مرلین Hagerty: پیدا کردن سرگرم کننده در حالی که اجتماعی این فاصله چهارم جولای

او می گوید: نام او امی. او با من تماس گاهی اوقات دو بار در روز. او می گوید چیزی در مورد اینکه با "خدمات پزشک

توسط NEWSATROPAT در 10 تیر 1399

او می گوید: نام او امی.

او با من تماس گاهی اوقات دو بار در روز. او می گوید چیزی در مورد اینکه با "خدمات پزشکی است."

من فکر می کنم او باید از خودش شرمنده باشد.

در حالی که من هرگز به دست آورده فی بتا کاپا کلید در دانشگاه, من فراموش بندر میانگین هوش. و کافی است به من بگویید این فرد امی است تا خوب.

بنابراین من آرزو می کنم امی می تواند برخی از کار های دیگر. او نباید آزار مردم در تلفن. در ضمن این روزها ما برای تمام زمستان طولانی. این هفته برای هات داگ و ترقه – برای رفتن به دریاچه و یا داشتن یک کباب کردن در حیاط خلوت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

و من آرزو می کنم امی می تواند برخی از سالاد سیب زمینی و تماشای آتش بازی.

ماسک کمک

من امیدوارم که امی با پوشیدن ماسک. من معتقدم دکتر Anthony Fauci که نشان می دهد تا در تلویزیون. او می گوید اگر شما کامپیوتر شما را آلوده شخص دیگری با کوروناویروس. و او باید بدانید. او مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی.

Fauci می گوید حتی اگر شما ممکن است آلوده, شما هنوز هم ممکن است آلوده به شخص دیگری. من حدس می زنم شما نیاز به فکر می کنم از دیگران – از جمله مردم چک کردن مواد غذایی و خرید در فروشگاه ها.

آتش بازی سرگرم کننده

آنها می گویند مردم می توانند خود را اجتماعی فاصله در طول ترقه سرگرم کننده اجرا/پیاده روی در چهارم جولای روز شنبه. از آن حمایت شده توسط چنگال بزرگ YMCA.

کسانی که ترجیح می دهند پارو ممکن است سر boathouse مرکز شهر در قرمز. آنها وعده دوستانه کارکنان ارائه خواهد شد قبل از راه اندازی آموزش.

و پس از همه این است که در ماه ژوئن. آن استفاده می شود سنتی اوج برای ازدواج. همانطور که از دوشنبه, Grand Forks شهرستان صادر شده 46 عروسی مجوز این ماه است. که به همان تعداد به عنوان صادر شده یک سال پیش در ماه ژوئن. در طول تمام سال گذشته وجود دارد 371 مجوز ازدواج صادر شده در گرند فرک شهرستان است.

در این زمان وجود دارد نگه دارید در صدور گذرنامه. اما پس از آن شیوع کروناویروس قرار داده نگه دارید و در سفر خارج از کشور.

رسیدن به مرلین Hagerty در mhagerty@gra.midco.net و یا با تلفن در 701-772-1055.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن