اکثر گرجی ممکن است رد COVID-19 واکسن نظرسنجی جدید نشان می دهد

زمانی که CRRC بررسی قرار گرفت که چرا مردم در برابر واکسن آن را در بر داشت که یک پنجم از پاسخ دهندگان اعتقاد بر

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399

زمانی که CRRC بررسی قرار گرفت که چرا مردم در برابر واکسن آن را در بر داشت که یک پنجم از پاسخ دهندگان اعتقاد بر این واکسن باعث اوتیسم یک چهارم اعتقاد آنها حاوی ناامن سموم و یک چهارم اعتقاد آنها نیست ارزش "خطر". حدود 14 درصد از افراد مورد بررسی اعلام کرد که واکسن لازم نیست برای حفاظت از سلامت کودکان است.

"در ایالات متحده در حدود یک در ده مردم بر این باورند که واکسن می تواند باعث اوتیسم" گفت: Gilbreath. "نگرش نسبت به واکسن در آمریکا در نظر گرفته شده هر دو سلامت عمومی و مسئله امنیت است. در مقایسه در مورد دو بار به عنوان بسیاری از در گرجستان فکر می کنم که واکسن می تواند باعث اوتیسم."

نتایج CRRCs نظرسنجی نگران کننده است اما تعجب آور نیست می گوید: Sopo Gelava سردبیر افسانه آشکارساز یک سازمان که آهنگ دروغ در گرجستان است.

"ضد واکسن اطلاعات غلط بود رفتن در اطراف قبل از همه گیر اما شده است وجود دارد افزایش واقعی در واکسن مربوط به اشتباه و دروغ" می گوید Gelava که ویژگی توانایی اطلاعات غلط به گسترش در این کشور را به انفعال دولت است.

Gelava همچنین معتقد است که شکست دولت برای مقابله با اطلاعات غلط منجر به تعداد زیادی از مردم در پاسخ "نمی دانم" به سوالات مربوط به واکسن و COVID-19 در CRRC نظرسنجی.

حدود 10 درصد از کودکان در گرجستان با سن کمتر از شش نشده اند واکسینه با توجه به آمار مرکز ملی کنترل بیماری ها و سلامت عمومی (NCDC) از 2019.

"اگر در گذشته کودکان محروم از واکسیناسیون به دلیل غفلت والدین امروز ایدئولوژیک ضد vaxers آگاهانه رد واکسیناسیون می گوید:" paediatrician Lela Zangurashvili.

Zangurashvili است به خصوص در مورد تعداد افرادی که ممکن است بخواهید به واکسیناسیون کودکان خود را: "من واقعا نگران است. اگر آن را یک حد برآورد ما ممکن است در صورت مشکلات در نظر پوشش واکسيناسيون از جمعیت است."

concept 1 (4).png
تصویر: اینگه Snip.

در اخیر جهانی سرخک در 2019, 3,920 مردم در گرجستان آلوده شدند در حالی که 2,199 آلوده شدند در سال 2018 با توجه به NCDC. از سال 2018 2019 این افزایش 78% با توجه به NCDC گزارش سالانه. در سال 2018 این کشور بود و یکی از هفت عضو اتحادیه اروپا ثبت شده است که سرخک موارد با توجه به سازمان بهداشت جهانی است.

Paata Imnadze سر از NCDC است قبلا نسبت به افزایش ابتلا به سرخک به اطلاعات غلط و دروغ پخش آنلاین.

"در سراسر جهان شبکه های اجتماعی میزبان های مختلف ضد واکسن گروه های که در آن دروغ در مورد اثرات منفی واکسیناسیون است منتشر بر اساس انواع روسیه منابع; Georgia این قاعده مستثنی است" Imnadze گفت: در مصاحبه با موسسه جنگ و صلح گزارش.

در طول سال 2019 اولین anti-vax دادخواست توزیع شد در گرجستان توسط یک سازمان موسوم به واکسیناسیون و عوامل خطر. من در سراسر آن را در پسر من قبل از مدرسه والدورف, گرجستان.

اگر چه این طومار که خواستار آن است که پدر و مادر باید "حق انتخاب" به واکسیناسیون کودکان خود را پایین گرفته شده است پس از شکایت این سازمان ادعا کرد که آنها تا به حال به جمع آوری بیش از 100,000 امضا.

CRRC را Gilbreath اضافه می کند که نگرش منفی نسبت به واکسن بسیار مهم برای درک و مقابله با هر دو برای مبارزه با Covid-19 و برای بهداشت عمومی به طور گسترده تر در کشور است.

"این شماره ها نگران کننده برای بهداشت عمومی در گرجستان" Gilbreath گفت. "اگر واکسن شک و تردید به معنی مردم نمی immunise فرزندان خود را پس از آن منفی متعددی بهداشت و درمان عوارض شده اند که شاهد جاهای دیگر می تواند پدیدار شود در اینجا."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب