سیاهگوش ستاره Napheesa ذغال سنگ باعث می شود او موضع روشن است: "من کاملا می خواهید به بازی'

زمانی که مایکل جردن مستند "آخرین رقص" پخش و ذغال سنگ می تواند به اندازه کافی دریافت نمی. "این شگفت انگیز" 2019

توسط NEWSATROPAT در 26 اردیبهشت 1399

زمانی که مایکل جردن مستند "آخرین رقص" پخش و ذغال سنگ می تواند به اندازه کافی دریافت نمی.

"این شگفت انگیز" 2019 WNBA rookie سال گفت. "من آن را دوست دارم."

ذغال سنگ قدردانی شده است یادگیری در مورد عملکرد داخلی از شیکاگو بولز سلسله در 1990s به عنوان به خوبی به عنوان محکم درایو است که نگه داشته MJ رفتن در تمام هزینه.

آن نیز ساخته شده است که سیاهگوش به جلو کمی antsy در حالی که در خانه گیر کرده در سنت چارلز Mo. در طول بیماری همه گیر کوروناویروس.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"شما واقعا فقط می خواهید برای دریافت در ورزشگاه پس از آن" ذغال سنگ گفت: در 10 بخش مستند پخش در ESPN. "این بسیار الهام بخش است و قطعا باعث می شود من خارش به بازی دوباره."

خوشبختانه برای ذغال سنگ او دسترسی به یک کلیسا با بدنسازی معنی او شده است قادر به قرار دادن برخی از عکس های او به عنوان منتظر کلمه در مورد اینکه آیا WNBA فصل شروع خواهد شد. او امیدوار به ساخت یک تازه کار فصل که در آن او به طور متوسط 13.1 امتیاز 6.6 ریباند 2.6 کمک و 1.9 دزد در حال ظهور به عنوان یک پتانسیل سوپراستار به مشعل از سیاهگوش افسانه های مایا مور و Seimone آگوستوس

"من سعی می کنم برای به دست آوردن یک بسکتبال تمرین و مربی ما فرستاده و ما در خانه تمرین می کنم که هر روز" کالیر گفت. "سپس من خیلی بازی انحصار و تماشای تلویزیون در بین کسانی که همه چیز."

همه به نام ماندن آماده اگر او را دعوت به بازگشت. برای آنچه در آن ارزش, Lynx قرار بود برای باز کردن فصل خود را در شب جمعه, مارس 15 برابر شیکاگو آسمان است.

"این سخت است زیرا بدون یک تاریخ شروع آن را سخت به یک شرکت هدف به کار به سمت" کالیر گفت. "من فقط کار کردن به عنوان اگر من باید در اردوگاه های آموزشی در هفته است."

ذغال سنگ فکر می کند که بازیکنان نیاز خواهد بود چند هفته از اردوگاه های آموزشی برای بازگشت به شکل.

"حتی اگر ما در حال تلاش در آن هیچ چیز مثل این است که در بازی بسکتبال, شکل," او گفت:. "وجود دارد هیچ راهی برای انجام این کار است مگر اینکه ما در حال بازی است. اگر آنها فقط پرتاب ما به بازی های ما در حال رفتن به یک مقدار زیادی از آسیب ها و چیزهایی مانند آن. ما قطعا نیاز است که زمان به ما بدن در این نوع از شکل است."

که گفت: Collier هیچ رزرو در مورد برگشت به عمل خرد کردن یا اسیاب.

"من فرض کنید اگر ما بازگشت آنها را به هر احتیاط به امن نگه داشتن ما," او گفت:. "من کاملا می خواهید به بازی. همه ما این کار را به خاطر ما عشق بازی. اگر ما می توانید انجام دهید که در یک شیوه ای امن من قطعا می خواهم می خواهم به انجام این کار است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب