McFeely: ND زغال سنگ کارخانه بسته شدن یک شکست خورده و مغلوب ساختن پیشی جستن کرامر وعده

آنها دروغ گفته. نزدیک به چهار سال بعد با مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید و کرامر در سنای صنعت زغال سنگ همچنا

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399

آنها دروغ گفته.

نزدیک به چهار سال بعد با مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید و کرامر در سنای صنعت زغال سنگ همچنان می میرند. تعداد ذغال سنگ-معدن شغل در ایالات متحده کاهش یافته است, نیروگاه با سوخت زغال سنگ همچنان به دید و دیگر منابع در ادامه به یک بزرگتر تکه از بازار انرژی است.

آمریکا نیروگاه با سوخت زغال سنگ تعطیل در دوم-سریعترین سرعت ثبت شده در سال 2019 تحت مغلوب ساختن پیشی جستن دوم تنها به 2015 زمانی که باراک اوباما رئیس جمهور شد.

این روند همچنان با عواقب ویرانگر نزدیک به خانه. بزرگ زغال سنگ نهر ایستگاه مرکزی در داکوتای شمالی را در سال 2022 بار سوم در سال های اخیر شرکت برق اعلام کرده است اهداف خود را به شاتر یک سوخت زغال سنگ گیاه در دولت است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این یک ژرف اقتصادی به حدود 750 کارگران در کارخانه و مجاور Falkirk معدن. این غم انگیز است برای کسانی که خانواده و منطقه ای که در آن زندگی می کنند.

آن را نیز یک وعده شکسته.

اکثریت قریب به اتفاق رای دهندگان در McLean County, صفحه اصلی کارخانه و معدن را انتخاب کرد در سال 2016 برای قرار دادن آینده خود را در دست مغلوب ساختن پیشی جستن و دو سال بعد کرامر. نزدیک به سه در چهار رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن بیش از هیلاری کلینتون ، حدود 66% انتخاب کرامر بیش از هایدی Heitkamp.

آنها ساخته شده و رای خود را برای بسیاری از دلایل احتمالا اما یکی از آنها تا به حال به دولت آمریکا قول می دهم که شغل خود را نجات خواهد بود. که یک داروی قدرتمند به ویژه هنگامی که در برابر دموکرات ها' واقع بینانه زمین است که زغال سنگ شغل قرار بود دور, بنابراین بهتر است برای آماده شدن برای آینده.

مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان او اغلب می کند ساخته شده و پیروان او معتقدند او می تواند موج گرز سحر و جادو و تغییر آینده است.

او و کرامر می دانستند شل شدن مقررات را به طور موقت بنیادی کاهش از صنعت زغال سنگ, اما آنها نمی توانست بر این باور آن را ترویج رشد بلند مدت. آنها به فروش می رسد رای دهندگان لایحه کالا به صورت کاملا فرصت طلب دلایل سیاسی.

زغال سنگ در حال مرگ بود برای سال قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان کار برای بسیاری از دلایل. سیاست و فشار از گروه های زیست محیطی کمک نمی کند اما مرگ آن می رود بسیار عمیق تر است.

شرکت های انرژی ساخته شده کسب و کار تصمیم گیری است که انرژیهای تجدید پذیر و گاز می تواند قدرت در ارزان تر و بیشتر آب و هوا-دوستانه راه است. آنها باور دارند که پول خود را بهتر است سرمایه گذاری در منابع قدرت است که باید در آینده به جای دوباره قطعه سازی منسوخ نیروگاه های زغال سنگ.

آنها همچنین گوش دادن به مشتریان خود, هر دو شرکت و فردی که می خواهید انرژی خود را از یک تمیز کننده منبع از زغال سنگ. آنها می دانند که تغییرات آب و هوایی واقعی است و آنها در حال ساخت کسب و کار تصمیم گیری بر اساس آن است. این شامل راه شرکت های برق در هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات-تکیه متحده است.

مرگ زغال سنگ است که پیچیده و مرکب. این هم چیزی است که مردم مانند تهمت و کرامر می دانستند که در آینده حتی به عنوان آنها به وعده های خلاف برای جذب رای دهندگان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن