لیبی را فراموش کرده نیم: بين تعارض و همه گیر زنان پرداخت قیمت بالاتر

هیچ پاسخ یا اقدام گرفته شد نسبت به این نامه است. شده است وجود دارد بدون کمک های بشر دوستانه و یا جبران خسارت ا

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399

هیچ پاسخ یا اقدام گرفته شد نسبت به این نامه است. شده است وجود دارد بدون کمک های بشر دوستانه و یا جبران خسارت ارائه شده برای زن آواره و یا یک ارزیابی برای کسانی که در خطر از دست دادن معیشت خود را به دلیل بیماری همه گیر. اضافه کردن به که فقدان هر گونه نظر برای رسیدگی به افزایش خشونت مبتنی بر جنسیت. در واقع در اولین هفته از قفل کردن سه زن گزارش شد قتل توسط شرکای خود در سراسر کشور است. وجود دارد هیچ مقام رسمی مکانیسم هایی را برای گزارش خشونت خانگی به یک تابو موضوع است که به طور گسترده ای مورد بحث در لیبی. زنانی که در معرض خطر هستند در خانه را جا به نوبه خود و در حال حاضر حتی کمتر منابع به دنبال کمک در جای دیگر.

از سوی دیگر ریاست جمهوری و شورا اقدام به کاهش حقوق (به استثنای خود البته) به عنوان بخشی از اقدامات ریاضتی با توجه به محاصره و قفل کردن. با توجه به هلا Bugaighis زنان مشغول به کار در اصطلاح صورتی یقه شغل پرداخت می شود کمتر از مردان هستند و بیشتر احتمال دارد به از دست دادن شغل خود را از مردان کار بیشتر ارزش در نیروی کار است. این ممکن است به طور قابل توجهی تحت تاثیر گروههای جامعه در لیبی به ویژه زنان مهاجران و پناهندگانی که به احتمال زیاد بیشتر به شدت تحت تاثیر قرار.

زنان اقدامات در دست خود

با وجود قابل توجهی کاهش فضای جامعه مدنی پس 2014, سازمان های غیر دولتی هستند بی امان در ارائه خدمات خود اغلب در همکاری با شهرداری ها. سازمان های جامعه مدنی اغلب فاقد منابع برای اجرای خود, پاسخ, اما, بسیاری از را آغاز کرده اند که داوطلبانه و مستقل طرح. وجود دارد در حال حاضر چندین کمپین های آنلاین مانند قرنطینه و نمی سربار خود را به منظور بالا بردن آگاهی در COVID-19 و جنسیتی تاثیر ضعیف افزایش حوادث خشونت خانگی و ارائه مشاوره حقوقی به بازماندگان و کمک به زنانی که به آنها نیاز دارید.

زنانی که اجرای کسب و کارهای کوچک شده اند تحت تاثیر منفی این بیماری همه گیر. اما برخی از زنان که اجرا دوخت کارگاه ها و خانه های مد ثابت کرده اند الهام بخش در خود جوامع محلی با تولید تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان. مثال دیگر این است که کار انجام شده توسط Lybotics که چاپ 3D ماسک های پزشکی. لیبی جامعه مدنی باقی مانده است انعطاف پذیر با کمی توجه از دولت است.

سیاست های دولت تمایل به چشم پوشی از جامعه مدنی با وجود تماس مستقیم با جوامع در نیاز و در نتیجه قادر به ارزیابی خطرات بالقوه و کاهش اقدامات بهتر است. با توجه به جنسیتی طبیعت لیبی زنان به ویژه از دست رفته از عکس, از آنجایی که آنها در حال مبارزه هستند و نه نماینده دولت. با توجه به عدم وجود کانال های ارتباطی بین تصمیم گیران و سازمان های جامعه مدنی کار خود را تا حد زیادی از دست رفته از سیاست. دولت باید منظم ایجاد کانال های ارتباطی به مشورت با سازمان های جامعه مدنی و به خصوص زنان است.

این بیماری همه گیر است پیامدهای بسیار ملموس و جناح متخاصم و خارجی خود را حامیان باید توقف همه درگیری ها نه تنها به آمده تا با یک راه حل برای جنگ بلکه به صورت بسیار زیاد اقتصادی و اجتماعی با چالش های COVID-19 شمار در لیبی. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری کشور نیاز هر سهم برای زنده ماندن تغییرات آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب