نامه: یک جایگزین برای توده مرگ در ما

دکتر مایکل Osterholm مدیر مرکز تحقیقات بیماری های عفونی و سیاست در دانشگاه مینه سوتا ترسناک است. او می گوید:

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399

دکتر مایکل Osterholm مدیر مرکز تحقیقات بیماری های عفونی و سیاست در دانشگاه مینه سوتا ترسناک است. او می گوید: هیچ چیز متوقف خواهد شد COVID-19 به جز "گله ایمنی است." او معتقد است که 60-70% از ما تبدیل خواهد شد آلوده — حدود 200 میلیون آمریکایی. اگر ميزان مرگ و مير 1 درصد که 2 میلیون مجالس ترحیم.

در عین حال رئیس جمهور تهمت می خواهد به بازگشایی امریکا بلافاصله. که بی پروا. ما هنوز فاقد کیت های آزمایش.

ما در حال حاضر تست کمتر از 500,000 نفر در هر روز است. که به اندازه کافی تست برای شناسایی و جداسازی بدون علامت COVID قربانیان قبل از آنها گسترش ویروس.

دانشگاه هاروارد Safra مرکز منتشر شد گزارش خواستار افزایش تست ظرفیت به 5 میلیون در هر روز با یک احتمالی افزایش به 20 میلیون.

تست کافی نیست اما. ما باید نتایج در عرض چند ساعت به طوری که تماس با ردیاب می تواند به سرعت منزوی کردن افراد بیمار و تماس های خود را. این اقدامات کمک خواهد کرد که ما نقطه عفونت به سرعت به عنوان جنگل رنجرز نقطه آتش سوزی. با به موقع عمل ما در شهرستانها می توانید با ضربت بزمین کوبیدن جدید مورد شمارش به نقطه ای که می شود آن را امن برای بیرون رفتن دوباره.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

ما ممکن است تقلید از مردم کره جنوبی است. نگهداری آنها خود را در مورد تعداد قابل توجهی پایین است. راز خود را? آنها تکیه بر ماسک فاصله ردیابی و آزمایش با شدت که خزانه فراتر از دریبل از تلاش مغلوب ساختن پیشی جستن را تشویق می کند.

کره جنوبی دولت نیز پرداخت حقوق idled کارگران است. این حقوق از طریق کانال های کارفرمایان به طوری که نیروهای باقی می ماند در محل آماده به کار رزومه زمانی که شرکت های بازگشایی شده است.

ما یک انتخاب است. ما می توانیم باز امریکا معقول ساخت زمان برای تحقیقات واکسن و یا ما می توانید به دنبال تهمت منجر شود و او را 2 میلیون بیشتر از ما کشته شدند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب