لوله پلی اتیلن ۲۰۰۰ میلیمتر

لوله های پلی اتیلن با توجه به ضخامت لایه درونی و اصطلاحا جدار لوله در سایزهای مختلفی بر اساس مقیاس اینچ و یا م

توسط مدیر سایت در 21 خرداد 1402

لوله های پلی اتیلن با توجه به ضخامت لایه درونی و اصطلاحا جدار لوله در سایزهای مختلفی بر اساس مقیاس اینچ و یا میلیمتر تولید گردیده و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند. لوله های ۲۰۰۰ میلیمتری پلی اتیلنی یکی از انواع مختلف لوله های پلی اتیلنی است که در پروژه های مختلف آبرسانی شهری، فاضلابی، انتقال سیالات، نفت و گاز و پروژه های دریایی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

لوله پلی اتیلن ۲۰۰۰ میلیمتر چیست؟

لوله های پلی اتیلن ۲۰۰۰ میلیمتر و یا ۸۰ اینچ یکی از انواع شناخته شده لوله های پلی اتیلن است که به لوله های کاروگیت نیز شهرت داشته است. لوله کاروگیت از دو بخش داخلی و خارجی با تکنولوژی مواد پلی اتیلنی طراحی و تولید می شود. ساختار منحصر به فرد لوله پلی اتیلن ۲۰۰۰ میلیمتر، منجر به ایجاد مقاومت بسیار زیاد در این نوع از لوله ها در برابر فشارهای وارده می شود. مواد اولیه مورد نیاز در ساخت لوله های کاروگیت، PE80 و PE100 بوده و قابلیت انعطاف پذیری بالایی در لوله های ۲۰۰۰ میلیمتری ایجاد خواهند نمود.

ویژگی های مثبت لوله پلی اتیلن ۲۰۰۰ میلیمتر

  • مقاومت بالا نسبت به لوله های فلزی

تولید لوله پلی اتیلن انقلاب بزرگی در دنیای پتروشیمی بوده و توانست بر بسیاری از مشکلات آبرسانی و سایر پروژه های انتقال سیالات توسط لوله های فلزی فائق آید. این نوع از لوله ها به دلیل جنس مستحکم و متفاوتشان نسبت به لوله های فلزی بسیار متفاوت تر بوده و در برابر تغییرات محیطی مانند سرما، گرما و به ویژه پوسیدگی ها بسیار مقاوم هستند.

  •  داشتن قدرت انعطاف

داشتن قدرت انعطاف و قابلیت تغییر شکل در هنگام نصب به ویژه در مکان هایی با محدودیت مسیر، از ویژگی های بسیار مهم و قابل توجه لوله های ۲۰۰۰ میلیمتری می باشد که به سهولت نصب و جا به جایی لوله ها کمک شایان ذکری خواهد نمود.

  •  مقاومت در برابر مواد شیمیایی

با توجه به مصرف لوله پلی اتیلن ۲۰۰۰ میلیمتر در سیستم های آتش نشانی و حمل و نقل سیالات، مقاومت و عدم تغییر شکل و ماهیت لوله ها از ویژگی های بسیار مهم بوده و حائز اهمیت می باشد.

  •  داشتن وزن پایین

یکی از بزرگترین مشکلات لوله های فلزی، حمل و نقل آن ها و دشواری جا به جایی به دلیل وزن بسیار زیاد این نوع از لوله ها در گذشته بود. امروزه لوله های پلی اتیلن به ویژه لوله پلی اتیلن ۲۰۰۰ میلیمتر دارای وزن و حجم کمتری نسبت به لوله های فلزی بوده و به آسانی جا به جا و به محل مورد نظر انتقال داده می شود.

  • عدم ایجاد رسوب

سطح لوله پلی اتیلن ۲۰۰۰ میلیمتر کاملا صاف و صیقلی بوده و از اینرو در هنگام نصب و جایگذاری در سیستم ها و مکان های مختلف، هیچ گونه رسوب گذاری نداشته و به آسانی قابل عبور خواهد بود.

 

کاربردهای مختلف لوله های پلی اتیلن ۲۰۰۰ میلیمتر

  • لوله کشی گاز و انتقال نفت
  • انتقال آب شرب مصرفی
  • انتقال آب دریا
  • سیستم های آتش نشانی
  • انتقال سیالات مجاز تحت فشار
  • انتقال فاضلاب های صنعتی کارخانجات
  • انتقال فاضلاب ها و ضایعات پالایشگاه های نفت و گاز
  • جهت بتن ریزی در پروژه های ساختمانی و عمرانی

قیمت لوله های پلی اتیلن در انواع مختلف

قیمت لوله های پلی اتیلن در انواع مختلف آن کاملا متفاوت بوده و به ضخامت جدار لوله، شرکت تولید کننده آن، طول شاخه و بسیاری از فاکتورهای دیگر وابسته می باشد. لوله پلی اتیلن ۲۰۰۰ میلیمتر در بیشتر موارد به شکل سفارشی در کارخانجات تولید گردیده و بسته به درخواست مشتری در ابعاد مختلف تولید می گردد. جهت اطلاع از قیمت دقیق انواع لوله های پلی اتیلنی از جمله لوله پلی اتیلن ۲۰۰۰ میلیمتر توصیه می شود به سایت رسمی کارخانجات تولید کننده مراجعه نموده و لیست قیمت ها را مشاهده نمایید. جهت سفارش و خرید لوله پلی اتیلن ۲۰۰۰ میلیمتر به سایت های معتبر و شناخته شده مراجعه نموده و یک خرید رضایت بخش را تجربه نمایید.



منبع
آخرین مطالب