نامه: آیا تاخیر بیشتر در خط 3 پروژه

آن را دلسرد کننده به حداقل می گویند به خواندن این آخرین هفته است که فرماندار و کنترل آلودگی آژانس بار دیگر من

توسط NEWSATROPAT در 24 خرداد 1399

آن را دلسرد کننده به حداقل می گویند به خواندن این آخرین هفته است که فرماندار و کنترل آلودگی آژانس بار دیگر منتقل هدف پست و تاخیر در ساخت خط 3 پروژه جایگزینی. به عنوان کشاورزان مثل ما عقب بر گردیم به مزارع و جوامع ما بازگشت به زندگی پس از ماه انزوا و همه ما باید با برنامه.

برای ما منحصر به فرد است که ما هفت خط لوله در حال اجرا بیش از زمین ما است. ما حدود دو مایل در هر دو سرزمين ما خود و یا زمین را اجاره می کنیم. ما تا به حال یک افسانه روابط کاری با Enbridge و آنها همیشه خوب بوده است به ما به عنوان مالکان. که یک مضمون مشترک در اینجا.

به عنوان کشاورزان ما باید به برنامه ریزی. جایگزینی یک لوله ما نیاز به برنامه ریزی برای برخی از محدود اختلال. ما که. اما برای دولت برای به تاخیر انداختن که ما در وسط کاشت واقعا خسته کننده, به خصوص زمانی که تاخیر بسیار غیر ضروری. هر کس می داند جایگزینی 60 ساله لوله خواهد بود بهتر است برای محیط زیست ما و ما امنیت انرژی از نیست.

برای ما و جوامع ما در حال برنامه ریزی برای بازگشت به کار پس از ماه از داشتن کسب و کار ما توقیف توسط سیاست گذاران. برنامه ای برای ساخت خط لوله و باور نکردنی محرک اقتصادی به جوامع ما دقیقا زمانی که ما به آن نیاز دارید. در حال حاضر سرمایه گذاری که در جوامع ما با تاخیر است. تا ماه نوامبر پس از انتخابات ، تا سال آینده ؟ چگونه می تواند ما انتظار می رود برای برنامه ریزی با این سطح از عدم اطمینان ؟

ما سال گذشته زمانی که جایگزینی خط 3 باید تکمیل شده است. ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که سیاست گذاران را به تاخیر نمی هر بیشتر. به خاطر ما و جوامع ما مزارع و اقتصاد ما دولت ما نمی توانیم همچنان به فشار کار سازندگان و پروژه های زیربنایی به دور است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن