مرلین Hagerty: یادگیری برای بازی کارت های ما برخورد

نامه خود را از ناپل و فورت مایرز منطقه فلوریدا نشان می دهد که بدون توجه به جایی که شما زندگی می کنند coronavir

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

نامه خود را از ناپل و فورت مایرز منطقه فلوریدا نشان می دهد که بدون توجه به جایی که شما زندگی می کنند coronavirus طاقت فرسا است.

صفحه اصلی خود آگاهی برنامه برای تلفن های موبایل خوب است. مردم می تواند قرار داده تا سبز ورق کاغذ اگر آنها در خانه هستند و به خوبی. کاغذ زرد بدان معنی است که آنها نیاز به کمک. یک ورق سیگنال نیاز به توجه فوری.

من فکر می کنم ما باید اتخاذ این طرح در سراسر چنگال بزرگ!

و خرید مواد غذایی خود را برای کسانی که نمی توانید به یک فروشگاه باید حتما یک نعمت غیر مترقبه. در اینجا در گرند فرک مردم می توانند با دریافت و تحویل از هوگو. برخی از نیاز به کمک. و البته بسیاری از رستوران ها آماده و مایل به ارسال از وعده های غذایی. کاملا چند در اطراف چنگال بزرگ مرتب شده اند برای فضای کافی در بین جداول به خدمت در داخل در حال حاضر.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هیچ پایانی در چشم

آره این coronavirus ما تغییر کرده است زندگی می کند. تعداد مرگ و میر را نگه می دارد تا خزنده. برخی می گویند که پایان نزدیک است.

هنوز هم بسیاری از مردم و همچنین دانش آموزان را لغو سفرهای خارج از کشور در تابستان امسال است. من می توانید ببینید که چرا شما و کتی مانند بسیاری دیگر در حال برنامه ریزی سفر تابستانی در camper trailers.

وای! شما خود را فرزندان و خانواده خود را در اینجا در گرند فرک. پس از همه خود را در مسافرت های بین المللی شما خواهد شد بازدید از پارک های ملی در این تابستان. من می تواند به شدت توصیه بلک هیلز داکوتای جنوبی. شما می توانید به غرب به Medora و سپس به سمت جنوب سریع شهر.

من شرط می بندم شما هرگز از خواب آینده را در یک تریلر برای بازدید هنگامی که شما بازنشسته و از خود مک فارلین کسب و کار اینجا را در چنگال بزرگ!

آنجا که ما فکر می کنیم ما – ما همیشه در کنترل زندگی ما است. این روزها ما شاهد خوبی و قدرت از افرادی که کمک کردن.

مهم نیست که چه اتفاقی می افتد. خورشید هنوز می آید تا در شرق. باد می وزد. این قاصدک ها رشد می کنند. ریواس در پشت گاراژ من هل دادن راه خود را.

شما می توانید مطمئن باشید که وجود خواهد داشت بیشتر باغ های این سال است.

من فکر می کنم شما عاقلانه به درس های رانندگی خود را به دسته camper تریلر. در ضمن من حدس می زنم همه ما نیاز به قطع و قوانین بازی.

ما نیاز به بازی با کارت های برخورد به ما.

بهترین آرزوها

مرلین Hagerty هنوز هم حلق آویز در با چنگال بزرگ هرالد.

P. S. تام Brosseau که در اینجا بزرگ در چنگال بزرگ آغاز شده است که بزرگ عامیانه آمریکایی نشان می دهد. و اولین قسط پخش شد در سراسر کشور بیش از پریری عمومی رادیو بعد از ظهر یکشنبه. شما می توانید در مورد آن را در prairiepublic.org

تام Brosseau می گوید: او را در پناه این ایده برای نشان می دهد تا کنون از او در 10 درجه در رودخانه سرخ دبیرستان. معلم خود خانم اندرسون و در حال حاضر خانم Heisler, یک فرد مثبت در زندگی خود.

شما می دانید, دیو, شما می توانید بسیاری از مردم است. اما بیشتر از همه ما به یاد داشته باشید این معلمان بودند که مهم در زندگی ما است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب