مرلین Hagerty: "شاید سال آینده' حلقه درست به عنوان برنامه سفر را تغییر دهید با توجه به همه گیر

ما در حال حرکت از ممکن است در این هفته است. و رفتن به ماه ژوئن با افکار چگونه COVID-19 ویروس اتحادش را تغییر ت

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399

ما در حال حرکت از ممکن است در این هفته است. و رفتن به ماه ژوئن با افکار چگونه COVID-19 ویروس اتحادش را تغییر تمام آنچه خواهد و یا می توانست اتفاق افتاده است.

قبل از اینکه طولانی, شما و کتی باید پس از رسیدن در گرند فرک. مانند بسیاری دیگر شما در حال سفر در تابستان امسال در یک جدید خود شامل RV. و مانند دیگران شما نمی تواند انجام هر گونه مسافرت های بین المللی – حداقل برای چند سال.

شما ببینید ما پارک های ملی و دیدن این کشور نزدیک است.

بنابراین مینیاپولیس اول خود را متوقف کند. سپس شما برنامه ای برای ماندن در اردو از East Grand Forks برای سفر خود را به خانواده و دوستان در اینجا. برنامه سفر خود را شامل سیاه تپه. فراتر از آنچه که شما به دنبال رودخانه می سی سی پی جنوبی به نیواورلئان. و سپس بازگشت به فلوریدا.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

من مطمئن هستم که خود را چهار روز در گرند فرک کافی خواهد بود. پس از همه, شما که نوه متولد مارس 20. و پسر خود مایک و همسرش Shuna مك فارلين به نام نوزاد جدید خود را دیو. در حال حاضر شما دو نفر وجود دارد به نام دیو مک فارلین.

سپس شما باید ریچارد و خانواده اش, زندگی در اینجا.

به علاوه وجود دارد بسیاری از دوستان خود را از سال های طولانی در کسب و کار در گرند فرک. آن را بیش از حد بد است درست نیست برای یکی دیگر از کوکی جمع آوری است.

شاید سال آینده! من حدس می زنم کسانی که کلمات کلیدی در حال حاضر.

هنوز هم زندگی می رود در اینجا در گرند فرک. تری بوهان مدیر می گوید: وجود خواهد داشت فارغ التحصیلی خدمات در 7 p. m. روز شنبه برای جامعه ، آنها در حال برگزاری آنها را در پارکینگ مدرسه برای نابینایان ساختمان. و سالانه راننده آموزش برنامه آغاز می شود وجود دارد در هفته آینده – در اولین روز از ماه ژوئن است.

سخنرانان برای فارغ التحصیلی خواهد بود مرسدس Hegland و علی Gerszewski.

در حال حاضر برای آموزش رانندگی وجود دارد 250 دانش آموزان امضا و 16 مدرسان آماده به رول.

بله خورشید درخشان نگه می دارد. باران آمده است. زندگی می رود. داگ Norby به من می گوید زندگی خوب است. ما فقط باید برای ایجاد تنظیمات. بنابراین لذت بردن از سفر خود را در 40 فوت RV.

دوستان مرلین, تماشای درخت سیب و یاس بلوم در حیاط خلوت در کاتن وود خیابان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن