Loons را دوم در گروه پس از قرعه کشی با رپیدز

اتان Finlay به ثمر رساند و دو بار در اواخر نیمه اول به عنوان مینه سوتا, ایالات بسیج از اوایل کسری بودجه را به

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399

اتان Finlay به ثمر رساند و دو بار در اواخر نیمه اول به عنوان مینه سوتا, ایالات بسیج از اوایل کسری بودجه را به پایان برساند در یک 2-2 کراوات با کلرادو رپیدز در روز شنبه در نزدیکی اورلاندو به پرچ مقام دوم در گروه D و پیشرفت در MLS برگشت مسابقات است.

دروازه بان تایلر میلر ساخته شده سه موجب صرفه جویی برای Loons (1-0-2 5 امتیاز در این مسابقات; 3-0-2, 11 امتیاز کلی). مینه سوتا, ایالات پایان رسید یک نقطه در پشت اسپورتینگ کانزاس سیتی در جدول رده بندی و رئال سالت لیک آمد در مقام سوم با چهار امتیاز.

Kei Kamara و Jonathan Lewis به ثمر رساند برای آخرین محل کلرادو (0-2-1, 1 امتیاز در این مسابقات; 2-2-1, 7 امتیاز کلی). رپیدز حذف شد با وجود درآمد آن اولین مرحله از این مسابقات است.

Finlay گل در 36 و 43 دقیقه Jan Gregus گرفتن کمک در هر دو اهداف است.

اول آمد یک ضربه آزاد فقط در خارج از 18-حیاط جعبه در جناح چپ به کراوات نمره در 1-1. Finlay منحرف Gregus' صلیب فقط داخل پست نزدیک.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هدف دوم این آمد و بسیار خوب بدهد-و-رفتن Gregus فنر رومن Metanire پایین سمت راست. Metanire گرفت و توپ را به خط پایان قبل از ارسال یک صلیب بازگشت به Finlay در بالای 6-حیاط جعبه. Finlay قادر به گرفتن پای راست خود را بر روی توپ در حالی که در حال سقوط به زمین, تندرست توپ چمن و بیش از رپیدز دروازه بان ویلیام Shultz.

کلرادو را باز کرد به ثمر رساند در قرن 19 دقیقه به عنوان Kamara به پایان رسید سه بر دو شکست. او در زمان عبور از نیکولاس Benezet در بالای 18-حیاط جعبه قرار داده و کم شات زیر onrushing میلر و فقط در داخل راست پست.

هدف این بود 128 Kamara MLS حرفه ای پنجم در لیگ تاریخ است. همچنین این 1,000 گل توسط رپیدز حق رای دادن پس از آن بود که یک عضو موسس لیگ در سال 1996.

لوئیس گره خورده است نمره در دقیقه 59 در مدت کوتاهی پس از ورود به عنوان یک جایگزین. او جمع آوری یک شکست خورده مینه سوتا ترخیص یک ضربه کرنر و انداخته 17-حیاط شات که رفت دست راست یک غواصی میلر و به گوشه بالا سمت چپ از net.

Shultz ساخت دوم خود را مستقیما با شروع Clint اروین کنار به دلیل ضربه مغزی تولید شش موجب صرفه جویی در.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب