد در دست و پایین بدهی.

مشکل این بود وقتی که یک فرودگاه مانند Devils Lake صفر بود بدهی. زمانی که FAA وصل صفر به فرمول آن را به عقب آمد با یک پیام خطا به دلیل تقسیم بر صفر برنده را محاسبه. پس Sixel گفت: کسی در FAA قرار مصنوعی شماره برای تصحیح خطا.

"آنها وصل 25. که آن را انجام داد و به همین دلیل آنها برداشت شماره 25 است چیزی نیستند پاسخگویی اما این که چگونه شیاطین دریاچه به پایان رسید تا با 17 میلیون دلار," Sixel گفت. "فرودگاه با هیچ بدهی و فقط کمی از پول نقد در بانک, حتی اگر آن را 1 دلار پاداش بودند."

Devils Lake نبود تنها فرودگاه کوچک می شود تا پاداش. یکی در سان ولی, آیداهو قرار بود به 18 میلیون دلار. در حدود 17 میلیون دلار راه اندازی شد برای ماسون سیتی فرودگاه شهری در ایالت آیووا. باغ شهر در منطقه فرودگاه در کانزاس اعطا شد 18 میلیون دلار.

کسانی که چهره های رنگ پریده در خام اعداد به پول اعطا بزرگ و فرودگاه ها مثل بینالمللی جان اف کندی در شهر نیویورک است که دریافت $193 میلیون. اما در مقیاس است که پول یک قطره در سطل در JFK. آن می تواند صندوق های عظیم فرودگاه که دسته تقریبا 60 میلیون نفر مسافر در سال برای سه ماه.

The Devils Lake تعداد حتی خارج از غرفه در داکوتای شمالی. دولت بزرگترین فرودگاه, Hector, دریافت حدود 22 میلیون. بیسمارک در خط است برای $20 میلیون و چنگال بزرگ بین المللی اعطا شد 19 میلیون دلار.

این نوع باعث می شود فرد تعجب می کنم. با تریلیون ها دلار بیرون رفتن از درب زمانی که کنگره با عجله (و به درستی) گذشت coronavirus امداد لایحه ماه گذشته چقدر از آن است که به درستی برای خود اختصاص داده و چقدر غلط روت با مه آلود مقننه زبان و فرمول?



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن