نامه: به virus تلاش است که آن را سزاوار

به سردبیر برخی از اخبار خوب و بد در مورد این بیماری همه گیر: این خبر خوبی است که بسیاری از کسانی که گرفتن COV

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399

به سردبیر

برخی از اخبار خوب و بد در مورد این بیماری همه گیر:

این خبر خوبی است که بسیاری از کسانی که گرفتن COVID-19 مریض نیست در همه یا فقط علائم خفیف — اما این خبر بد که آن مردمی هستند عفونی و علت حدود 50 درصد از عفونت های جدید.

این خبر خوبی است که آن را سخت تر از اول به فکر گرفتن ویروس از سطوح آلوده — اما خبر بد است که برنامه انتقال آسان تر از اول بود فکر می کردم.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این خبر بد که ماسک نسبتا بی اثر در توقف عفونت — اما خبر خوب این است که ماسک شگفت آور موثر در متوقف کردن مردم از انتقال آن است.

اگر تنها اولین نشانه از COVID-19 بود که فرد آلوده بینی تبدیل نئون صورتی! سپس بیماران جدید می تواند خال خال به سرعت درمان شود و جدا شده است. حتی اگر آنها خودداری بقیه از ما به راحتی می تواند آنها را ببینید و اجتناب از ویروس ها آنها در حال گسترش است.

در صورت عدم وجود neon pink بینی ما فرض است که همه در یک منبع بالقوه عفونت و در نتیجه همه دارای یک مسئولیت اجتماعی برای به حداقل رساندن خطر آلوده کردن دیگران است. به این معنی همه ما باید یک ماسک زمانی که ما در تعامل با مردم است.

کسانی که گالانت مردمی در فروشگاه checkouts را به خطر می اندازند تا حد زیادی به ما خدمت می کنند به طوری که آن را واقعا درخواست های زیادی برای ما به آنها اضافه شده حفاظت آنها سزاوار است ؟ اگر سلامت کارگران می تواند یک ماسک برای ساعت كه ما را می تواند تحمل کند یکی برای چند دقیقه در حالی که ما فروشگاه.

بله, من می دانم که در مورد حقوق مدنی و من یک مدافع پرشور آنها. اما هیچ کس حق دارد که برای قرار دادن دیگران در معرض خطر است. برای مثال بزرگسالان حق دارند به دود اما نمی باید این حق را به دیگران نفس خود را دست دوم دود. ما مجاز به رانندگی 100 مایل در ساعت در مناطق مسکونی.

این ویروس تند و زننده است نه سیاسی. آن را نمی تبعیض بین افراد مختلف با رنگ پوست و یا حزب سیاسی وابستگی بنابراین اجازه دهید به نوبه خود یک بحران بهداشت عمومی به یک فرهنگ دیگر جنگ نبرد.

در عوض بیایید با هم مبارزه با گسترش ویروس و سپاسگزار از هر فردی که تلاش می کند به انجام این کار. من می خواهم برای دیدن ما مدنی و بهداشت عمومی رهبران برجسته تر در این فیلم نقش چندان شهرداران منتخب نمایندگان و سلامت رهبران لطفا صحبت کردن. بیایید ببینید یکی دیگر از 100,000 مرگ و میر قبل از ما در نهایت به این طاعون مدرن مقاومت آن را سزاوار!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب