مرلین Hagerty: وجود خواهد داشت به روز بهتر

شما ممکن است یک نقطه. بله ما نباید طوری کج خلقی در این دوران. ما باید در پیدا کردن دلیل برای تشویق خوبی است. پ

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399

شما ممکن است یک نقطه. بله ما نباید طوری کج خلقی در این دوران. ما باید در پیدا کردن دلیل برای تشویق خوبی است.

پس از تمام پرندگان هنوز در حال آواز خواندن. چمن در حال رشد است. ریواس است.

من خوشحالم که شما به نام و به من گفت که چگونه بزرگ آن است که به خارج و در مورد. شما شده اند در کسب و کار در اینجا برای مدت زمان طولانی. من نمی دانم شما تا به حال سکته مغزی در ماه ژانویه است. و در حال حاضر بدون عوارض جانبی شما را در زمین گلف در راه رفتن. وجود شادی شما می توانید پیدا کردن در یک زمین گلف و بازیابی از هر چیزی که شما بازدید. در حال حاضر شما در راه رفتن و همچنین سوار یک ماشین گلف. و به شما می گویند شما در پیدا کردن شاد مردم وجود دارد.

من فکر می کنم حق با شما زمانی که شما می گویند در زندگی شما باید سعی کنید سخت است. و سپس سعی در نگه داشتن.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اغلب اوقات این روزها ما فقط دیدار با دیگران در خیابان ها و لرزش سر ما. اما ما می دانیم که این coronavirus خواهد شد. وجود خواهد داشت بهتر از روز است.

همه چیز اتفاق می افتد

من همیشه استفاده می شود به فکر می کنم چیزهایی شبیه به این هرگز اتفاق افتاده است. من هرگز حتی می دانستم که چه طاعون بود. تنها در آن اتفاق افتاده است طولانی و طولانی پیش. در حال حاضر ما می دانیم که هر چیزی می تواند اتفاق می افتد.

بسیاری از ما بهار رویدادهای لغو شده است. همین کریگ اکراه ارسال پیام به اعضای گروه گفت: "ببینید شما در پاییز." هنوز هم با احتیاطی مناسب او است برگزاری کریگ خانواده کنسرت. تمام مکان های گروه خواهد بازی هستند البته بسته به گروه در حال حاضر.

و چه کسی می داند که آیا چنگال بزرگ شهر گروه خواهد شد و کنسرت های خود را در این تابستان. تنها بگویید.

این چنین زمان های مختلف.

دبیرستان مرکزی تا به حال ارکستر و گروه کر کنسرت برنامه ریزی شده این هفته است. این مدل که لغو شد در آوریل 25.

به کودکان

شما تعجب آنچه این سالمندان خواهد بود گفتن فرزندان خود را – چه آنها خواهد بود صحبت کردن در مورد زمانی که کلاس reunions 20 یا 30 سال از هم اکنون.

بله داگ شما مناسب هستند. به شما می گویند که حتی در حال حاضر ما باید در پیدا کردن دلایل برای تشویق خوب است. افرادی هستند که به کمک یک دیگر. کودکانی که در حال کمک کردن در خانه. خورشید هنوز می آید تا در صبح است.

مردم باید صادقانه بوده است با پوشیدن ماسک – امید برای محافظت از دیگران در مکان هایی مانند سوپر مارکت ها. به نظر من رئیس جمهور ایالات متحده می توانید انجام دهید که بیش از حد. حتی اگر او احتمالا نمی خرید مواد غذایی برای کاخ سفید است.

به یاد داشته باشید برای نگه داشتن خود رفتار داگ و من سعی کنید بیشتر به تشویق خوب!

دوستان خود را در کاتن وود خیابان

مرلین



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب