لندن: تصویری نشان می دهد مرد سیاه و سفید برگزار شد به زمین سست عنصر در چهره توسط افسر پلیس

توسط: اکسپرس وب میز | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 6:53:56 pm زودتر از نیروی پلیس لندن مواجه شد

توسط NEWSATROPAT در 31 خرداد 1399
توسط: اکسپرس وب میز | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 6:53:56 pm
george floyd protests, us protests racism, us anti racism protests, police brutality, london metropolitan police racism charges, زودتر از نیروی پلیس لندن مواجه شدید واکنش پس از فیلم پدید آمده است که در آن سه افسران سنجاق کردن یک دستبند 35 ساله مرد سیاه و پاشش او را با فلفل اسپری.

لندن شهری نیروی انتظامی آمده است تحت انتقاد شدید پس از ظاهر آنلاین که در آن 18 سال, پیر مرد سیاه و سفید دیده می شود که با خشونت هل داد و به زمین و سست عنصر را در چهره دو پلیس لباس شخصی مقامات.

در این ویدئو به ضرب گلوله توسط یک تماشاچی در آوریل 22, 18 سال, پیر مرد شنیده شفاعت با پلیس و فریاد "من هستم نه مقاومت در برابر" آنها به شدت بد گویی کردن از او را به زمین و دستبند او را. در تلاش برای مهار او یکی از افسران دیده می شود نگه داشتن او را در زیر زانو خود را.

به گفته سرپرست پلیس شهری ادعا کرده است این حادثه بود که از متن گرفته شده. به گفته پلیس 18 ساله و دو نفر دیگر بودند که روی دوچرخه بارها و بارها نادیده گرفته ماموران زمانی که از آنها خواسته آنها را به متوقف شود. مقامات پولیس گفته می شود گشت زنی در منطقه پس از های اخیر شکایت از باند تنش و خشونت است.

"18 سال متوقف شد برای اهداف از سلاح های جستجو. او دست به دستبند قرار داده و به طبقه در تلاش برای کاهش هر گونه مسائل بالقوه باید یک سلاح وجود داشته باشد. پس از اتمام جستجو بدون سلاح شد و به مرد اجازه داده شد برای رفتن. او بازداشت" یک سخنگوی پلیس متروپولیتن گفت: نگهبان.

زودتر از نیروی پلیس لندن مواجه شدید واکنش پس از فیلم پدید آمده است که در آن سه افسران سنجاق کردن یک دستبند 35 ساله مرد سیاه و پاشش او را با فلفل اسپری. پس از حادثه Metropolitan Police Force اشاره خود را به ناظر گروه مستقل اداره پلیس برای انجام تحقیقات بیشتر است.

این می آید در میان تظاهرات جهانی علیه نژادپرستی و خشونت پلیس برانگیخته شده توسط وادار سازد کشتار غیر مسلح آمریکایی آفریقایی جورج فلوید در مینیاپولیس, ایالات متحده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن