مرلین Hagerty: یک نوع متفاوت از انتخابات سال

"زندگی عجیب و غریب است که با تاب و چرخش . . .همانطور که همه ما گاهی اوقات می آموزد." این واژه از شعر با عنوا

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399

"زندگی عجیب و غریب است که با تاب و چرخش . . .همانطور که همه ما گاهی اوقات می آموزد."

این واژه از شعر با عنوان "ترک نیست" باید معنی خاص امروز است. در حالی که تقویم می گوید: این انتخابات در روز انتخابات باز نمی شود. برگه های رای در این سال رفت و از طریق پست به شهرستان حسابرس ،

رای گیری اولیه توسط رای گیری شده است یکی از بسیاری از تغییرات آورده موج coronavirus.

رفتن به پای صندوق های رای بوده است تا حدودی از یک رویداد اجتماعی برای بسیاری از. آن را یک فرصت برای دیدار با همسایگان اغلب دیده نمی شود. یک شانس برای برخی از chit chat. در حال حاضر ما گفت: برای جلوگیری از تجمعات.

بنابراین ما آنچه که ما نیاز به انجام است. ما با ایمیل ما در برگه های رای. اکثر مردم ماسک و هنگامی که آنها به خرید مواد غذایی و یا فروشگاه در فروشگاه ها. آن حداقل را نشان می دهد احترام به دیگران است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

زندگی می رود. کودکان امروز را به نوه های خود در مورد جهان موج گسترده ای از coronavirus در سال 2020 است.

پرواز پرچم

در ضمن بعضی چیزها هرگز تغییر. روز پرچم در حال آمدن است تا یکشنبه. وجود دارد هیچ چیز بیشتر نشاط بخشی نسبت به رانندگی در خیابان که در آن پرچم امواج خارج از خانه های بسیاری است.

پرچم نمایش داده شود باید فقط از طلوع تا غروب آفتاب است. و می توان آن را در تمام روز هنگامی که آب و هوا اجازه با توجه به یک جزوه منتشر شده توسط سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده.

به افتخار عبور پرچم مردان در لباس غیر نظامی حذف ارایش مو با دست راست. آنها باید آن را نگه دارید بیش از قلب خود را با توجه به VFW کتاب راهنما. لباس مردان ارائه یک نظامی سلام. مردان بدون ارایش مو زنان و رندر یک دست به قلب درود می فرستم.

Belmont Road اغلب منجر به راه با بسیاری از پرچم پرواز از خانه.

فروش گاراژ

در ضمن زندگی می رود. آنها در حال تمیز کردن شهر از شرق چنگال این هفته است. و coronavirus را متوقف کرده شکوفایی گاراژ فروش در سراسر.

نظر وجود دارد که جریان به عنوان ما منتظر بازگشت از انتخابات این هفته است. در میان آنها این است که اریک Fritzell راست است زمانی که او می نویسد در مورد تلاش بیشتر نیاز به کنترل زبان انگلیسی Coulee در راه شمال به خارج از محوطه دانشگاه. اندرو Armacost به نظر می رسد مهمترین 13th جمهور UND. کارن و اورت Knudsvig خود را آغاز کردند 61 سال از سعادت. و داگ Norby راست است زمانی که او می گوید: همه ما باید سعی کنید به تشویق خوبی است.

وجود دارد همیشه در حال افکار در مورد آنچه باید انجام شود. باغ نیاز به وجین. چمن نیاز درو. این دریاچه در حال انتظار. ایوان نیاز به نقاشی.

اما پس از آن رم در یک روز ساخته.

رسیدن به مرلین Hagerty در mhagerty@gra.midco.com و یا با تلفن در 701-772-1055.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن