ND دیوان عالی کشور طرف با دولت در $200 متر حقوق و مواد معدنی مورد

مورد Sorum v. داکوتای شمالی به وجود آمد اختلاف بر سر قانون اساسی از یک سال 2017 قانون اجازه دولت به بازپرداخت

توسط NEWSATROPAT در 10 مرداد 1399

مورد Sorum v. داکوتای شمالی به وجود آمد اختلاف بر سر قانون اساسی از یک سال 2017 قانون اجازه دولت به بازپرداخت حق امتیاز آن گفت: آن را به حال به اشتباه به دست آورده کردن زمین در زیر دریاچه است. دادگاه نظر نوشته شده توسط عدالت Jerod E. steve sisko حکومت است که دولت می تواند ارزیابی این حق امتیاز و توزیع آنها را به بخش خصوصی معدنی اپراتورهای.

این پرونده پیچیده هش از زمین حقوق هینگد در یک رقابت تعریف دریاچه Sakakawea مرزهای. پیامدهای مورد قابل توجهی از $200 میلیون دلار حق امتیاز جمع شده اند که از زمین فقط در چند سال گذشته است. داکوتای شمالی تصمیم دادگاه عالی سابقه تنظیم برای توزیع پول انباشته کردن زمین رفتن به جلو.

پس در این مورد آغاز شده و در پایین تر از محاکمه دادگاه, مواد معدنی حق امتیاز شده اند قرار دارد در نگه داشتن حساب در بانک از داکوتای شمالی در انتظار قانونی تصویب خود را برای توزیع مجدد.

در داکوتای شمالی, مواد معدنی حقوق تعریف شده توسط, تاریخی, جای فعلی مرزهای بدن از آب است. در این مورد ساخت و ساز در پادگان سد در سال 1947 به طور قابل توجهی تغییر دریاچه Sakakawea مرزهای خروج دلالان با این کار پیچیده طراحی دریاچه را قبل از سد جغرافیا برای تعیین حال و روز زمین و مالکیت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پس از گذشت سال 2017 قانون سابق فرمانداری نامزد پل Sorum و تشکر. ماروین نلسون D-Rolla شکایت دولت با این استدلال که توزیع بودجه به مبلغ بر خلاف قانون اساسی هدیه دادن.

متهمان این پرونده شامل رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم دادستان کل Wayne Stenehjem و زمین مدیره.

دادگاه عالی از نظر معکوس تصمیم گیری ساخته شده در سال گذشته توسط دولت منطقه قاضی که حکم داد که در حالی که قانون شد و قانون اساسی استرداد حق امتیاز را به معنای "هدیه" به اشخاص خصوصی.

در یک بیانیه بورگوم تحسین تصمیم دادگاه بیان حکم "اجازه می دهد تا دولت به سمت راست این اشتباه با بازگشت بودجه به هزاران معدنی صاحبان که هرگز از آن باید جمع آوری کرده اند در وهله اول و برای انجام این کار بدون نقض ضد هدیه بند در داکوتای شمالی اساسی است."

این حکم به این معنا نیست که 200 میلیون دلار در حال حاضر قرار دارد در بانک داکوتای شمالی تمام خواهد شد بازگشت به معدنی اپراتورهای. بلکه دولت در حال حاضر اجازه دسترسی به ارزیابی آن بودجه و مشخص است که متعلق به دولت است که به اپراتورهای خصوصی.

جودی اسمیت کمیسر زمین مدیره گفت: وزارت او است و نه به طور رسمی در مورد حاکم نشده است اما انتظار دارد که آنها را برای مقابله با آن در هفته آینده.

خوانندگان می توانند در رسیدن به خبرنگار آدم ویلیس, گزارش, امریکا, سپاه, عضو, در awillis@forumcomm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن