McFeely: این همان چیزی نیست که شما خریداری N. D. جمهوریخواهان?

کلاه ها را به کالیفرنیا ، داگ بورگوم که doddering پیر جمهوری خواه مردان در داکوتای شمالی مقننه کندوپاش با خشم

توسط NEWSATROPAT در 27 اردیبهشت 1399

کلاه ها را به کالیفرنیا ، داگ بورگوم که doddering پیر جمهوری خواه مردان در داکوتای شمالی مقننه کندوپاش با خشم در مورد تفکیک قوا و مجریه اجرا amok.

چنین مفاهیم عجیب و جالب در سن دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فکر نمی کنید ؟

بسیاری از کندوپاش آمد و در همان روز وکیل برای رئیس جمهور آنها احترام استدلال قبل از دادگاه عالی ایالات متحده که گفت: رئیس جمهور است که به معنای واقعی کلمه بالاتر از قانون است و می تواند به معنای واقعی کلمه انجام آنچه او می خواهد و نمی تواند بررسی آن است.

درو. افشانده شدن. و غیره.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در صورتی که شما آن را از دست رفته و شما ممکن است به دلیل داکوتای شمالی جمهوری خواه سیاست تبدیل شده است کمی بیش از یک incestual خودی صابون اپرا به این دلیل که حزب مخالف است و متاسفانه بی ربط بورگوم است که در آب داغ با همکار خود GOPers چرا که او شروع به یک عمل سیاسی کمیته است که بیان هدف خیلی بزرگ اعضای حزب خود او ندارد.

رژیم صهیونیستی. تونی سوپرانو دارای یک حلقه زیبا به آن.

بورگوم است گه غنی پس از او قرار داده $195,000 از پول خود را به تایید. چرا که او غنی کثیف او متصل به دیگر کثیف غنی مردم در سراسر کشور و آنها را در جیب خود تغییر لحن در مورد $200,000. فرماندار و عوامل قصد استفاده از این پول برای شکست جمهوری خواهان در اولیه که میرم یا عبور بورگوم اند و یا تلقی ایدئولوژیک نامناسب به سلیقه خود.

مرتبط:

بورگوم حمایت شش قانونی امیدوار و یک خزانه دار دولت, نامزد, اما فرماندار هدف اصلی جف Delzer یک دیرین خانه عضو که نشان دهنده یک منطقه بزرگ در شمال بیسمارک. Delzer تر از یک چوب پنبه در یک باز نشده بطری از شراب است آشکارا مانور به فرضا بورگوم بیشتر لیبرال بودجه پیشنهاد شد و با صدای بلند منتقد فرماندار محبوب تئودور روزولت کتابخانه ریاست جمهوری در غرب داکوتای شمالی.

فرماندار عبارت دیگر می خواهد قانون گذاران خواهد شد که مناقصه خود را و مدیون به او برای گرفتن آنها انتخاب می شوند. مرتب کردن بر اساس مانند زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن در پشت رقبای اصلی به کنگره او ندارد. همین راهکار است. تعجب می کنم که در بورگوم کردم این ایده است ؟

در روز های قدیمی از رژیمهای کمونیستی بود به نام "تحکیم قدرت."

رژیم صهیونیستی. نیکیتا خروشچف کسی هست ؟

این جمهوری در حزب جمهوری خواه وحشیگری است که اوباما و دموکرات و دانشگاهیان سرود در مورد "کنترل و توازن" و "غیر معمول" طبیعت بورگوم بازی. آنها ظاهرا پرداخت می شود توجه به واشنگتن در سه سال گذشته است.

این دنیای جدیدی است که از حزب جمهوری خواه سیاست است. شما انتخاب "غیر خودی" را به لرزش و نور آتش زیر "حرفه ای سیاستمداران است." کمی وجود دارد وفاداری به استقرار مگر آن که آن را مناسب نیازهای خود را. قدرت با قلاب کلاه بردار و یا تایید شده.

شما رفت و به پای صندوقهای رای مانند starry-eyed نوجوانان برای مغلوب ساختن پیشی جستن و بورگوم, North Dakota جمهوری خواهان و در حال حاضر شما جرم توسط فرماندار قدرت بازی ؟

آن را خورد, دانه های برف, این چیزی است که شما خریداری شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن